2023-12-20, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Absolut. Chattloggarna borde vara skäl nog till att farbror blå gör ett besök hos gäddan.

Dåligt av Kalmarpolisen att sköta det hela så slappt. Det är inte första gången Dumpen inte kunnat lita på dem. Får hoppas att de har bättrat sig
Det som är så läskigt är att man kan fundera på behandlingsmetoder och hur problem ska lösas när det kommer till sexualbrottslingarna med en mer grubblande inställning till hur komplext man föreställer sig att sådana problem är. Sedan läser man i nästa stund något som får en att vilja slå ihjäl samma slags problem med en stor spade.

Sinnessjukt faktiskt att man kan tänka att det måste vara "mindre allvarligt" vad sexualbrottslingarna gör och behandlingsbart. Sedan så dyker det upp något som gör att man känner att det finns människor vars existens inte är ett måste.

Jag tycker verkligen att polisen borde göra något när det är så illa som han uttryckte sig och då kan jag säga att det var för mycket för att läsa igenom.

Fruktansvärt vilken vidrig och ond människa.
Citera
2023-12-20, 06:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#334...Är själv ingen skönhet, eller fotograf, men det där var tametusan otroligt fula selfies. Vad sysslar han med? Kan inte vara lätt att få napp när man skickar såna bilder. Som tur är.

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Who the fuck tänker att det här är en fin bild?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231219_211942.jpg

De här gäddorna är verkligen delusional.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Är det bara jag som tycker att hans selfies ser ut att vara tagna i en likkista? Han både blundar och böjer fram nacken på ett väldigt kadaveraktigt sätt. Vad håller han på med?

Den här gäddan kommer att falla i glömska ganska snabbt pga av tråkig bilsmitarkonfrontation och inget uppseendeväckande i chatten. Men hans bilder... Han ser ut att ha ganska normal kroppsbyggnad men på upcloseselfien har han framkallat grav övervikt på sig själv. Och så halvblundar han dessutom så han ser svårt packad ut. Den bilden skickar han alltså i raggande syfte?! Ser ut som nåt man får av sin brorsa när han tror att han är rolig. Eller nej, inte ens det. #334
Citera
2023-12-20, 06:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Skulle gissa på AIK.
Alla som hejar på AIK är kvinnomisshandlare och pedofiler.

https://dumpen.se/2023/03/27/supportergaddan-napp-206-varmdo/
Citera
2023-12-20, 07:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:

197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik

Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.

Sändebud är ett bra ord ändå. Särskilt så här i juletider.

#197 ja, vilket övermåttan stört jävla äckel. Han som ville låta "kuken nosa i flickfittan". På en fyraåring. Och han ville "ha inavel". Han skulle göra mamman och dottern gravida "så länge det går". Med dottern lär det funka i 55+ år till, med tanke på att han inte kan börja förrän om ca 10 år. Jävla kryp till människa det där! Han kallar dessutom barnet för lillslynan flera gånger. "Är lillslynan bekant med snuskiga perversa ord och meningar?" Och vill involvera sina hundar.

Det finns som så många gånger redan sagt grader i hell.

Det är vissa saker saker som man för alltid kommer att associera med peddogäddor. Matolja, gula diskhandskar, ordet mellanhand, prinsessklänningar i nylon, grönt lurvigt tyg och lite annat.

#197 åkte fast i år så han är ju en tänkbar kandidat att nominera till galan. Vill bara dubbelkolla så att det är så att man får nominera tre stycken i varje kategori? Jag började fila lite på nomineringarna igår kväll, men man kanske ska lugna sig lite om det skulle rasa in nåt nytt och intressant nu på slutet. Hursomhelst så är det så mycket att tröska igenom så jag måste göra detta oldschool style. Jag får plocka fram kollegieblock och föra anteckningar, kanske till och med göra en s.k. mindmap. Och ta fram några kalla givetvis.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-20 kl. 07:05.
Citera
2023-12-20, 07:27
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Har vi några andra exempel på förhållandevis ärliga gäddor?

Konstapel Gädda (#186)

Han berättar att han pratar med minderåriga, hejar glatt på en gammal kollega (en polis som undrar vad som händer) och berättar att han arbetat som polis och säger att han inte kommer söka hjälp.
Citera
2023-12-20, 07:33
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Konstapel Gädda (#186)

Han berättar att han pratar med minderåriga, hejar glatt på en gammal kollega (en polis som undrar vad som händer) och berättar att han arbetat som polis och säger att han inte kommer söka hjälp.

Han ja! Men jag tror att han mumlar nåt om att "det var otur att han skulle gå förbi just nu" eller liknande och menade då sin f.d. kollega som fortfarande arbetare som polis. Annars ärlig dock. #186
Citera
2023-12-20, 07:33
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Sändebud är ett bra ord ändå. Särskilt så här i juletider.

#197 ja, vilket övermåttan stört jävla äckel. Han som ville låta "kuken nosa i flickfittan". På en fyraåring. Och han ville "ha inavel". Han skulle göra mamman och dottern gravida "så länge det går". Med dottern lär det funka i 55+ år till, med tanke på att han inte kan börja förrän om ca 10 år. Jävla kryp till människa det där! Han kallar dessutom barnet för lillslynan flera gånger. "Är lillslynan bekant med snuskiga perversa ord och meningar?" Och vill involvera sina hundar.

Det finns som så många gånger redan sagt grader i hell.

Det är vissa saker saker som man för alltid kommer att associera med peddogäddor. Matolja, gula diskhandskar, ordet mellanhand, prinsessklänningar i nylon, grönt lurvigt tyg och lite annat.

#197 åkte fast i år så han är ju en tänkbar kandidat att nominera till galan. Vill bara dubbelkolla så att det är så att man får nominera tre stycken i varje kategori? Jag började fila lite på nomineringarna igår kväll, men man kanske ska lugna sig lite om det skulle rasa in nåt nytt och intressant nu på slutet. Hursomhelst så är det så mycket att tröska igenom så jag måste göra detta oldschool style. Jag får plocka fram kollegieblock och föra anteckningar, kanske till och med göra en s.k. mindmap. Och ta fram några kalla givetvis.
Mindmap över gäddor och deras sjuka förehavanden.
Då är man en äkta gäddkonnässör. Den får du gärna dela om det blir någon.

Stämmer. Tre i varje kategori.
Citera
2023-12-20, 07:48
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Mindmap över gäddor och deras sjuka förehavanden.
Då är man en äkta gäddkonnässör. Den får du gärna dela om det blir någon.

Stämmer. Tre i varje kategori.

Det är så mycket gädderier att hålla reda på så jag tror att det behövs en tankekarta! Jag tänker att man kan färgkoda den. Homogäddor blir rosa, de som vill ligga med små barn får en extra ful färg, de som gör pussmunnar får en mun, de som verkar farliga på riktigt får en varningstriangel osv. Mycket enklare att sortera skiten då!

Jag funderar på att rota runt i nåt förråd på jobbet. Där kan det mycket väl ligga gamla s.k. konferensblock jag kan "låna hem". Såna man använde för brainstorming back in the days. Det räcker inte med A4 här inte!

Jag har en solklar nominering och det är årets chatgädda - Mr Slice - #187.
Citera
2023-12-20, 08:05
Medlem
Har saknat gäddor med FALLHÖJD nu det sista, det ska vara sådär så att man själv känner deras ångest i kroppen, likt Hank eller Rektorgäddan.

Kanske blir en nyårspresent!
Citera
2023-12-20, 08:16
Medlem
Kungen i Borås (Napp #331), är det någon som identiteten på den göken?
Är nyfiken på hur "hans sexiga 27-åriga fru" ser ut med tanke på att han ser ut som sju svåra år...
Om han är 39 år som han uppger så är jag isåfall kungen av Thailand.
Citera
2023-12-20, 08:18
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Har saknat gäddor med FALLHÖJD nu det sista, det ska vara sådär så att man själv känner deras ångest i kroppen, likt Hank eller Rektorgäddan.

Kanske blir en nyårspresent!

Jag håller med. De som förlorar anseende i en större krets. De s.k. sociala fallhöjden. Som #304 som satt på arbetstid på ett välbetalt jobb och fantiserade om att våldta ett barn tillsammans med sin chef. I en del fall har ju arbetsgivaren gått in och erbjudit sig att betala vård för gäddan. Knappast så i chefsfantasifallet.

Sen så finns det ju en annan sorts fallhöjd. Tänker på Kungen i Borås #331. Han bor väl i en bostad som ägs av hans fru och hennes föräldrar samt kom till mötet i en bil reggad på sin svärfar? Där finns det också en fallhöjd att tala om. En fallhöjd rakt ut i avgrunden. Det är det ju för de allra flesta, men det finns ju flera lager här.

En gädda med social fallhöjd är Vacuum #293. Han verkar dock bo kvar och är fortfarande gift, eller är det jag som kollar upp fel person?
Citera
2023-12-20, 08:35
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:

197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik

Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.
Ha ha ha! Eller ett hologram..
Luring dessutom🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in