• 1
  • 2
2023-02-04, 17:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=N3ByBXlVfF4

Denna förklarar allt
Citera
2023-02-04, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Han vi kallar Carl här, är ju en karl. Han blir kåt på damer. Han har helt enkelt fått smak för damer. Han vill förlusta sig med dessa damer, och då utvecklas hans redan redo instinkter att utföra detta. Får han inte omedelbart detta kan det yttra sig som en kroppslig frustration, att behöva tömma sig. Vid dröjsmål kan det upplevas obehag.

Du, å andra sidan som icke har upplevt nån sexuell stimuli i livet än, har enbart forslat urin genom din ostbåge, har ännu inget utvecklat sexuellt tänkande, har ens kulorna trillat ner i påsen?

Var du blå när du föddes? Kanske är du CP?
Intressant analys!
Fast nä, jag är bara inte sådär djuriskt kåt som samtliga andra grabbar i min åldersgrupp som jag känner (25år ungefär). Mina kompisar kallar mig slaken.
Senast redigerad av eldbusken 2023-02-04 kl. 17:33.
Citera
2023-02-04, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Nu är trådfrågan besvarad, tveksamt om denne Carl verkligen konstant drabbas eller om det är nåt han använder retoriskt, men om förstnämnda så visa honom denna SNL video som en "alternativ strategi".
Ja, nu förstår jag vad det handlar handlar om, det här med dom blå kulorna.
Sen har denna polare till mig (som fick pseudonymen Carl här) gått och snackat om dessa jävla blåkulor nu ett tag, så jag kände att en debatt här kan vara fördelaktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av qwixx
https://www.youtube.com/watch?v=N3ByBXlVfF4

Denna förklarar allt
Äsch, stönande människor och skit vill jag inte se på. Skippar resten av videon! Den sekvensen var nog det mest otäcka jag sett by far detta år.
Citera
2023-02-04, 18:03
Medlem
Har haft blueballs. Man måste spruta. Annars går man sönder.
Citera
2023-02-04, 18:22
Det är obehagligt för en kille att gå kåt länge. Det blir en obehaglig tyngdkänsla i den nedre regionen.
Citera
2023-02-04, 19:38
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Har inte kollat så noga då jag aldrig varit i situationerna att jag kan titta efter, men läste det på internet och tycker det låter rimligt om det beror på blodövertryck.

Med det resonemanget borde personer med hypertoni se ut som smurfar.

Förövrigt har du fel.
Citera
2023-02-04, 19:49
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Med det resonemanget borde personer med hypertoni se ut som smurfar.

Förövrigt har du fel.
Är inte personer med hypertoni generellt sett rödare?

Sen torde blodet runt könet vid erektion vara just blåare, eftersom ståndet uppstår av sammandragna vener så att tillbakaflödet begränsas.
Blodet hinner kanske bli syrefattigt när det är där så länge?
Citera
2023-02-04, 19:50
Medlem
Har erfarenhet att även kvinnor får något liknande om de är tillräckligt upphetsade. Kan bli snea som fan om de inte får sin orgasm. Så det handlar nog inte om kulorna i sig utan om hjärnan och befäst sig på belöning.
Citera
2023-02-04, 20:01
Medlem
Det är Michael Jackson!

Ni vet, färgade kulor i grenen.
Citera
2023-02-04, 21:01
Medlem
-Andreas-s avatar
Blue balls är vad man fått pga flashbacks 'No Fap 2023'-folkrörelse.
Inget att leka med, sluta röka var peanuts i jämförelse.
Funderar skarpt på att rådfråga god kollega/sjuksyster i behandlingsrummet om detta ifall det är farligt, för det varken känns eller ser bra ut, även om man får skämmas som fan.. funkar knappt längre med att lägga is på ballarna/sitta med frusen pet flaska såsom de vickar med rövarna i fejset framför näsan i sina transparenta vita byxor.. som att sadistiskt dingla med en bacon framför nosen på en hund men sen aldrig ge den till hunden trots gott uppförande, typ..
Citera
2023-02-05, 00:02
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldbusken
Hejsan. Har en kompis som tenderar att gå igång väldigt mycket på damer och så. Själv är jag celibat och avvisar allt sexuellt umgänge. Nu säger dock min kompis, som jag får kalla för Carl här, att han får ”blue balls” när han ser en tjej som han dras till sexuellt.
Frågeställningen - vad sjutton är blue balls? Är det normalt när man blir pökig av t ex en vacker tjej att man får blue balls?
Svar uppskattas på förhand.
Mvh
På mitt språk kallas det för ballefjonga. Har haft det en gång. Känns som om man fått en pungspark.
Citera
2023-02-08, 06:39
Medlem
HanMedPinnens avatar
Oavsett vad man kallar det är det definitivt något kroppsligt, och inte bara i huvudet.

Jag har känt den diffusa obehagskänslan många gånger, men flera gånger har jag varit med om att jag fått en öm svullen knöl i pungen. Situationen har varit sådan att jag legat och haft det gosigt med någon tjej länge, utan att ejakulera. Smärtan är så allvarlig att den gör det svårt att gå normalt, och första gångerna blev jag riktigt orolig och ringde 1177. De tyckte jag skulle åka in till sjukhuset, men läkarna hade inga som helst kommentarer. De visste inte vad det var, men då det gick över några timmar senare brydde de sig inte.

Vore det ett vanligt fenomen tänker jag mig att läkare skulle kunna identifiera det, men det kunde de inte. Kanske hade de gått på myten att det bara är en myt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in