2024-02-20, 13:11
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huspakullen
Läst hela nu. Sicken jävla dåre.

#375 Det är bara förnamnet, när Leif skriver i chatten att han tycker det är intressant då en 13-åring beskriver att hon blivit våldtagen av en nära släkting börjar man undra hur fan han är funtad.
Citera
2024-02-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#375 Det är bara förnamnet, när Leif skriver i chatten att han tycker det är intressant då en 13-åring beskriver att hon blivit våldtagen av en nära släkting börjar man undra hur fan han är funtad.
Yes, själv får man ju helt andra tankar när man läser sånt...polisen...orosanmälan. Att det finns vuxna män som tycker det är intressant är så skevt.
Citera
2024-02-20, 13:16
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Svar: Leif Andersson 61år från Glommersträsk. By the way kan du lista ut hur många ungar han har på g:e i chatten?

Vem är Leffe ute med här?
https://sverigesradio.se/artikel/5885454

Bra fråga det kan ju inte vara Frun, han kanske hade en semester-flört på Gotland.
Citera
2024-02-20, 13:19
Medlem
patajavels avatar
Citat:

Lite "nyfis" sådär som man blir när ett barn blir våldtagen av en släkting
Citera
2024-02-20, 13:23
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Lite "nyfis" sådär som man blir när ett barn blir våldtagen av en släkting

”Nyfis”!! Skojar du eller är du dum i hela huvudet på riktigt?
Citera
2024-02-20, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mods69
Tror jag inte, hur många barn lr tonåringar har frivilligt sex med gamla gubbar?
000000000000000,1%?
I så fall har han våldtagit nån och det tror jag knappast han gjort.
Enda chansen dessa fula gubbar ska få till det med barn är väl att resa utomlands.

Spelar ingen roll hur många nollor du har till vänster om ditt kommatecken. Det är fortfarande 0,1%.
Citera
2024-02-20, 13:25
Medlem
aftonbladet.se ?

Du får gärna citera och länka rätt i fortsättningen. Gör om gör rätt.
Citera
2024-02-20, 13:26
Medlem
Det är inte ofta som ångesten hos en påkommen gädda teleporteras till en klump i min pedofilhatande mage, detta skedde dock efter att ha kikat på Centerpartisten. Fy vad mina vardagliga problem ter sig små ämfört med Kaptenens.
Citera
2024-02-20, 13:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Bra fråga det kan ju inte vara Frun, han kanske hade en semester-flört på Gotland.
Fatta vad frun inser nu, om hon nu inte redan gjort det för länge sedan, att hennes politikergris varit runt och doppat i förmodligen halva kommunens gammelhoror. 375 har varit otrogen många gånger, så mycket garantier kan frugan få.
Citera
2024-02-20, 13:53
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Kul att se att du har koll!
En sak kan man vara säker på när det kommer till snuten. De har stenkoll på folks vapenlicenser.
Jag blev korsförhörd när jag ansökte om att få förvara vapnen hos en anhörig (som också är jägare, har godkänt skåp etc). Det tog fem telefonsamtal och ca två månader innan det godkändes.

Lite off topic, men tror faktiskt att om #375 blir av med jobbet inom försvarsmakten med motiveringen "säkerhetsrisk/bristande omdöme" att polisen även tar hans vapen.
Det är ju som sagt lite godtyckligt när de gör bedömningen, men hoppas att han blir berövade samtliga puffror!

Bössor tror jag ryker
Däremot lät hans anställning inte att påverka.

1. Inget brott är begånget
2. I försvarsmakten har HR en enormt stor påverkan, alltför många imbeciller flyttas snarare runt på olika placeringar alternativt orter.

Inte alls ovanligt inom FM att vissa totalt värdelösa individer hänger sig kvar i flera år , gäller både yngre och gamla

I just der här fallet lär han väl hamna på antingen LV6 eller S1 och båda orterna är långt från jauret

Citera
2024-02-20, 14:00
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Bössor tror jag ryker
Däremot lät hans anställning inte att påverka.

1. Inget brott är begånget
2. I försvarsmakten har HR en enormt stor påverkan, alltför många imbeciller flyttas snarare runt på olika placeringar alternativt orter.

Inte alls ovanligt inom FM att vissa totalt värdelösa individer hänger sig kvar i flera år , gäller både yngre och gamla

I just der här fallet lär han väl hamna på antingen LV6 eller S1 och båda orterna är långt från jauret

Han är dock en enorm säkerhetsrisk med sitt beteende. Kan lätt hamna i en utpressningssituation.

Citera
2024-02-20, 14:14
Medlem
Nosstocks avatar
Gädda #375 ändrar om uttrycket "Det kommer att gå åt helvete MED frugan" till "Det kommer att gå åt helvete FÖR frugan!".
Senast redigerad av Nosstock 2024-02-20 kl. 14:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in