2026-03-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztify
Han har begärt utträde ur klubben och styrelsen vet vad som skett så det är ingen hemlighet för klubben. Sandhem är ju inte stort så man ska nog vara riktigt borta med vinden för att inte känna till detta.
Dock måste han söka medlemskap i annan klubb ganska omgående då det krävs aktivt medlemskap i skytteklubb för att få inneha licens för enhandsvapen.

Fram med bilder så ingen mer ska bli förväxlad med honom

Intressant har du insikt i den här personen eller är det spekulationer?

Bara fall det är bekräftat att han kommer sluta i sin pistolskytteklubb
Citera
2026-03-07, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Finner inget roligt i en psykopats krokodiltårar.
Ligger 0 sanning bakom dom ändå.

#746 känns narcissist och psykopatisk. Han hävdar sig genom hobbys och intresse. Tror att folk ser honom lite av en besserwisser privat.
Oftast är det osäkerhet. Han kanske inte finner sig attraktiv eller så har än en liten penis som han skäms över och kan där med vara anledningen att han inte flashes med det.

Men det folk glömmer också i chat verkar #476 haft stora förhoppningar på denna kvinna. Han spenderade ändå 3 månader i chat.

Känslomässigt förlorade han någon, kanske förhoppningen att hitta en som tänker samma är drivet som får honom att fortsätta. Han är osäker där av stalkar han sina offer. Fler tal gånger har han vänt som vi säger på en 5öring i chatten där han blir osäker och anklagande istället.

Men slutsumman är att hoppet gjorde att han fortsatte. Så tror faktiskt att det fanns genuint intresse ifrån hans sida.
Intressant analys och jag tror också att han känner sig som en liten penis.
Han är livrädd att bli avslöjad, något som tyder på att han har en fin fasad som det kostar stort att bli av med. Narcissistens helvete.

Känslomässigt är han ytterst labil och jag tror att han skulle kunna bli våldsam i en nära relation.
Kanske därför han är singel?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-03-07 kl. 11:20.
Citera
2026-03-07, 11:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Bra sammanfattning. 👍
Dessutom skriver han väl upprepade gånger att han inte gillar araber och någonting om att han tidigare blivit lurad och utpressad i sexsyfte (av arabisk kvinna/kvinnor?) om jag minns rätt.

Håller med dej om att det är en bra sammanfattning. På Facebook hade #746 postat en bild på någon gammal målning med stridande karoliner och kommenterat med "Innan Sverige feminiserades" så han vill ju försöka framstå som riktigt macho, den lille stackaren. Det är nog inte bara barn, djur och araber han anser sej stå över. Han har garanterat en rejält taskig syn på kvinnor också. Det är inte särskilt förvånande att kräket är singel.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-03-07 kl. 11:11.
Citera
2026-03-07, 11:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Intressant analys och jag tror också att han känner sig som en liten penis.
Han är livrädd att bli avslöjad, något som tyder på att han har en fin fasad som det kostar stort att bli av med. Narcissistens helvete.

Känslomässigt är han ytterst labil och jag tror att han skulle kunna bli våldsam i en nära relation.
Kanske därför han är singel?
Helt rätt, narcissistens absoluta mardröm är att bli avslöjad som den lilla ynkliga varelse han eller hon faktiskt är. Jag har stött på några under årens lopp och mönstret är det samma - dom visar upp en fin fasad, men är helt genomruttna på insidan.
Citera
2026-03-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Håller med dej om att det är en bra sammanfattning. På Facebook hade #746 postat en bild på någon gammal målning med stridande karoliner och kommenterat med "Innan Sverige feminiserades" så han vill försöka ju framstå som riktigt macho, den lille stackaren. Det är nog inte bara barn, djur och araber han anser sej stå över. Han har garanterat en rejält taskig syn på kvinnor också. Det är inte särskilt förvånande att kräket är singel.
Detta förstärker min syn på ”liten penis”.
Håller helt med i analysen men varför avoget mot just araber?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-03-07 kl. 11:18.
Citera
2026-03-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Helt rätt, narcissistens absoluta mardröm är att bli avslöjad som den lilla ynkliga varelse han eller hon faktiskt är. Jag har stött på några under årens lopp och mönstret är det samma - dom visar upp en fin fasad, men är helt genomruttna på insidan.
Stämmer bra med mina erfarenheter.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-03-07 kl. 11:18.
Citera
2026-03-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Detta förstärker min syn på ”liten penis”.
Håller helt med i analysen men varför avoget mot just araber?

Kan handla om uppväxt,klimat eller tidigare erfarenheter.
Araber är oftast förknippade med muslim religion.

Det som är intressant att typ en ”rasist” hade kallat dom invandrare. Eller andra generella utpekande men i hans fall benämns det ofta som ”arab”.

Att det skulle var ren rasism känns lite konstigt för dom som vet vem han är borde också tycka att det är konstigt. Hans släkt/bilder verkar var en kompott av vad jag inte skulle tex kalla svenskar eller européer (ABSOLUT INGA PROBLEM MED DET) men att ha tex rasism i grunden där så tror helt enkelt det är riktat emot något som han anser är ett dåligt folkslag. Han gillar definitivt inte araber.

Vapen och hemvärn/värnplikt är någon definitiv som ligger honom nära.

Skulle vara kul om någon visste mer om hans bakgrund osv. Då jag misstänker att det är 50/50 att han var mobbare eller var den som var mobbad. Chansen att han var neutral och passiv anser jag är liten.
Citera
2026-03-07, 11:30
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yinyang915
Med "logg" menas konversationen mellan #746 och fiskarna som syns nedanför röstinspelningen.
Röstinspelningen ligger i fokus inte loggen
Citera
2026-03-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen

Vad är det med röst inspelningen?
Citera
2026-03-07, 11:33
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Loggen är nästan direkt nedanför, bara konfrontation imellan. Så vet inte hur du menar där.. fokus är ganska samma mao.
Citera
2026-03-07, 11:36
Medlem
rallykalle69s avatar
Update kring 747 , jag har fastnat på studera hans vänner, enbart för att karln aldrig stänger ner facebook, lite ovanligt ändå.

Men från 665 vänner till 486 just nu, det är ändå rätt talande angående fallhöjden.

Undra hur många sms dessa får när dom inte ens tar bort nummer från mrkoll osv.
Citera
2026-03-07, 11:42
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Loggen är nästan direkt nedanför, bara konfrontation imellan. Så vet inte hur du menar där.. fokus är ganska samma mao.
Du har ju helt tappat spåret så varför du citerar förstår jag inte. Det är röstinspelningen som ligger i fokus här inte loggen din fluga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in