2023-04-27, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst
Finns här om du behöver snacka gubben!!! Skaffa nu hjälp för dina problem så fort som möjligt!!!
Hahahah gott ha dig tillbaka!! Skicka pm tar vi det där från
Citera
2023-04-27, 22:28
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMaximalVinst
Hahahah gott ha dig tillbaka!! Skicka pm tar vi det där från

Går inte att skicka pm till dig när du inte har varit registrerad med ditt nya användarnamn så länge och du inte har tillräckligt många inlägg!! Du lyckas ju bli avstängd hela tiden och måste skapa nya användarnamn hela tiden! Tänk att du måste kämpa så här mycket för att bli av med mig!!!
Citera
2023-04-27, 23:15
Bannlyst
Citat:
Går inte att skicka pm till dig när du inte har varit registrerad med ditt nya användarnamn så länge och du inte har tillräckligt många inlägg!! Du lyckas ju bli avstängd hela tiden och måste skapa nya användarnamn hela tiden! Tänk att du måste kämpa så här mycket för att bli av med mig!!!
Hahahaha go gubbe
Citera
2023-04-27, 23:19
Citat:
Hahahaha go gubbe

Kvällen när du började dödshota mig skrev du ju att jag skulle ligga på slaktbordet samma kväll om jag öppnade käften igen!! Hur blir det med det nu då??? Eller har du blivit en mjukis helt plötsligt??
Citera
2023-04-28, 05:35
Bannlyst
Citat:
Kvällen när du började dödshota mig skrev du ju att jag skulle ligga på slaktbordet samma kväll om jag öppnade käften igen!! Hur blir det med det nu då??? Eller har du blivit en mjukis helt plötsligt??
Hahaha trigga inte igång något nu och förstör det fina vi har
Citera
2023-04-28, 08:42
Citat:
Hahaha trigga inte igång något nu och förstör det fina vi har

Nä trodde väl det! Som alla vet här så är du ju en feg jävel som smälter under press! Ni hatare och mobbare har en stor svaghet, ni tror att alla är rädda för er!! Hela du är ett stort skämt!!
Citera
2023-04-28, 08:48
Bannlyst
Citat:
Nä trodde väl det! Som alla vet här så är du ju en feg jävel som smälter under press! Ni hatare och mobbare har en stor svaghet, ni tror att alla är rädda för er!! Hela du är ett stort skämt!!
Oj hade du en jobbig dag i skolan?
Citera
2023-04-28, 09:13
Citat:
Oj hade du en jobbig dag i skolan?

Det verkar som att det är du som är offret nu!! Visste väl att du inte hade stake nog att dödshota mig igen!!
Citera
2023-04-28, 09:42
Bannlyst
Citat:
Det verkar som att det är du som är offret nu!! Visste väl att du inte hade stake nog att dödshota mig igen!!
Lägg ner din härskarteknik suger du har ju ingen aning vad du håller på med
Citera
2023-04-28, 09:53
Citat:

Ja du, i sådana fall så är vi ju två!!!
Citera
2023-04-30, 22:13
Citat:

Glada vappen din tönt!!! Trodde du verkligen att du skulle bli av med mig så lätt?? krävs nog mer än dödshot för att bli av med mig min vän!!!
Citera
2023-04-30, 23:46
Bannlyst
Citat:
Glada vappen din tönt!!! Trodde du verkligen att du skulle bli av med mig så lätt?? krävs nog mer än dödshot för att bli av med mig min vän!!!
Hahaha vad är det du försöker nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in