2026-07-10, 10:10
Medlem
Trodde faktiskt inte publicering på Dumpen skulle beröra de senaste gäddorna, att deras umgängeskrets var luttrade och skulle acceptera även detta, men #797 har gått från 221 till 80 på facebook och #798 från 100 till 87.
Citera
2026-07-10, 10:20
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Du vet vad att Fastighetsbyrån brukar skriva "Budgivning pågår". Aja, lär inte bli något "drömbud" i alla fall. Och vad jag hört är mäklaren informerad om 746 framfart.
Jag tror ju inte man får sämre bud för man är stämplad pedofil och hundknullare.
Citera
2026-07-10, 10:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Jag tror ju inte man får sämre bud för man är stämplad pedofil och hundknullare.
Nej, kanske inte sämre, för det finns ju trots allt knäppskallar som inte bryr sej om vad förre ägaren är för ett kryp. Däremot kan buden bli ganska få. #746
Citera
2026-07-10, 10:28
Medlem
Citat:
Nej jag har inte fel. Huset är redan sålt bara affären som inte är uppgjord.
Och hag kör min vanliga fråga (som jag aldrig får svar på...): hur vet du det?

Citera
2026-07-10, 10:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nej jag har inte fel. Huset är redan sålt bara affären som inte är uppgjord.
Det var väl bra då. Du kan meddela oss vad slutpriset blev här i tråden så slipper vi ta reda på det själva. #746
Citera
2026-07-10, 10:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Räknas det som dolt fel i fall mäklaren inte informerar om att det är ett känt peddo näste kan man ju undra.

746
Av rent humanitära skäl borde det räknas som dolt fel. Tänk dej att köpa ett hus och så upptäcker man att det är ett f d pedofilnäste där det har idkats allehanda perversa aktiviiteter genom åren. I just #746 hus framgår dock inget anmärkningsvärt på interiörbilderna, förutom den kitschiga inredningsstilen. Annars vore det naturligtvis enkelt att föreställa sej en riktigt otäck dungeon i källaren också.
Citera
2026-07-10, 10:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Trodde faktiskt inte publicering på Dumpen skulle beröra de senaste gäddorna, att deras umgängeskrets var luttrade och skulle acceptera även detta, men #797 har gått från 221 till 80 på facebook och #798 från 100 till 87.
Ja, då och då visar det sej att det faktiskt fortfarande finns hopp om mänskligheten. Jag gissar däremot att några här snart kommer att skaffa nya profilbilder, för #797s hemsida måste betraktas som en ren guldgruva av hemskheter.
Citera
2026-07-10, 10:52
Avstängd
Citat:

Tror? Varför står det inte med i annonsen då? Jo, då hade det inte kommit ett bud alls.

Måste vara jobbigt för 746, "Alla kommer hata mig" "Mina bröder", inget jobb. Blev väl utköpt med 6 månaders lön kanske.

Varför bytte han till internationellt namn? Har han tänkt sig en karriär utomlands som pedofil?
Citera
2026-07-10, 10:55
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, kanske inte sämre, för det finns ju trots allt knäppskallar som inte bryr sej om vad förre ägaren är för ett kryp. Däremot kan buden bli ganska få. #746
Inte ens mäklaren avsade sig uppdraget.
Citera
2026-07-10, 10:55
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Och hag kör min vanliga fråga (som jag aldrig får svar på...): hur vet du det?

Har mejlat mäklaren.
Citera
2026-07-10, 10:57
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Tror? Varför står det inte med i annonsen då? Jo, då hade det inte kommit ett bud alls.

Måste vara jobbigt för 746, "Alla kommer hata mig" "Mina bröder", inget jobb. Blev väl utköpt med 6 månaders lön kanske.

Varför bytte han till internationellt namn? Har han tänkt sig en karriär utomlands som pedofil?
Jag tänker lite på Håland som blev Haaland när han gick internationell.
Citera
2026-07-10, 11:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Inte ens mäklaren avsade sig uppdraget.
Inte konstigt i så fall. Mäklare har precis lika klent samvete som pedofiler så dom passar säkert ypperligt ihop. För övrigt måste jag säja att du verkar ha väldigt god inblick i #746 liv. Det vore kul att t ex få höra lite om hur han trivs på sin nya bostadsort och i den lilla lägenheten. Vad ligger hyran på för 28m²? Den kan ju inte vara så hög, givet att #746 är så fattig numera som du skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in