2025-04-09, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Mördare hängs ut då dom är dömda. Det här är ett jävla cirkelresonemang och muppar gar dessutom noll fallhöjd. Den enda det hör drabbar är mappen. Han skulle dessutom aldrig fått fjortisfitta med sin approach om det varit en riktig tonåring.

Övergrepp kan även ske digitalt, online. Han behöver inte ens använda sig av sina egna bilder.
Citera
2025-04-09, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej, det där var intressant och du får gärna utveckla. Och jag är nyfiken på varför just 578 skulle ha HA efter sig ?

vet faktiskt inte utan fick höra att 578 flytt landet pga att HA ska vara ute efter honom. Men vet inget mer om detta hoppades att någon här visste mer info ang honom.
Citera
2025-04-09, 10:35
Medlem
Protonic75s avatar
Skrytgäddan har möblerat om på Facebook och stavat om sitt namn, samt bytt profilbild i ett försök att mildra skadeverkningarna. Han såg framför sig en ångande het dejt med barnet i knät åkandes runt på åkgräsklipparen i ett lyckorus men blev i stället en 27sek dejt med Sara

Citera
2025-04-09, 11:08
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
#592.

Mitt upp i allt kom en bild på en grov kuk. Är det verkligen han som håller i den eller någon annan?

Det kan ju inte vara han själv som håller i den med tanke på vinkeln på handen? Jag tror att #592 försökte vara lite smart och skickade en bild på en kuk som sticker ut genom ett glory hole. Han sportar ju rejäl jävla ölkagge och chipspattar och han tänkte kanske att han kunde lura barnet att tro att det är hans kuk om fläsket är dolt bakom väggen? OM det skulle vara hans penis (det är det inte) så måste den vara minst en halvmeter (kanske bortåt 65 cm) om han med den magen ska kunna få ut den så långt genom ett hål i en vägg.
Senast redigerad av PROLIFIC 2025-04-09 kl. 11:10.
Citera
2025-04-09, 12:35
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Övergrepp kan även ske digitalt, online. Han behöver inte ens använda sig av sina egna bilder.

Det har absolut inget att göra med att Dumpen hänger ut muppar.
Citera
2025-04-09, 13:18
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det kan ju inte vara han själv som håller i den med tanke på vinkeln på handen? Jag tror att #592 försökte vara lite smart och skickade en bild på en kuk som sticker ut genom ett glory hole. Han sportar ju rejäl jävla ölkagge och chipspattar och han tänkte kanske att han kunde lura barnet att tro att det är hans kuk om fläsket är dolt bakom väggen? OM det skulle vara hans penis (det är det inte) så måste den vara minst en halvmeter (kanske bortåt 65 cm) om han med den magen ska kunna få ut den så långt genom ett hål i en vägg.

Saknar dina sammanfattningar av loggarna
Citera
2025-04-09, 13:24
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2

Saknar en gäddkuks tråd. Ska fixa det så slipper ni diskutera det i den här tråden.
Citera
2025-04-09, 13:43
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2

Jag kanske ska sätta mig ner och köra ett race nu på eftermiddagen.
Citera
2025-04-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag kanske ska sätta mig ner och köra ett race nu på eftermiddagen.
Saknar verkligen en gillaknapp här på Flashback. Så jag skriver istället att dina sammanfattningar är guld värda.
Citera
2025-04-09, 14:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Dubbelgäddan #590 #591

Han använder sitt riktiga nanm och det är han som addar barnet på Snap. Redan i barnets andra meddelande får han reda på att hon är 14. Han frågar om det är många snygga killar i skolan. Barnet frågar om han har tjej. Nej, det har han ej. Han tycks gilla ordet "ej". Mitt i allt kommer en random fråga om barnet har seglat. Och påståendet "Du har en kille". Så gör han ofta i chatten. Det är menat som en fråga men han uttrycker det som ett påstående.

"Jag kan var i din farfars, morfars eller pappa till dig"

Barnet frågade hur gammal han är och jag antar att han försöker säga att han är jättegammal.

Lite vardagligt prat om intressen och han säger att ingen ska få reda på att de chattar (p.g.a. ålder). Han skriver att snacka kan man. "Vet ej det med sex" Antar att han menar att de inte kan ha sex/prata om sex för att hon är för ung. Han kör det här som gäddor som är lite bakom flötet gör. Drar igång alldeles för tidigt med att fråga vad hon tycker om honom. Han undrar vad hon hade gjort om hon tyckte om honom mer än som en vän, hade hon hållit det för sig själv?

Han är medveten om att kontakten måste hållas hemlig. Särskilt om de skulle bli ihop. "Är du kär" De har knappt pratat och de enda bilderna barnet verkar ha sett är hans båt och katt. Han berättar om sin familjekonstellation. Många syskon, syskonbarn + deras barn. "De hade ej tyckt om att jag var ihop med någon yngre de tycker man ska vara ihop med någon i xx (oläsbart) ålder. Men man kan inte hjälpa om man blir kär i någon yngre eller hur"

Frågan är ju varför han har diskuterat detta med sin släkt? För de flesta är det dock nåt som goes without saying så klart. Man tycker inte att gubbar ska vara ihop med sjundeklassare men kan det kanske vara så att han har varit ute och jagat ungar förut och det därför har diskuterats?

De pratar om att hon ska resa till honom. "Är du tänd på mig" "Är du lycklig"

"Min säng
Vad vill du göra
Kan du kolla upp tider
Nu"

Lite befallande där, va? Hon säger att hon är oskuld och han frågar om hon vill vara det efter att de setts. Han skickar bild där han ser ut som en liten sköldpadda (i grodperspektivet) och barnet säger att han är söt. Barnet säger att han kanske är lite gammal för henne eller så kanske han tycker att hon är för ung.

"Kärklek är blind Ångrar du dig Det är bara ett par siffror Säger ej hur man känner sig. Man kan vara mogen när man är i din ålder"

Han frågar om hon vill ha honom som sin pojkvän. Ja. Han påminner henne om att ställa fram klockan ikväll så man kan räkna ut vilket datum de chattar. Barnet vill veta vad de ska göra när de ses, eftersom hon åker så långt. "Vi kan pussas och kela och sen kanske lite mer kan bjuda på middag".

"Är vi hop"

Ja, om han vill det. Han undrar faktiskt vad hon ska säga till sina föräldrar när hon åker till honom. En del gäddor ägnar ju inte det en tanke, men det gör faktiskt han. De kan visa sig tillsammans, om nån frågar vem hon är så kan hon vara en väns dotter. Barnet frågar om han har körkort. "Inte för bil" Barnet frågar igen hur gammal han är och han svarar 58. Mitt från ingenstans frågar han om han får smeka hennes snippa. Han är noga med att försäkra sig om att hon inte sagt till nån att hon träffat en i hans ålder.

Nu drar han till med "Älskar dig" Barnet reagerar på det. Gör han det? Då kommer ytterligare en fråga i påståendeform; "Du älskar mig".

De diskuterar praktiska detaljer och tågbyten. Han skickar bilder på sin lägenhet och den är inredd precis så som man kan tänka sig. Skärmdumparna ligger lite i oordning tror jag och vissa kommer flera gånger, han skickar hursomhelst en till selfie. Även den i grodperspektiv och sköldpaddehuvud. Barnet frågar om han vet att hon är oskuld."

"Jadå Har du åkt EU mopedbil"

Han berättar var han varit med den. Bl. a. Gekås.

Prat om tider och var de ska mötas. Barnet sitter på tåget. Konfrontation sker.
Senast redigerad av PROLIFIC 2025-04-09 kl. 14:42.
Citera
2025-04-09, 16:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Dubbelgäddan #590 #591

Fiskare 2

Jag antar att han använder samma Snapkonto som första gången. Det är hans riktiga namn (ovanligt) och Snapgubben (eller vad det heter) ser ut som den lilla sköldpadda han är. Barnet frågar vem han är och varför han addar. Han frågar hur ung hon är.

Han svarar att han är 15. Trots använder sitt riktiga ovanliga namn och en Snapfigur där han ser ut att vara 85. Strax efter frågar han dock om hon gillar äldre män. Nog för att 15 är äldre än 14. Men, va? Hon tycker att killar i hennes ålder är barnsliga och då skriver han att han är 58.

Det är nu han varnar för Dumpen. "De har sidor här inne" Han skriver att en annan kille ha råkat ut för det. Han frågar om hon gillar nån och om hon hade kunnat träffa honom. (här är geografiska avståndet kortare) Ja, om han inte är farlig. Ikväll? Han är väldigt specifik med tiden - 18.35 vid Mormor Olgas kafé.

Vad är det för dåre som stämmer träff 18.35? Det går 18.10 också. Va?

De har knappt pratat och han frågar vad hon hade gjort om hon gillar honom. "Gillar du mig nu"

Det här barnet får också en grodperspektivselfie där han ser ut som en sköldpappa. Han har en grå sweatshirt på sig och jag antar att det är Puma-tröjan han har i båda konfrontationerna. Ett favoritplagg?

Han skickar en väldigt apart sticker/dekal eller vad det kallas. En vägskylt (typ) med texten "HÄR ÄR DET" följt av "Känner du något för mig nu"

Han frågar om hon varit ihop med nån. Ja, han var 40. De kelade och hade sex. Han undrar om hon vill ha sex med nån annan. Ja, hon vill känna att nån tycker om henne. "Jag gör det" "Tänd på dig" Han pratar om sin katt , saker han har bakat och segelbåten och skickar bilder på det. Ganska barnslig och lam konversation. Gillar hon honom, skulle hon kunna bli kär, vad vill hon göra om hon blir kär.

"Hade du velat haft sex nu"
"Vad gillar du mig som"

Ännu en väldigt udda tid dyker upp. 17.40. Han frågar vad hon vill göra imorgon när de ses kl 17.40.

"Gillar dig vill ha dig som flickvän"

Ännu en fråga som är ett påstående "Du har fått mensen" (barnet svara att hon är p-piller)

"Blir lite kåt i dig"

"Vill du ha sex ikväll"

Lite prat om praktiska detaljer och konfrontationen ser.
Citera
2025-04-09, 19:59
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han har Instagram också, öppet fortfarande. Det sjuka är att redan för 42 veckor sedan så skrev någon med ett italiensk-klingande namn "why you commented on a child post saing cute" som kommentar till en av hans bilder.

Japp. Såg det också. Han sitter nog och tittar på många sidor med barn i olika former.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in