2024-02-27, 19:14
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#382. Fallhöjden existerar inte, tvärtom blir kollegorna på Samhall imponerade över att han blivit rikskändis!!

Kungen på gruppboendet. Har druckit öl med höjdhopparlegendaren Patrik Sjöberg.
Citera
2024-02-27, 19:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Mja, han trodde ju att Patrik var polis, inte någon "höjdhopparlegendar".
Citera
2024-02-27, 19:38
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler

Och har ett förhållande med P Wahlgren minsann
Citera
2024-02-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Undrar om hon lämnar honom nu eller stannar kvar?
Citera
2024-02-27, 20:23
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

"En miljon diagnoser"?

Han är fullt medveten om vad han sysslar med. Han har dessutom en historia av att gå efter minderåriga i sexuellt syfte.

Ser inga problem med att han hängs ut.
Dom här historierna att såna som han skulle gå efter barn, brukar ibland inte stämma, han är tacksam att ge sig på och anklaga för att gå efter minderåriga. Men oavsett så står jag fast vid att det inte var okej att publicera. Det hade som sagt kunnat gjorts på annat sätt. Vi tycker olika. I Sverige får man tycka olika! Nu kommentarer jag inte honom mer.
Citera
2024-02-27, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888

Var läste du de?
Citera
2024-02-27, 20:30
Medlem
Man kan skämta om gädda #382 men det är inte roligt längre när gäddan drabbar våra barn i verkligheten, för det gör han.
Du skrattar väl inte åt barnen?
Jag hoppas inte det.
Du kan inte jämföra deras situation och deras mognad utifrån vad du i vuxen ålder, med din självkänsla, skulle tycka och tänka.
De är barn och drabbas av vuxna som står dem överlägsna.
Gädda #382 förtjänas att hängas ut för att skydda barnen.
Och jag hoppas på lagförändringar som bättre kan stoppa dessa äckel från att angripa våra barn.
Hoppas på identifiering och att anmälan till polisen kan ge något.
Citera
2024-02-27, 20:33
Medlem
olasvenssons avatar

En tomte. Vad arbetar han med?

https://rumble.com/v4g22hc-february-27-2024.html
Citera
2024-02-27, 20:44
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

En tomte. Vad arbetar han med?

https://rumble.com/v4g22hc-february-27-2024.html

Haha, va fan? Ett tag var det seriösa människor med riktiga jobb och ordnade liv som chockar omgivningen med sin pedofili, de senaste är bara psykfall och enstöringar!

EDIT: Vad är det för kläder han har egentligen? Samma "ninjastjärna" på både jackan vid konfan och på tröjan i chatten. Aldrig sett märket, är det jobbkläder med logga eller nått klädmärke?
Senast redigerad av Wotan 2024-02-27 kl. 20:50.
Citera
2024-02-27, 20:52
Medlem
#382 Vad är det för idiotiska kommentarer här i forumet att Gädda 382, L*rs P*t*r Br*ns*ell skall vara efterbliven och inte se skillnad på barn och vuxna. Jag bor i Arvika, Jag har pratat med honom många gånger, och han är verkligen inte en efterbliven som inte vet vad han gör. Han är en Mytoman och vill hävda sig och har kanske en IQ badboll, men han vet verkligen vad han håller på med. Är ni inte från Arvika, Har ni aldrig pratat med honom, eller sett hur han är i verkligheten så har ni ingen aning om vem han är. Det är inte synd om honom han förtjänar det här. Dumpen har gjort ett jättebra jobb här. Hans familj är det synd om och jag hoppas att de i fortsättningen slipper se honom. De förtjänar bättre, Hoppas att Gäddan lämnar Arvika för gott
Citera
2024-02-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Dom här historierna att såna som han skulle gå efter barn, brukar ibland inte stämma, han är tacksam att ge sig på och anklaga för att gå efter minderåriga. Men oavsett så står jag fast vid att det inte var okej att publicera. Det hade som sagt kunnat gjorts på annat sätt. Vi tycker olika. I Sverige får man tycka olika! Nu kommentarer jag inte honom mer.

Så att att det varit polisärende o att folk vittnar om att han har sexuellt trakasserat barn genom åren tillsammans med att han inte bara tackade ja till en dejt m ett barn utan också gjorde upp planer med barnet om hur han skulle göra det gravid o hur han skulle gömma det ifrån polisen som försökt arrestera honom tidigare för detta tycker inte du räcker? Eftersom du skapat konto här just nu antar jag att du är involverad i gäddan o vet ngt förmildrande om honom?
Citera
2024-02-27, 20:56
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulsebubb
#382 Vad är det för idiotiska kommentarer här i forumet att Gädda 382, L*rs P*t*r Br*ns*ell skall vara efterbliven och inte se skillnad på barn och vuxna. Jag bor i Arvika, Jag har pratat med honom många gånger, och han är verkligen inte en efterbliven som inte vet vad han gör. Han är en Mytoman och vill hävda sig och har kanske en IQ badboll, men han vet verkligen vad han håller på med. Är ni inte från Arvika, Har ni aldrig pratat med honom, eller sett hur han är i verkligheten så har ni ingen aning om vem han är. Det är inte synd om honom han förtjänar det här. Dumpen har gjort ett jättebra jobb här. Hans familj är det synd om och jag hoppas att de i fortsättningen slipper se honom. De förtjänar bättre, Hoppas att Gäddan lämnar Arvika för gott

Utmärkt, någon som känner till snubben.
Du säger han är mytoman, ljuger han om sina barn och att han skaffade dom med tjejer i 13, 15 och 18 års ålder?

Jag fick för mig han pratade skit eftersom han verkar gå igång på att göra småflickor gravida...men man vet ju fan aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in