2025-11-25, 23:23
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
ungefär som Candyman-Kent ville,
men aldrig fick.

"Ja! Fyrkant, ja tre på hög"

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/04/received_3676543954054174186013495401166250.jpeg

https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/
Candyman Kent är ju en helt underbar gädda. Dumpen hälsade på honom två gånger till och med. En riktig skön lirare som inte är rädd för att bjuda på sig själv. Candyman Kent har säkerligen knullat och njutit av drösvis med tjejer i sina dar. En gädda som visar att gammal är äldst.
Citera
2025-11-25, 23:33
Medlem
gotets avatar
Jag har verkligen börjat uppskatta nr 500. Gäddan som spänner upp jättedrulen till naveln på dumpen. Under konfrontationen ger storkuken ett mycket förvirrat och frånvarande intryck. Jag älskar hur han smackar med läpparna och ser ut att vara torr i munnen av amfetaminet. Gäddan är både påtänd och alkoholpåverkad. En äkta alfahane som mjölkar tjejernas sexlust. Efter att dumpen lanserade den här kraftkuken började fler och fler tjejer att kontakta honom så till slut fick han tre inneboende brudar som han gökar på med storkuken i dagsläget. Enligt en användare hade nr 500 4(!) brudar boende hemma hos sig ett tag men det blev snabbt för trångt i trean.

Och jag har bevis för att den här jättedasen har tre brudar i 30 års åldern boende hos sig. Det är bara att kolla på ratsit om ni vet namnet på gäddan.
Citera
2025-11-25, 23:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
För att inte tala om hans sandaler som han tyckte passade för en dejt...

Jag har precis som dig svårt att förstå att dom inte inser att deras bäst-före-datum är passerat för sååå länge sedan.

#705 har strumpor i sandalerna, om jag inte ser helt fel. Jag är inte chockad. Jag är förstummad.
Citera
2025-11-26, 00:12
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du glömde Hitlerjugend.
Ja, det är sant. Men de finns ju inte längre kvar. Det gör de övriga tre.
Citera
2025-11-26, 01:07
Medlem
Skrämmande hur mycket pedofiler det finns i Sverige. Dumpen har definitivt varit en ögonöppnare. Trodde inte att det var så förekommande.
Citera
2025-11-26, 01:11
Medlem
gotets avatar
Vi har under de senaste dagarna kårar dumpens egna Peter North och vinnarna blev nr 500 och 313 Dansken. Dessa två män är riktiga alfahannar som förvarar något fantastiskt i sina kalsonger som får tjejerna att falla pladask för dem. Värt ett tröstpris för sina insatser som storknullare är även Naughty Santa och Militärgäddan med sitt hänsynslösa sprut.

Det jag söker efter idag är den gädda som fått njuta och knulla allra minst på hela dumpen. Den gädda som avverkat minst brudar och som är längst bort från att vara som Peter North. Jag nominerar Jönköpingstomten (Napp #168) till detta.

Jönköpingstomten har en otroligt underhållande och rolig konfrontation men han är så menlös och ter sig så borttappad att jag inte tror han går hem så bra hos brudarna. Han har ingen alfahane aura alls utan står och stirrar med öppen mun utan att säga något. Otroligt underhållande absolut, men jag tror inte man får knulla och njuta av mycket tjejer med den personligheten. Om nu inte Jönköpingstomten förvarar ett riktigt mirakel mellan benen. En dunderkuk som väger upp hans andra brister eller en jättelik utlösning. Tyvärr är loggarna borta på den här gäddan så vi kan inte längre se om han bjöd på något av det ovanstående.

Vilken gädda tror ni är minst som Peter North på dumpen? Den gädda som fått njuta av minst tjejer?
Citera
2025-11-26, 01:19
Medlem
Svaagdrickas avatar
Varför publiceras gädda nr 705 så sent? Om nu konfrontationen skett i juli ( videon antyder i alla fall sommar pga klädsel och väder etc).

Man undrar då om scoutledaren fortsatt haft scout-uppdrag i stor vånda väntandes på publiceringen? Har han arbetat som försäljningschef och först dagen före publicering sjukskrivit sig?

För visst får de väl veta när filmen läggs ut på Dumpens hemsida?

Han gjorde hur som helst rätt i att söka professionell hjälp. Enda vägen till förlåtelse och att någon gång i framtiden komma tillbaka till någon slags gemenskap igen. Total omstart.
Citera
2025-11-26, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Vi har under de senaste dagarna kårar dumpens egna Peter North och vinnarna blev nr 500 och 313 Dansken. Dessa två män är riktiga alfahannar som förvarar något fantastiskt i sina kalsonger som får tjejerna att falla pladask för dem. Värt ett tröstpris för sina insatser som storknullare är även Naughty Santa och Militärgäddan med sitt hänsynslösa sprut.

Det jag söker efter idag är den gädda som fått njuta och knulla allra minst på hela dumpen. Den gädda som avverkat minst brudar och som är längst bort från att vara som Peter North. Jag nominerar Jönköpingstomten (Napp #168) till detta.

Jönköpingstomten har en otroligt underhållande och rolig konfrontation men han är så menlös och ter sig så borttappad att jag inte tror han går hem så bra hos brudarna. Han har ingen alfahane aura alls utan står och stirrar med öppen mun utan att säga något. Otroligt underhållande absolut, men jag tror inte man får knulla och njuta av mycket tjejer med den personligheten. Om nu inte Jönköpingstomten förvarar ett riktigt mirakel mellan benen. En dunderkuk som väger upp hans andra brister eller en jättelik utlösning. Tyvärr är loggarna borta på den här gäddan så vi kan inte längre se om han bjöd på något av det ovanstående.

Vilken gädda tror ni är minst som Peter North på dumpen? Den gädda som fått njuta av minst tjejer?

Storknullare så borde den Röde ha vunnit. Denna tjackpundare har nämligen spelat inte hundratals porrfilmer (ej verifierade uppgifter).

Citat:
Denna gång säger han sig vara skådespelare som spelat in många hundra hårdporrfilmer och har inga som helst betänkligheter att stämma träff med barn som är 13 och 14 år gamla.

https://dumpen.se/2024/12/21/rode-stockholm-540/
Citera
2025-11-26, 07:24
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Skrämmande hur mycket pedofiler det finns i Sverige. Dumpen har definitivt varit en ögonöppnare. Trodde inte att det var så förekommande.
Som dumpen visar tydligt så är peddos med sandaler varje barns våta dröm. Så efterfrågan är enom. Barnen står på kö och det är bara Sara som har flås nog att stoppa knullkalaset!
Citera
2025-11-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Varför publiceras gädda nr 705 så sent? Om nu konfrontationen skett i juli ( videon antyder i alla fall sommar pga klädsel och väder etc).

Man undrar då om scoutledaren fortsatt haft scout-uppdrag i stor vånda väntandes på publiceringen? Har han arbetat som försäljningschef och först dagen före publicering sjukskrivit sig?

Han gjorde hur som helst rätt i att söka professionell hjälp. Enda vägen till förlåtelse och att någon gång i framtiden komma tillbaka till någon slags gemenskap igen. Total omstart.

Troligtvis för att han inte betalat fakturorna till "terapeuten" på impulskollen
Citera
2025-11-26, 08:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Gäddorna kan ju GÅ ifrån en flåsande Sara nu.
Är det hennes sjukdom som tär på henne, eller någon terapi.
Hon borde vara sjukskriven, eller åtminstone ha inre tjänst.
Någon annan borde ta över medan Sara försöker kurera sig.
Finns det ingen ilsken yngre sprinter med PMS som kan
springa ikapp gäddorna och säga dom vad dom behöver få höra?

Saras form var inte den bästa där, inte heller Scouten.

Få se när media vågar sig på notiser om "Scoutledaren i Furulund" #705.
Citera
2025-11-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka

Är ju inte första gången de tar någon ur ”frysboxen”. Gissningsvis har frysbox-Gäddorna haft ganska tät kontakt med Dumpen post-konfra och antingen varit medgörliga och sökt vård och/eller föreligger suicidrisk. Skulle jag tro. Tror inte Dumpen nödvändigtvis publicerar snabbt om dom inte bedömer Gäddan som en högriskperson för vilken allmänheten måste varnas. Kan en uppskjuten publikation underlätta vårdförloppet, är nog Dumpen beredda att göra detta. Men alla publiceras. Därav ”frysboxen”, skulle jag tro.

Var ägde konfran rum? Malmö? Lund? Såg lite väl urbant ut för vad jag skulle förvänta mig av downtown Furulund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in