Idag, 13:46
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
588 raketmamnnen

kopierat från dumpadumpen
Nu är det inte sebbe som svarar sig själv

Varför stavar du "Banker" med stort B? Varför skriver du som ett psykfall? Dina meningar slutar mitt i ingenting, glömmer du halvvägs vad du började skriva? Äter du psykofarmaka eller är du bara korkad, lille Sebbe?

Stackarn. Han har det inte lätt han inte.
Varför har han ens kvar IG?
Han måste ju någonstans innerst inne förstå att kampen är förlorad.
Men skam den som ger sig!
Citera
Idag, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Stackarn. Han har det inte lätt han inte.
Varför har han ens kvar IG?
Han måste ju någonstans innerst inne förstå att kampen är förlorad.
Men skam den som ger sig!

Någon nämnde i tråden att ha förlorat jobbet. Vet inte om det stämmer.
Frågan om han har gett upp raketbyggandet också för att ta upp kampen mot Dumpen?

Det är verkligen en "lost battle".

Senast redigerad av buffalo3tys Idag kl. 15:38.
Citera
Idag, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Behöver absolut inte vara något negativt för gäddan i fråga. Ett nytt kapitel i livet kan ibland vara viktigt. Vi är många som velat flytta utomlands men aldrig riktigt vågat ta steget.
Tror att frugan dragit till sitt hemland Österrike, gäddan kvar här.
Citera
Idag, 16:29
Medlem
Hårdhänt Master Höör #763

Någon som vet vad som hänt med den här nollan?
Jag vet att han köpte en gård på Väddö för ett par år sedan, men inget mer.
Citera
Idag, 16:35
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiiiit
#784 Kunde fan borsta bort mjällen innan man skickar en bild till sin tänkta dejt 🤔

Vi vet sedan tidigare att göra sin fin till dejten är väldigt lågprioriterat hos runk gubbarna.
Det är så efterblivet när man tänker på det, inte nog med att dom är 50 år äldre med vad allt vad det innebär dom anser dessutom att det är helt i sin ordning att dyka upp till dejten och se ut som en gravid soptunna, det är helt otroligt
Citera
Idag, 16:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Var väl frugan som utvandrat? Har för mig att hon var av asiatisk ursprung så hon har väl helt enkelt flyttat hem.
#442 sitter nog och trycker i någon fallfärdig etta i något skumt kvarter och begrundar livets alla meningar.
Helt riktigt. Fel av mej. Klok fru i vilket fall som helst. Det tyder på en viss handlingskraft. #442
Citera
Idag, 16:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Hårdhänt Master Höör #763

Någon som vet vad som hänt med den här nollan?
Jag vet att han köpte en gård på Väddö för ett par år sedan, men inget mer.

Han är också en som inte ska glömmas bort i första taget han är riktigt skruvad och kändes allmänt obehaglig. Jag skulle vilja se återpublicering av dom värsta Gäddona 1st ny per vecka och i rullande schema.

763
Citera
Idag, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han är också en som inte ska glömmas bort i första taget han är riktigt skruvad och kändes allmänt obehaglig. Jag skulle vilja se återpublicering av dom värsta Gäddona 1st ny per vecka och i rullande schema.

763

Jag håller med, han är bland de absolut mest vidriga och farliga gäddor som publicerats på Dumpen.
Jag önskar att någon satt inne på lite mer info om den jäveln.
Citera
Idag, 16:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon nämnde i tråden att ha förlorat jobbet. Vet inte om det stämmer.
Frågan om han har gett upp raketbyggandet också för att ta upp kampen mot Dumpen?

Det är verkligen en "lost battle".

En sak som jag inte tror har framkommit här i tråden är hur raketpsykots kollega hanterar situationen. Han har ju absolut ingenting med #588s äckeleskapader och instagramkrig att göra, men på något sätt måste det väl påverka honom också eftersom dom har affärer ihop, tänker jag. Enligt artikeln om projektet så tog dom in ganska ordentlig finansiering för det hela också, så kollegan måste ju ha en åsikt om hur #588s beteende ger en lite negativ touch åt verksamheten.
Citera
Idag, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
En sak som jag inte tror har framkommit här i tråden är hur raketpsykots kollega hanterar situationen. Han har ju absolut ingenting med #588s äckeleskapader och instagramkrig att göra, men på något sätt måste det väl påverka honom också eftersom dom har affärer ihop, tänker jag. Enligt artikeln om projektet så tog dom in ganska ordentlig finansiering för det hela också, så kollegan måste ju ha en åsikt om hur #588s beteende ger en lite negativ touch åt verksamheten.

Ja!
Jag kan ser framför mig hur hans kollega slår sig i huvudet medans raketmannen skolar om sig till någon typ av liten protest-blogg på nätet. Som bara förlänger uppmärksamheten.
Det blir nog inga resor till rymden om han fortsätter med sitt rättshaveri.

Citera
Idag, 17:11
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Jag håller med, han är bland de absolut mest vidriga och farliga gäddor som publicerats på Dumpen.
Jag önskar att någon satt inne på lite mer info om den jäveln.

Jo det var något särskilt obehagligt över honom jag reagerade på. Jag har inte heller hört något om fanstyget, skicka honom till fronten i Ukraina så kommer han till någon nytta i stället för att gå runt i samhället och tråna efter barn djur och fan vet allt.

763
Citera
Idag, 17:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja!
Jag kan ser framför mig hur hans kollega slår sig i huvudet medans raketmannen skolar om sig till någon typ av liten protest-blogg på nätet. Som bara förlänger uppmärksamheten.
Det blir nog inga resor till rymden om han fortsätter med sitt rättshaveri.

Ja, jag har också väldigt svårt att se att det skulle kunna bli någon rymdresa när en av entusiasterna så tydligt visar hur oprofessionell han är. Det säjs att även dålig publicitet faktiskt kan vara till fördel ibland, men att visa sej vara en total rättshaverist lär knappast ge någon positiv feedback för dom här "astronauterna". #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in