• 4
  • 5
2023-02-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Låter trevligt att du går igång på sånt, problemet med grabbarna är kanske att du ses som lättfotad och på nästa personalfest så kommer dom stå på kö, vilket kan vara jobbigt och speciellt när alkoholen kommer med i bilden (även skvallertanterna kommer att få veta). Kan bli för mycket snack på kontoret och det finns ingen återvändo.

Jag har inga problem med att nobba när jag inte vill så låt dem försöka. Att de står på kö betyder inte att jag släpper till.
Citera
2023-02-08, 19:26
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puruks
Jag har inga problem med att nobba när jag inte vill så låt dem försöka. Att de står på kö betyder inte att jag släpper till.

Och då blir vissa pojkar sura och kommer under alkoholens inflytande börja snacka skit om dig till alla, ser inte att det här slutar bra, men hoppas på det bästa för din skull.
Citera
2023-02-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Och då blir vissa pojkar sura och kommer under alkoholens inflytande börja snacka skit om dig till alla, ser inte att det här slutar bra, men hoppas på det bästa för din skull.

Jag är inte orolig, jag är i en miljö där jag känner mig trygg. Dessutom vet jag att han inför de allra flesta eller kanske till och med alla vill hålla uppe bilden av att hans förhållande med sin respektive är superbra och att han är en bra och trogen man. Den bilden är han noga med att upprätthålla. Där finns eventuellt en person han kanske skulle berätta för och det hade inte gjort mig något. Han kanske till och med kunnat vara med 😉
Citera
2023-02-08, 20:13
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puruks
Han kanske till och med kunnat vara med 😉

Du får återkomma med det om det händer något, alltid kul att höra om spännande eventuella intriger
Citera
2025-11-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aliasnamn
Nu när polisskandalen råder undrar man hur mycket av sånt här som förekommer bakom stängda dörrar.

Jag har ju en viss fetisch för att ha sex med en chef givet att jag är attraherad, kan den drömmen gå i uppfyllelse eller är det aftonbladet-löpsedlar då?

Nån gång under min livstid vill jag göra det. Det hade känts så alfa

Det jag har hört är att en kvinnlig kanslichef (är det fortfarande) har legat med yngre killar som är 30-33 är yngre än henne. Det rör sig om en riksorganisation i en idrottsförbund.
Citera
2025-11-04, 01:23
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Det här är ett väldigt vanligt fenomen inom renhållningsbranchen och bland skorstensfejare lite mindre förekommande bland bibliotekarier och inom obducentbranschen.
Men om tycke uppstår så kan det ske i alla branscher
Citera
2025-11-04, 13:39
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aliasnamn
Man kan ju förlora sitt jobb oavsett om man har sex med chefen eller inte.

Varför i helvete ska man kunna förlora jobbet om man har sex med någon? Helt absurt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in