2026-05-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Preventil

Han hörde utmärkt innan och efter detta ordet. Som att hans gäddhjärna filtrerade det. Mycket intressant
Citera
2026-05-31, 21:55
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Preventill?
Präventill?

Halvdövgäddan

Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Man tycker ju det... Äcklet innan honom också, #783... Den där jävla bilden när han putar med sitt stinkande avlopp till käft, och inte har vett att torka bort matresterna kring sin vidriga käft.. Vad fan tror de här jävlarna?

Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Preventil

Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Han hörde utmärkt innan och efter detta ordet. Som att hans gäddhjärna filtrerade det. Mycket intressant
Vilka gäddor pratar ni om?
Citera
2026-05-31, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vilka gäddor pratar ni om?

#783 och #784.

De är BOKSTAVLIGEN numrerade, jag vet inte hur jag kan göra det ännu simplare för dig.
Citera
2026-05-31, 22:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cec98
Gädda Fleshliteyear (napp#442) Nyköping/Vingåker har sålt villan i Vingåker, skild och frugan har utvandrat.
Så kan det gå…
Där ser man! Det rör på sej i gäddträsket. #442
Citera
Igår, 09:46
Medlem
Rekas avatar
Verkligen avslaget telesamtal med 784. Sara brukar vara mer på hugget än så.

Fast med sin sjukdom så är det ju förståerligt att orken inte är 100 alla ggr.
Citera
Igår, 12:02
Medlem
tobbeskinheads avatar
GDPR-gäddan Helsingborg #731
https://dumpen.se/2026/01/25/gdpr-gaddan-helsingborg-731/

Fem minuter in i videon knäpper han upp jackan och flashar en tshirt med en vit korsriddare.
Senast redigerad av tobbeskinhead Igår kl. 12:12.
Citera
Igår, 12:03
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cec98
Gädda Fleshliteyear (napp#442) Nyköping/Vingåker har sålt villan i Vingåker, skild och frugan har utvandrat.
Så kan det gå…
Behöver absolut inte vara något negativt för gäddan i fråga. Ett nytt kapitel i livet kan ibland vara viktigt. Vi är många som velat flytta utomlands men aldrig riktigt vågat ta steget.
Citera
Igår, 12:39
Medlem
sfrges avatar
#784. "Hade jag skrivit det?" säger gäddan när Sara citerar ifrån chatten.
Den där undanflykten har vi hört förut. Dumpen skulle kunna trycka upp tröjor med gäddcitat:

"Hade jag skrivit det?" eller "Det där är ju bara fantasier!" 😅
Senast redigerad av sfrge Igår kl. 12:52.
Citera
Igår, 12:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Behöver absolut inte vara något negativt för gäddan i fråga. Ett nytt kapitel i livet kan ibland vara viktigt. Vi är många som velat flytta utomlands men aldrig riktigt vågat ta steget.
För vissa människor kan det vara ett bra steg, absolut. Men i #442s fall är det nog mest sannolikt att han har dragit till något fattigt land i Asien där han kan fortsätta att jaga underåriga. Att han plötsligt skulle fixat ett jobb inom bankväsendet i t ex Schweiz förefaller högst orimligt.
Citera
Igår, 12:49
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
För vissa människor kan det vara ett bra steg, absolut. Men i #442s fall är det nog mest sannolikt att han har dragit till något fattigt land i Asien där han kan fortsätta att jaga underåriga. Att han plötsligt skulle fixat ett jobb inom bankväsendet i t ex Schweiz förefaller högst orimligt.

Var väl frugan som utvandrat? Har för mig att hon var av asiatisk ursprung så hon har väl helt enkelt flyttat hem.
#442 sitter nog och trycker i någon fallfärdig etta i något skumt kvarter och begrundar livets alla meningar.
Citera
Igår, 12:55
Medlem
SaltKrabbans avatar
Någon som jag är nyfiken på att veta hur livet ser ut för är #467 Rasmus-katt.
Citera
Igår, 13:32
Medlem
588 raketmamnnen

kopierat från dumpadumpen
Nu är det inte sebbe som svarar sig själv

Varför stavar du "Banker" med stort B? Varför skriver du som ett psykfall? Dina meningar slutar mitt i ingenting, glömmer du halvvägs vad du började skriva? Äter du psykofarmaka eller är du bara korkad, lille Sebbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in