2023-07-18, 13:45
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Hade du tänk likadant om Tweedy va din bror ,kompis, son, eller någon du känt hela livet?
Ja. Speciellt om det var du. Psykopater som våldtar barn har ingen plats i vårt samhälle.
Citera
2023-07-18, 14:03
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Man njuter ju av att de avslöjas, men jag har också tänkt att skulle man vilja sätta dit någon så är det ju inte så svårt. Ta bilder från någons facebook, konversera och skicka. Bjuda in personen till en fika vid en tidpunkt och plats och sedan låta dumpen ta personen. Man har ju ingen chans att rädda eftersom det läggs upp utan granskning. Jag menar inte att det varit så, men det är ju inte särskilt svårt och skulle ödelägga livet för en oskyldig. Sen får man väl bedöma om det är "casualties of war".
Man kanske inte ska anta inbjudningar från folk man inte känner.

Må den dagen inte komma.
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Han ligger minst i riskzonen då detta med sexuella handlingar är väldigt vanligt inom kyrkan, dom kommer skydda honom, inom något år har han en ny tjänst på ett nytt ställe
Ryktet om kyrkogäddan spred sig som en löpeld så fler vill inte ha nåt med honom att göra.

Men det skulle inte förvåna mig. De får säga att de tar avstånd från pedofili tusen gånger vi känner till ”bristerna”. Bibeln säger att man inte ska locka och ge sig på barn så det är dubbelmoral från kyrkans sida.
Citera
2023-07-18, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Vet du var han jobbar nu? Tror han fick sparken på sitt välbetalda konsultjobb.
Helt rätt, han fick sparken från Nexer. Hoppas att han fortfarande står till arbetsmarknadens förfogande
Citera
2023-07-18, 15:55
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Helt rätt, han fick sparken från Nexer. Hoppas att han fortfarande står till arbetsmarknadens förfogande
Vem?
Citera
2023-07-18, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Vem?
Kostymgäddan, småbarnsförälder som önskade att munknulla ett barn
Citera
2023-07-18, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Pedo-Federley kan bli din lokala präst snart.
Sv Kyrkan avskedar nog bara om man blir dömd på svart och vitt papper.

Ja, undrar hur det går för organisten och riksspelmannen.
Intrycket är att han är en smart karriärist som är skicklig på att dupera.
Några av de i allmänhet inte så smarta tanterna i svenska kyrkan kan han säkerligen prata omkull.
Han är helt oskyldig och har bara hängts ut på grund av att Dumpen är homofober typ.

Å andra sidan finns det nog tillräckligt många i församlingen som absolut inte vill ha kvar honom för att det skall bli rejält svårt att klamra sig kvar. Blir spännande att följa.

Apropå Fredrick F så kan man undra var på nätet han och hans kompisar hänger och om Dumpen hittat även till de fiskevattnen.
Citera
2023-07-18, 16:39
Medlem
Otto Flicks avatar
Angående Nylongäddan (#102) som konfronterades för 14 månader sedan.

"Förundersökningen pågår alltjämt och jag vet inte när eller om åtal kan komma
att väckas"
Citera
2023-07-18, 16:42
Medlem
Ilpadres avatar
[quote=Conjuring|85107933]Man kanske inte ska anta inbjudningar från folk man inte känner.

Må den dagen inte komma.

Nej, det får man hoppas! Jag tänkte att det skulle kunna vara någon som har en konflikt med någon, att man är bekant. Ett ex som är förbannad på sin kille etc. Det är väl säkert ett brott i sig, men du vet hat och en vilja att förgöra någon...
Citera
2023-07-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
GamleGurra (Napp #248) Stenungsund

https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/

Han ser judisk ut. Är han en jude månne?

Han ser väldigt nordisk ut… Hade han varit ashkenazi så hade han nog varit smartare än så här🤷‍♂️
Citera
2023-07-18, 17:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vad lever alla gäddor på? Om jag skulle bli uthängd på dumpen skulle jag aldrig klara av att gå tillbaka till jobbet och se mina kollegor i ögonen. Tycker det är jobbigt att möta kollegor dagen efter en AW när man råkat dricka lite för mycket. Skammen av att ha blivit uthängd på dumpen måste ju vara 1000 gånger värre.
https://dumpen.se/2023/07/05/ground-combat-miliitargaddan-napp-250-stockholm-karlskoga/
Jag skulle vilja se hur militärgäddan tacklar det.
En översittartyp som rätt tydligt tar sig fram i livet genom självförtroende och auktoritär stämma.
Han skriker väl säkert som en stucken gris att han är oskyldig om nån nämner dumpen på jobbet.
Citera
2023-07-18, 17:55
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
https://dumpen.se/2023/07/05/ground-combat-miliitargaddan-napp-250-stockholm-karlskoga/
Jag skulle vilja se hur militärgäddan tacklar det.
En översittartyp som rätt tydligt tar sig fram i livet genom självförtroende och auktoritär stämma.
Han skriker väl säkert som en stucken gris att han är oskyldig om nån nämner dumpen på jobbet.
Känns inte tryggt att ha gäddor på SAAB. Allt som är relaterat till vapen borde hanteras av friska människor.

Det äventyrar vår säkerhet.
Fick aset stanna kvar?
Citera
2023-07-18, 19:35
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han står inte som avliden. Är skriven hemma hos sin far men har C/O-adress till sin mor. Precis som många andra gäddor som också flyttar hem till mamma och pappa.

Varför flyttar så många hem till sina föräldrar? Finns det nån anledning till det, jag menar, får dom sparken ifrån jobbet så är det ju a-kassa eller soc som gäller för att betala hyran, det måste fan vara jobbigare att flytta hem i den åldern än att vara uteliggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in