2026-08-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
En riktig pedofil ingen grönsak
Citera
2026-08-29, 15:28
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ja du tror på allvar dom skulle på riktigt välta en tonårsbrutta och attackligga med henne. Du är ju bara konstig

Engla där snackar vi Pedofil. En man med våld som våldför sig och tar för sig.

En riktig pedofil.
Har jag påstått om att de skulle "Attackligga" med någon tonåring? Det de gör som mest är att ge bekräftelse och manipulera, men det fattar väl inte du
Citera
2026-08-29, 15:29
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Mhm exakt. Dom är grönsaker i versalkostym helt patetiskt. Plocka fram en riktig pedofil istället din syltburk
Jag tror att dessa är normalbegåvade och inte några "grönsaker" eftersom de har fru och barn och känner till Dumpen
Citera
2026-08-29, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Har jag påstått om att de skulle "Attackligga" med någon tonåring? Det de gör som mest är att ge bekräftelse och manipulera, men det fattar väl inte du
Ja men som här senaste du tror på allvar en vuxen äckelbäbis får ligga med tonårsbrudar för lite cigg?
Citera
2026-08-29, 16:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nej sånt händer inte så du kan sova lugnt om nätterna. För övrigt kan vi se årsredovisningar på 2 miljoner kronor i swishbetalningar varav Patrik plockade ut 300,000 och Sara 700.000 inte alls konstigt kan man tycka. Kostar tydligen att vara pedohunter
Att vara så dum i huvudet att man inte fattar att barn blir utsatta av äckelgubbar verkar däremot vara alldeles gratis.🙄 #820 är precis lika farlig för barn som alla andra gäddor, hur gärna du än vill att det inte ska vara så.
Citera
2026-08-29, 16:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja det är ju inget anmärkningsvärt dom gillar hundar också blir man pedofil då
Ingen nedre gräns vad gäller ålder på barn har det här slemmiga avskummet, mitt absoluta hatobjekt. Hundar gör honom inte till pedofil, men däremot lägger det till ytterligare en störning - zoofili - hos äcklet. Så jävla gôtt när den ynklige fan snyftar och lider i samtalet med Sara! 😈 #746
Citera
2026-08-29, 17:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ingen nedre gräns vad gäller ålder på barn har det här slemmiga avskummet, mitt absoluta hatobjekt. Hundar gör honom inte till pedofil, men däremot lägger det till ytterligare en störning - zoofili - hos äcklet. Så jävla gôtt när den ynklige fan snyftar och lider i samtalet med Sara! 😈 #746
Känns irrelevant att tråla efter nedre gränser. Vilken gräns är acceptabel menar du?
Citera
2026-08-29, 17:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Känns irrelevant att tråla efter nedre gränser. Vilken gräns är acceptabel menar du?
Tråden handlar inte om mej. För övrigt var det exakt vad råttan #746 skrev i sin chatt - han har ingen nedre åldersgräns vad gäller barn - , men eftersom du inte läser sådana så känner du väl inte till det heller.
Citera
2026-08-29, 17:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tråden handlar inte om mej. För övrigt var det exakt vad råttan #746 skrev i sin chatt - han har ingen nedre åldersgräns vad gäller barn - , men eftersom du inte läser sådana så känner du väl inte till det heller.
Men du tråkar ju också efter en nedre gräns nu jag vill gärna veta vilken det är och varför det ens spelar någon roll. Ta Engla där har vi en pedofil med vilja. Han är en pedofil som är farlig.

Varselkostymer och grönsaker är bara patetiskt
Citera
2026-08-29, 17:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Men du tråkar ju också efter en nedre gräns nu jag vill gärna veta vilken det är och varför det ens spelar någon roll. Ta Engla där har vi en pedofil med vilja. Han är en pedofil som är farlig.

Som sagt, här i tråden diskuterar vi gäddorna och inte mej. Saknar man nedre gräns som #746 gör så betyder det att man inte har några problem med att våldta spädbarn. För övrigt har du rätt om att Anders Eklund är en farlig pedofil, men han är lyckligtvis inlåst. Det borde #746 också vara, i förebyggande syfte.
Citera
2026-08-29, 17:22
Medlem
Citat:
Finns ju mellantingen också, tex #746. Han är väl varken varselkostym eller grönsak. Så vad tycker du om honom? Patetisk är han ju i och för sig...

Edit: Förlåt, ser nu på ett foto av honom där han har någon sorts gul reflexliknande klädsel. Står på färjan Stena Jutlantica med en del andra besättningsmän. Så tydligen en vanlig patetisk varselgädda.
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-08-29 kl. 17:27.
Citera
2026-08-29, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Finns ju mellantingen också, tex #746. Han är väl varken varselkostym eller grönsak. Så vad tycker du om honom? Patetisk är han ju i och för sig...
Det står i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in