2023-11-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalsteal
Lyssna vid 27:55 - Freudiansk felsägning?

Haha, ”beställa en dumpen”
Citera
2023-11-28, 19:36
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Gällande #316!

Cw volvominers sweden uppsala kommer ha en live på twitch och youtube där de diskuterar allt och framtiden för gruppen. Live cirka 19:30 men förchatten är öppen på youtube på länken nedan.

https://www.youtube.com/live/ML5CzdaELkc?si=xtIreDBOsJTzvTXU

Länk till twitch:

https://m.twitch.tv/cwmaskinisten/home

Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Senaste fluffgäddan #316 ska streama på twitch idag kl. 19.30.

https://www.twitch.tv/cwmaskinisten/schedule?seriesID=cb4e5538-9b46-4e5f-9b67-46cde5484cb9

Snudd på boomer och tekniskt handikappad, så jag undrar vad f-n är Twitch, kan man se nått där om #316? Hittade nått ställe på Youtube där hans "gäng" ska ha presskonferens, men allvar, kör de grävmaskin på internet? Har han Volvo-tröja bara för att han spelar grävmaskinsspel eller kör han grävare på riktigt också? Vad har hänt med folk födda efter 00?!? Så många frågor...
Citera
2023-11-28, 19:36
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:

https://www.twitch.tv/cwmaskinisten/schedule?seriesID=cb4e5538-9b46-4e5f-9b67-46cde5484cb9

Tillbaka upp i den fluffiga sadeln igen bara, vilken lirare!
Självmordet som många här spekulerar i känns avlägset😀
Citera
2023-11-28, 19:39
Medlem
Frun till en Dumpen-gädda intervjuas i Expressen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/victorias-man-akte-fast-pa-dumpen-acklad/
Citera
2023-11-28, 19:41
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Gällande #316!

Cw volvominers sweden uppsala kommer ha en live på twitch och youtube där de diskuterar allt och framtiden för gruppen. Live cirka 19:30 men förchatten är öppen på youtube på länken nedan.

https://www.youtube.com/live/ML5CzdaELkc?si=xtIreDBOsJTzvTXU

Länk till twitch:

https://m.twitch.tv/cwmaskinisten/home

Haha. Hjärndött deluxe.
Citera
2023-11-28, 19:49
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Lyckades lyssna och läsa trots otekniskt sinne. Men det är väl hans fd kompisar som sänder, förklarar sin inställning mm? En av dem har kvar kontakten, men de andra verkar tagit avstånd. Även deras sponsor för "kanalen", en återförsäljare av Volvo-maskiner, har klippt sponsen. Dessa gubbarna fortsätter köra "internet-traktor" själva...
Citera
2023-11-28, 20:05
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Lyckades lyssna och läsa trots otekniskt sinne. Men det är väl hans fd kompisar som sänder, förklarar sin inställning mm? En av dem har kvar kontakten, men de andra verkar tagit avstånd. Även deras sponsor för "kanalen", en återförsäljare av Volvo-maskiner, har klippt sponsen. Dessa gubbarna fortsätter köra "internet-traktor" själva...

Ja det stämmer. Självaste fluff-gäddan var inte med i streamen. Istället så var det övriga medlemmar i cwmaskinisten som sände på twitch.

Tydligen så var det tvugna att ta bort alla youtube-videos då Swecon blivit arga. De flesta videos verkar ha varit i samarbete med Swecon som nu har lite panik.

Tre av fyra medlemmar i cwmaskinisten tar helt avstånd från fluff-gäddan. Den fjärde medlemmen skulle funderar på saken. Till sina youtube-kompisar så har han sagt att han hade flickvän vilket dom nu trodde var lögn.
Senast redigerad av 122OrtKrigaren 2023-11-28 kl. 20:08. Anledning: Tillägg
Citera
2023-11-28, 20:15
Medlem
I liven sa de även att när en av vännerna hade kontaktat #316 idag så var han på jobbet. Hur fan kan han vara på jobbet? Han borde ju få stryk i lunchrummet?
Citera
2023-11-28, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Så, om jag fattat det hela rätt

Några personer som älskar maskiner och datorspel OM maskiner, dumpers och annat livesänder en "twitch dialog" till hela världen
(Max 100 Pers visste ens om de)

Ena kompisen i gänget gillar fluffkallingar och småflickor, Och sedan skall de livesända om hur och vad och varför.

Jag försöker verkligen vira mitt huvud runt det här.

En kille I 23 årsålder visar sexuellt intresse för barn med fluffkalsonger och fantasier inom gigantiska kvinnor inom anime, några av kompisarna säger " vi vill inte ha med honom att göra"

En kompis säger " jag jar känt honom i 8 år så jag får se"

Och det skall livesändas online i någon form av twtch där kreti och pleti kan skriva, diskutera och fråga.

Vafan, Gädda 316 visar pedofila tendenser med en tvist av animeporr samt fluffkallingar.

Och deras största bekymmer är logotyper på maskiner i ett dataspel

Nu skall jag äta 130 stesolid och valium innan jag får en hjärnsmälta över vad dagens 20åringar sysslar med.
Citera
2023-11-28, 20:24
Medlem
Citat:
I liven sa de även att när en av vännerna hade kontaktat #316 idag så var han på jobbet. Hur fan kan han vara på jobbet? Han borde ju få stryk i lunchrummet?

Han satt kanske i traktorn och tuggade på en macka.
Citera
2023-11-28, 20:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Så, om jag fattat det hela rätt

Några personer som älskar maskiner och datorspel OM maskiner, dumpers och annat livesänder en "twitch dialog" till hela världen
(Max 100 Pers visste ens om de)

Ena kompisen i gänget gillar fluffkallingar och småflickor, Och sedan skall de livesända om hur och vad och varför.

Jag försöker verkligen vira mitt huvud runt det här.

En kille I 23 årsålder visar sexuellt intresse för barn med fluffkalsonger och fantasier inom gigantiska kvinnor inom anime, några av kompisarna säger " vi vill inte ha med honom att göra"

En kompis säger " jag jar känt honom i 8 år så jag får se"

Och det skall livesändas online i någon form av twtch där kreti och pleti kan skriva, diskutera och fråga.

Vafan, Gädda 316 visar pedofila tendenser med en tvist av animeporr samt fluffkallingar.

Och deras största bekymmer är logotyper på maskiner i ett dataspel

Nu skall jag äta 130 stesolid och valium innan jag får en hjärnsmälta över vad dagens 20åringar sysslar med.

Jag instämmer i allt du skriver och fattar ungefär lika lite av vad fan de sysslar med...

Dock verkar han även köra riktig grävmaskin (på ett riktigt jobb), för de diskuterar lite i chatten om han har jobbet kvar mm och att han känner någon på sponsor-firman som säljer V*lvo grävmaskiner på riktigt.

Men för övrigt, har många av dessa "Gen Z" svårt att skilja mellan det som händer på datorskärmen och det som händer på riktigt? De har vuxit upp med dator från de var typ 1 månad, kört dator från förskolan, gjort alla arbeten i skolan på dator och nu med AI och hela skitet. Ingen ursäkt för pedofilin (vilket äldre brukar vara minst lika skyldiga till), men de verkar inte fatta att det som händer på datorn inte är på riktigt, samtidigt som att allt som händer på datorn kan få återverkningar i riktiga livet.
Citera
2023-11-28, 20:35
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ja det stämmer. Självaste fluff-gäddan var inte med i streamen. Istället så var det övriga medlemmar i cwmaskinisten som sände på twitch.

Tydligen så var det tvugna att ta bort alla youtube-videos då Swecon blivit arga. De flesta videos verkar ha varit i samarbete med Swecon som nu har lite panik.

Tre av fyra medlemmar i cwmaskinisten tar helt avstånd från fluff-gäddan. Den fjärde medlemmen skulle funderar på saken. Till sina youtube-kompisar så har han sagt att han hade flickvän vilket dom nu trodde var lögn.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in