Med lite fingertoppskänsla så hade Dumpen såklart tagit in några småflickor till högtiden och via TV4 och postlotteriet skickat frugan till Hawaii 2 veckor. Men livet är livet.
Jag tycker att vi fokuserar på gäddjäveln #652 och lämnar hans stackars kvinna ifred. Hur hon ser ut är irrelevant och hon är helt oskyldig i allt det här.
Jag tycker att vi fokuserar på gäddjäveln #652 och lämnar hans stackars kvinna ifred. Hur hon ser ut är irrelevant och hon är helt oskyldig i allt det här.
Helt rätt. Så sjuk som han är så finns det tillräckligt att diskutera där.
Han blev utlagd på Dumpen samma dag hans fru fyller 65. Födelsedagar vi minns...
Hade peddot inte trålat efter småbarn så hade det aldrig hänt. Helt och hållet på peddot och inte Dumpen, som knappast har som uppgift att hålla reda gäddors respektives födelsedagar.
Jag kollade precis #652 konfrontationsvideo igen, de har tagit bort namnet på frun nu. (ca 4.30 in i videon)
Lite sent påtänkt kanske när många redan vet vem hon är. Och ännu fler vet ju vem han är och då vet ju folk ändå vem hon är.
Synd om henne hursom, framför allt pga hennes peddopartner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!