Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:
197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik
Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.
Sändebud är ett bra ord ändå. Särskilt så här i juletider.
#197 ja, vilket övermåttan stört jävla äckel. Han som ville låta "kuken nosa i flickfittan". På en fyraåring. Och han ville "ha inavel". Han skulle göra mamman och dottern gravida "så länge det går". Med dottern lär det funka i 55+ år till, med tanke på att han inte kan börja förrän om ca 10 år. Jävla kryp till människa det där! Han kallar dessutom barnet för lillslynan flera gånger. "Är lillslynan bekant med snuskiga perversa ord och meningar?" Och vill involvera sina hundar.
Det finns som så många gånger redan sagt grader i hell.
Det är vissa saker saker som man för alltid kommer att associera med peddogäddor. Matolja, gula diskhandskar, ordet mellanhand, prinsessklänningar i nylon, grönt lurvigt tyg och lite annat.
#197 åkte fast i år så han är ju en tänkbar kandidat att nominera till galan. Vill bara dubbelkolla så att det är så att man får nominera tre stycken i varje kategori? Jag började fila lite på nomineringarna igår kväll, men man kanske ska lugna sig lite om det skulle rasa in nåt nytt och intressant nu på slutet. Hursomhelst så är det så mycket att tröska igenom så jag måste göra detta oldschool style. Jag får plocka fram kollegieblock och föra anteckningar, kanske till och med göra en s.k. mindmap. Och ta fram några kalla givetvis.