2023-12-20, 08:16
Medlem
Kungen i Borås (Napp #331), är det någon som identiteten på den göken?
Är nyfiken på hur "hans sexiga 27-åriga fru" ser ut med tanke på att han ser ut som sju svåra år...
Om han är 39 år som han uppger så är jag isåfall kungen av Thailand.
Citera
2023-12-20, 08:18
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Har saknat gäddor med FALLHÖJD nu det sista, det ska vara sådär så att man själv känner deras ångest i kroppen, likt Hank eller Rektorgäddan.

Kanske blir en nyårspresent!

Jag håller med. De som förlorar anseende i en större krets. De s.k. sociala fallhöjden. Som #304 som satt på arbetstid på ett välbetalt jobb och fantiserade om att våldta ett barn tillsammans med sin chef. I en del fall har ju arbetsgivaren gått in och erbjudit sig att betala vård för gäddan. Knappast så i chefsfantasifallet.

Sen så finns det ju en annan sorts fallhöjd. Tänker på Kungen i Borås #331. Han bor väl i en bostad som ägs av hans fru och hennes föräldrar samt kom till mötet i en bil reggad på sin svärfar? Där finns det också en fallhöjd att tala om. En fallhöjd rakt ut i avgrunden. Det är det ju för de allra flesta, men det finns ju flera lager här.

En gädda med social fallhöjd är Vacuum #293. Han verkar dock bo kvar och är fortfarande gift, eller är det jag som kollar upp fel person?
Citera
2023-12-20, 08:35
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:

197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik

Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.
Ha ha ha! Eller ett hologram..
Luring dessutom🤣
Citera
2023-12-20, 08:42
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Kungen i Borås (Napp #331), är det någon som identiteten på den göken?
Är nyfiken på hur "hans sexiga 27-åriga fru" ser ut med tanke på att han ser ut som sju svåra år...
Om han är 39 år som han uppger så är jag isåfall kungen av Thailand.
Ja det finns i tråden..bläddra bakåt lite..
Citera
2023-12-20, 08:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Frukostrastgäddan 224 flyttade norrut efter att huset i Alafors såldes den 23 september. Det gick åt helvete med frugan som bor kvar i byn. Han tog bort ett förnamn och bytte efternamn. Han har för övrigt flyttat två gånger sedan i september. Först till Ursviken och sen till Kåge, bägge orter i norr. Var han inte omtyckt av grannarna på det första stället?

Devglan på 224:

Snabelgäddan är en av de farligaste i Dumpens historia. Jag lovar att abonnera en buss och skicka honom direkt till Slussfors om han dyker upp här, den pajasen. Litar på att du kokar bästa möjliga lim på honom.

Men tack Hassan du är trådens mästare och tillför i denna tråd och har koll på läget.

#224 så den lilla dvärgen Från Alafors har flyttat till Kåge norr om Skellefteå. Då sätter jag en stor slant att han fått arbetar på Nortvolt eller hos någon underentreprenör som bygger fabriken. Det behövs otroligt mycket arbetskraft i Skellefteå nu.
Arbetar ni på Nortvolt eller i dess närhet och ni stöter på en liten trind person som är flintis talar göteborgska och är son till Hans. Då är det dåren från Alafors ni stött på.
Frukostgäddan.
https://dumpen.se/2023/05/05/frukostrastgaddan-napp-224-goteborg/
Citera
2023-12-20, 08:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Ha ha ha! Eller ett hologram..
Luring dessutom🤣
Hahaha luring luring. Låtsaskompisen dyker upp. Inte alla som har en våldtäktsbenägen Molgan hemma. Snacka om nitlott. Min äter bara för mycket choklad men det har jag överseende med.
Citera
2023-12-20, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag ska sätta mig ner ikväll med ett glas vin eller par bärs och fundera över nomineringar till galan.

Tills dess; en annan gädda som vi inte får glömma bort är Kinky-Ove. Till vad han tror är en 13-åring:

"Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå"

"Nej vill knulla men på mina villkor"

"Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont."

"Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger"

"Du kommer få slit på fingret. Du slickar själv fingret rent" (skit* antar jag)

"Vill du bli pissad i munnen"

"Varmt piss sväljer du det"

"Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig"

"Ok slicka min röv när du suger kuken"

Vad har hänt med det här sjuka och feta svinet? Nån som vet?

Helt världsfrånvänd med dessa krav när man ser ut som honom. DET ÄR SINNESSJUKT hur jävla dum i huvudet dem är?! Svimmar på riktigt!
Citera
2023-12-20, 08:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Herr Vacuum #293 är som nedan tror jag?

Förnamn: samma som f.d. tennisspelaren Edberg

Efternamn: färgen bajs vanligtvis har, på engelska säger man brown

Folkbokföringsort: förorten norr om Sthlm där bandet Europe bildades

Född: samma datum och år som musikern Robert Trujillo

Kickad från jobbet, men verkar som sagt fortfarande vara gift och bo kvar på samma adress som innan. Trots detta är han en kandidat för årets fallhöjd.
Citera
2023-12-20, 09:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Helt världsfrånvänd med dessa krav när man ser ut som honom. DET ÄR SINNESSJUKT hur jävla dum i huvudet dem är?! Svimmar på riktigt!

Det är ganska sinnessjuka krav oavsett hur man ser ut. Det här med att knulla på sina egna villkor... Det ser inte ens ut så i ganska extrema BDSM-relationer. Oavsett hur man tänjer på gränser så är det på bådas villkor.

Men ja, KinkyOve borde ha skickats till nödslakt för länge sen. Han är inte en människa.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-20 kl. 09:06.
Citera
2023-12-20, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi

Blir lite tjatigt med alla dessa inlägg om hur fula gäddorna är och små äckliga kukar de har osv, och HUR KAN DE TRO ATT EN FJORTONÅRING SKA TÄNDA PÅ DET DÄR... Det ligger väl i öppen dager att gäddorna är djupt patetiska och värdelösa, knappast något som behöver tas upp i vartannat inlägg i tråden som vore det en nyhet. Med er skeva logik skulle det väl vara mer okej om en hunkig gädda med porrkuk ville begå övergrepp på barn. Ni låter som (och är kanske ibland) Tinder-kärringar som får "The ick" stup i kvarten.
Citera
2023-12-20, 09:44
Medlem
334: Gillar att han skriver att han går i första ring. Där avslöjade han direkt att han inte var 17 år, för så har man inte sagt de senaste 30-40-åren. Har gäddan ens gått på gymnasiet själv, när han är 38 och uttrycker sig så?
Citera
2023-12-20, 09:44
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag ska sätta mig ner ikväll med ett glas vin eller par bärs och fundera över nomineringar till galan.

Tills dess; en annan gädda som vi inte får glömma bort är Kinky-Ove. Till vad han tror är en 13-åring:

"Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå"

"Nej vill knulla men på mina villkor"

"Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont."

"Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger"

"Du kommer få slit på fingret. Du slickar själv fingret rent" (skit* antar jag)

"Vill du bli pissad i munnen"

"Varmt piss sväljer du det"

"Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig"

"Ok slicka min röv när du suger kuken"

Vad har hänt med det här sjuka och feta svinet? Nån som vet?
Hahaha! "Sjuka feta svinet."

Han bor kvar med sin sambo i Södertälje vad det verkar.

Devglan på Kinky-Ove:

Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-20 kl. 10:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in