RUBEN MED TUBEN (napp igen)
Även gäddan som skickade en dickpic med en tandkrämstub som storleksjämförelse bor i Gäddede. Han har tidigare bott på adressen Gäddebäck i Västra Tunhem
Kan du skicka en rebus eller devglan på denna? Så skickar jag vidare till Gäddede.
RUBEN MED TUBEN (napp igen)
Även gäddan som skickade en dickpic med en tandkrämstub som storleksjämförelse bor i Gäddede. Han har tidigare bott på adressen Gäddebäck i Västra Tunhem
Här får man ha med sig att PS pratar på sin rumpmasdialekt med lååååånga vokaler och att han samtidigt låter både lismande och helt störd. Som en psyksjuk barnpsykolog. Farbror Barbro style. Jag har fetat det jag tycker är extra anmärkningsvärt. PS - PappaStor. S - Skurt.
Inte ordagrant, men nästan.
PS: Om vi träffas imorgon...
S: Jaaa…
P: Mmm… Då skulle jag vilja börja med att ta med dig ut och köpa glass, sitta och prata lite grann med dig och (otydligt)… se hur du och jag (mummel) klickar om man säger så.
S: Mmm.
PS: Det är vad jag skulle vilja börja göra.
S: Åhhhh…
PS: Ja. Och är det så att vi tycker att det är trevligt att vahettere vara tillsammans med varandra och (otydligt – nåt med ”tillsammans”) då skulle jag jättegärna ta med dig nånstans och myyyysa med dig, ha det trevligt och skönt med dig.
S: Åhhhh… Hur ska vi så här mysa då?
PS: Ja… Till att börja med så kanske vi kan ta det på nåt ställe där vi kan vara ensamma helt enkelt.
S: Åhhhh… Mysigt.
PS: Ja. Eller om vi kan göra det i, att jag åker in med bilen helt enkelt. Så att vi myser i bilen.
S: Men blir inte det jätteobekvämt? Eller blir det skönt?
PS: Det kan vara riktigt skönt i/med (?) bilar. Bilar kan vara… Om man flyttar runt sätena då kan man få ordentligt med plats.
S: Jaha.
PS: Ja. Hur lång är du förresten?
S: 1.60 typ.
PS: Ja, men då får vi lätt plats.
S: Ungefär. Jag har inte mätt mig på länge.
PS: Hehehehe (vidrigt äckelskratt). Ok. Men då får vi lätt plats tillsammans. Mmm. Och sen beror du lite på vad DU är mest intresserad av att prova på när vi myser tillsammans.
S: Ja…
PS: Jag vill göra allt mellan himmel med dig om man säger så.
PS: Det är du som får bestämma.
S: Jag vill… Eller… Jag vill så här testa på allting typ.
PS: Jaha? (låter jätteglad) Vad trevligt.
PS: Men nånting som jag vet att jag kommer jättegärna vilja göra med dig om vi träffas imorgon det är att ge dig en låååååång varm kram och kyssa dig ordentligt.
S: Åhhhh… Ja… Jag vill också det.
PS: Mmm… Och kanske ifall det blir så att vi tycker om varandra väääääldigt mycket då vill jag göra dig till min flickvän.
S: Åhhhh… Men jag så här aldrig haft nån pojkvän.
PS: (otydligt)… som är så söt och vacker som du.
S: Vad ska vi så här mer göra eller vad är din typ så här fantasi?
PS: Ojojoj! Jag har måååånga fantasier. Nån fantasi är att vi är tillsammans, kanske att vahettere, vi har det trevligt och så en dag då vi håller på och myser med varandra så säger du bara till mig (otydligt) medan du viskar att du vill ha barn med mig.
S: Åhhh…
PS: Mmm-mmm. (låter som ett jävla äckel)
S: Vad mysigt.
PS: Jaa… Jag tror att det skulle vara jääääätteskönt och jääääättevackert.
#347 Går han inte som en jävla fjolla också? Viftar med händerna som en bög?
Han är allt jag avskyr.
1. Pedofil
2. Smygbög. Vill du vara bög? Fine, stå för det då iaf, jävla bög.
3. Tjock. Fetma är ju per definition resultatet av lättja och dekadens, är du dessutom en tjock smygbögspedofil, ja då är du rejält vidrig!
Så grattis Satan, hoppas det går riktigt illa för dig nu, jävla smygbögspeddo!
Han är allt jag avskyr.
1. Pedofil
3. Tjock. Fetma är ju per definition resultatet av lättja och dekadens, är du dessutom en tjock smygbögspedofil, ja då är du rejält vidrig!
Han står för det. Han har skrivit i chatten hur det var att komma ut för sin far.
Här får man ha med sig att PS pratar på sin rumpmasdialekt med lååååånga vokaler och att han samtidigt låter både lismande och helt störd. Som en psyksjuk barnpsykolog. Farbror Barbro style. Jag har fetat det jag tycker är extra anmärkningsvärt. PS - PappaStor. S - Skurt.
Inte ordagrant, men nästan.
PS: Om vi träffas imorgon...
S: Jaaa…
P: Mmm… Då skulle jag vilja börja med att ta med dig ut och köpa glass, sitta och prata lite grann med dig och (otydligt)… se hur du och jag (mummel) klickar om man säger så.
S: Mmm.
PS: Det är vad jag skulle vilja börja göra.
PS: Ja. Och är det så att vi tycker att det är trevligt att vahettere vara tillsammans med varandra och (otydligt – nåt med ”tillsammans”) då skulle jag jättegärna ta med dig nånstans och myyyysa med dig, ha det trevligt och skönt med dig.
S: Åhhhh… Hur ska vi så här mysa då?
PS: Ja… Till att börja med så kanske vi kan ta det på nåt ställe där vi kan vara ensamma helt enkelt.
S: Åhhhh… Mysigt.
PS: Ja. Eller om vi kan göra det i, att jag åker in med bilen helt enkelt. Så att vi myser i bilen.
S: Men blir inte det jätteobekvämt? Eller blir det skönt?
PS: Det kan vara riktigt skönt i/med (?) bilar. Bilar kan vara… Om man flyttar runt sätena då kan man få ordentligt med plats.
S: Jaha.
PS: Ja. Hur lång är du förresten?
S: 1.60 typ.
PS: Ja, men då får vi lätt plats.
S: Ungefär. Jag har inte mätt mig på länge.
PS: Hehehehe (vidrigt äckelskratt). Ok. Men då får vi lätt plats tillsammans. Mmm. Och sen beror du lite på vad DU är mest intresserad av att prova på när vi myser tillsammans.
PS: Jag vill göra allt mellan himmel med dig om man säger så.
PS: Det är du som får bestämma.
S: Jag vill… Eller… Jag vill så här testa på allting typ.
PS: Jaha? (låter jätteglad) Vad trevligt.
PS: Men nånting som jag vet att jag kommer jättegärna vilja göra med dig om vi träffas imorgon det är att ge dig en låååååång varm kram och kyssa dig ordentligt.
S: Åhhhh… Ja… Jag vill också det.
PS: Mmm… Och kanske ifall det blir så att vi tycker om varandra väääääldigt mycket då vill jag göra dig till min flickvän.
S: Åhhhh… Men jag så här aldrig haft nån pojkvän.
PS: (otydligt)… som är så söt och vacker som du.
S: Vad ska vi så här mer göra eller vad är din typ så här fantasi?
PS: Ojojoj! Jag har måååånga fantasier. Nån fantasi är att vi är tillsammans, kanske att vahettere, vi har det trevligt och så en dag då vi håller på och myser med varandra så säger du bara till mig (otydligt) medan du viskar att du vill ha barn med mig.
PS: Mmm-mmm. (låter som ett jävla äckel)
S: Vad mysigt.
PS: Jaa… Jag tror att det skulle vara jääääätteskönt och jääääättevackert.
Här måste jag nog påstå att du missa målet. Byt ut "Åhh" mot "Åååeeeiiii"
Han är allt jag avskyr.
1. Pedofil
Viftandet gör mig arg. Så otroligt jävla megabögigt.