Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Att du skulle förstå tanken var det nog ingen som väntade sig.
Vad är detta "allt" i mina resonemang som du finner ologiskt?
Någon ifrågasatte logiken i ditt resonemang och blev då att Putlin agerat ologisk,,så när du låter ologisk så är det ryssens fel 😂,,ALLT är Ryssens fel…
Fick mig ett gott skratt,tack!
Klart att det var Väst som sprängde ledningen åt helvete,,tror du inte vi presenterat massor av bevis som skulle peka mot Putin vid det här laget?
Nä det är locket på av en anledning,,och om folk är så naiva och inte förstår så är det bara säga grattis!!
Ovetskap är en välsignelse!