2026-06-15, 17:40
  #65281
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, och någon skrev att #790 var smart som drog iväg vid konfrontationen och snart skulle vara bortglömd. Det här är ju en riktigt saftig fångst som knappast kommer att glömmas i första taget. Hade inte Dumpen funnits så hade den här jäveln kunnat förstöra fler barn än dom han enligt egen utsago redan förgripit sej på.

Ja den här var nog mumma för många som längtat efter att se någon med en jäkla fallhöjd bli uppfiskad.
Han har legat i också med ett års chattande. Troligtvis på arbetstid också. Den här rackaren får det inte lätt framöver, Dumpen publicering, snut, plus skriverier i nyhetsblaskorna om hans bravader.
#790
Citera
2026-06-15, 17:41
  #65282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Kapten Klänning var inte direkt någon fitnessprofil heller. Alla poliser jobbar inte i yttre tjänst. #790 är tydligen skrivbordspolis.

Man undrar ju om han sökte tjänsten för sitt sexuella intresse.
Finns nog mycket oklarheter i den här historian.

#790
Citera
2026-06-15, 17:46
  #65283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Ja den här var nog mumma för många som längtat efter att se någon med en jäkla fallhöjd bli uppfiskad.
Han har legat i också med ett års chattande. Troligtvis på arbetstid också. Den här rackaren får det inte lätt framöver, Dumpen publicering, snut, plus skriverier i nyhetsblaskorna om hans bravader.
#790

Men tbh så hände inget med kapten klänning så inget lär väl hända den här grisen heller.
Citera
2026-06-15, 17:59
  #65284
Medlem
Gorillabass avatar
Är bra nyfiken på denna personen #790
Pm'a gärna namn o ort m m

Såna som #790 ska ut i det öppna o vara sökbar för allmänheten.
Citera
2026-06-15, 18:37
  #65285
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Särskilt illa är det med #790 måste man säja eftersom han tydligen har jobbat med utredningar gällande barn som far illa, enligt Sydsvenskan. Jag blir tamejfan spyfärdig!

Polis i Malmö ville ha sex med barn – fastnade i Dumpen-fälla – Sydsvenskan
https://share.google/Awoy4il5DigholDY2

Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är förjävligt. Det finns nog fler offer i den här historian kan jag tänka mig.

#790

Det är väl inte så konstigt, men inte desto mindre förjävligt eller emetiskt,
att pedofiler ser till att ha med barn att göra i sitt yrke.
Och ett yrke där barn bör, och har anledning att, kunna känna förtroende för vuxna
måste ju vara extra attraktivt för en pedofil.

Ta en datanörd och en pedofil.
Det är inte pedofilen som hamnar på ett kontor och som programmerare
och inte datanörden som hamnar på ett dagis som barnskötare.
Citera
2026-06-15, 18:41
  #65286
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Men tbh så hände inget med kapten klänning så inget lär väl hända den här grisen heller.

Herr klänning fick ju iofs skaka galler några år så han fick ju ett litet straff även att det var i minsta laget. Men nuförtiden verkar han leva gott så jag förstår vad du menar.
Den här gäddan kanske kommer undan med en smäll på fingrarna. Eller en batong i röven.
Citera
2026-06-15, 18:46
  #65287
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det är väl inte så konstigt, men inte desto mindre förjävligt eller emetiskt,
att pedofiler ser till att ha med barn att göra i sitt yrke.
Och ett yrke där barn bör, och har anledning att, kunna känna förtroende för vuxna
måste ju vara extra attraktivt för en pedofil.

Ta en datanörd och en pedofil.
Det är inte pedofilen som hamnar på ett kontor och som programmerare
och inte datanörden som hamnar på ett dagis som barnskötare.
Har jag påstått att det är något konstigt med det? Att pedofiler drar sej till verksamheter som ger tillträde till barn är absolut inget nytt. Jag skrev bara att det är "särskilt illa" att en sådan här person som, utöver att ha ett jobb som borde garantera något slags oförvitlighet i största allmänhet, även är fullblodspedofil och till råga på det jobbar med barnärenden. Det är nämligen lite svårsmält även för en sådan här gammal härdad farbror som mej. #790
Citera
2026-06-15, 18:48
  #65288
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Är bra nyfiken på denna personen #790
Pm'a gärna namn o ort m m

Såna som #790 ska ut i det öppna o vara sökbar för allmänheten.

En gång i tiden, innan det blev brottsligt att
"utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning",
använde vi Skampåle i Sverige.
Den kanske hade sina fördelar.
__________________
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-06-15 kl. 18:58.
Citera
2026-06-15, 19:13
  #65289
Medlem
Galejans avatar
Hoppsan.

Då hade jag fel angående #790. Han flydde inte i tystnad eftersom han var klyftig. Han dolde ansiktet och pep iväg eftersom han till vardags är polis som jobbar med att utreda övergrepp mot barn. Det är slut med både jobb och liv för den fete fan nu. Det är mellan Thailand och repet valet står ikväll. Vilken fadäs.

Den här gången får vi applådera Dumpen. Att regimens hantlangare ramlar på arslet är alltid roligt.
Citera
2026-06-15, 20:07
  #65290
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
En gång i tiden, innan det blev brottsligt att
"utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning",
använde vi Skampåle i Sverige.
Den kanske hade sina fördelar.
Det hade den definitivt.
Citera
2026-06-15, 20:19
  #65291
Medlem
Pinoputchins avatar
Helt jävla otroligt om det verkligen är så att gädda #790 är ledande polis i utredningar med barn... Fy fan han är en värre horunge än jag vågade tro.
Citera
2026-06-15, 20:24
  #65292
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hoppsan.

Då hade jag fel angående #790. Han flydde inte i tystnad eftersom han var klyftig.

Vad var alternativet, stanna och prata? Eller skulle han hoppat upp på motorhuven och gjort helikoptern istället, så hade P&S tappat sina telefoner av häpnad, och förstört bevisningen.

Fast ok, du kanske menar att det var inlärt?. Hade han jobbat med något mindre känsligt hade han kanske stannat eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in