Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-25, 21:20
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#718 Man får ge denna gädda lite cred ändå för att han inte gav sig själv en redig åldersrabatt. Han ska ha varit 49 men med kepsen och allt så hade han nog kommit undan med -10/15 år.

Tråkig gädda denna juldag. Hade hoppats på nån mer likt basker-gäddan som får allt raserat mitt under julfirandet.

Ja han ser faktiskt yngre ut. Han är identifierad nu och är med i en klack. Jag misstänker att de andra fotbollsfansen inte uppskattar hans raggande på en fiktiv 13 åring.
Citera
2025-12-25, 21:55
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tror inte militären köper sina Byxor på gekås restlager från 90-talet.

Nej restlager köper av militären och modellen heter M 97 om det är den.
Citera
2025-12-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sorglig? Han är ju kung, ju.

Så går det med starka fackförbund. Roligt också att det är i blodröda Umeå där alla är kommunister. Han kan sitta hemma och taja till lolicon hela dagarna med full lön och ingen kan göra något åt det. Varje dag är som lördag utom den 25e när det är lönedag. Den där skäggmuppen har knäckt vuxenlivets hemlighet.
Arbetsvägran leder till uppsägning så...
Citera
2025-12-26, 14:03
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Uppenbarligen inte. Har du ens läst tråden eller såg du bara mitt inlägg och kände ett pockande behov av att ”klämma åt mig”?
Citera
2025-12-26, 14:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Han vägrar inte arbeta, han är bara avstängd.
Citera
2025-12-26, 15:04
Medlem
kansascityshuffles avatar
Över 700 gäddor och 20 självmord.
Nån som har lista på dessa?

Gott nytt år!
Citera
2025-12-26, 19:01
Medlem
Vad gör Gäddbaggen #647 nu för tiden tro? Hur går det med musiken, gitarrerna och relationen till brorsan?
Citera
2025-12-26, 19:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Vilken jävla proffsromantiker #718 är! När han ska avsluta chatten för kvällen skriver "Sov så gott nu fina 🤗
Vill du känna på min snopp". Kan inte föreställa mej att ens en vuxen kvinna skulle tycka att det där ger honom några pluspoäng, än mindre en 13-årig tjej. Sicket pucko!
Citera
2025-12-26, 20:20
Medlem
brukar gäddorna erbjuda ersättning i chattarna? vape, red bull, pengar?

och fiskarna använder inte det som bete heller? varför?
typ "kan du ta med dig ett helrör pappis?"
Citera
2025-12-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vilken jävla proffsromantiker #718 är! När han ska avsluta chatten för kvällen skriver "Sov så gott nu fina 🤗
Vill du känna på min snopp". Kan inte föreställa mej att ens en vuxen kvinna skulle tycka att det där ger honom några pluspoäng, än mindre en 13-årig tjej. Sicket pucko!

Haha...

Utseende verkar inte vara det enda som pedofilerna saknar. Sociala färdigheter verkar fattas än mer. Märker man när man läser några av chattloggarna. De verkar sakna all form av självinsikt. Det räcker med att hänga 10 minuter på en vanlig dejtingapp med jämnåriga kvinnor för att fatta att kvinnor generellt sett har rätt höga kravbilder på hur du ser ut och för dig, dvs hur du uttrycker dig, formulerar ord och meningar samt att de läser av sociala skills osv. Hur dessa individer som fångas på Dumpen tror att en unge ens ska finna dem attraktiva eller överhuvudtaget impas av deras raggningsfraser övergår mitt förstånd helt och hållet.
Pedofiler om ni läser, låt barnen vara...Det finns inte en chans att barnen ni pratar med finner er intressanta eller attraktiva. Leta kvinnor i era egna åldrar!
Citera
2025-12-27, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Vad gör Gäddbaggen #647 nu för tiden tro? Hur går det med musiken, gitarrerna och relationen till brorsan?

Det var en riktigt äcklig gädda.

Han som ville träffa en pedofilmamma med riktigt små flickor att förgripa sig på?

Han ville även suga och slicka på små barnfötter.

Gädda 647 också med en känd bror i media?

Det blev mycket tyst om den vidriga gäddan. Det var väl några musiker som tog avstånd på sociala medier.

Gäddan jobbade också med kvalitetsäkring av skolbyggnader.

Drog han utomlands?
Citera
2025-12-27, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det var en riktigt äcklig gädda.

Han som ville träffa en pedofilmamma med riktigt små flickor att förgripa sig på?

Han ville även suga och slicka på små barnfötter.

Gädda 647 också med en känd bror i media?

Det blev mycket tyst om den vidriga gäddan. Det var väl några musiker som tog avstånd på sociala medier.

Gäddan jobbade också med kvalitetsäkring av skolbyggnader.

Drog han utomlands?

Ja, han är riktigt vidrig.

Han skrev ju också att han hade "smakat på" sin exflickväns dotter medan hon sov.

Kontrasten till hans image som "skön göteborsk gitarrsnubbe" som var populär i musik- och vänsterkretsar blev mycket stor.

Frågan är vad som hände sedan förutom att han städat bort så mycket information som möjligt om sig själv på nätet.

Utlandsflytt (USA?) låter inte omöjligt, men är det någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in