2023-11-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Gädda 311 bor ju i Sandviken. Är det han du syftar på? Enligt en kommentar till artikeln så har han varit barntränare för karateklubben.

En kommentar under artikeln:

Gädda 315 blev precis avstängd från sin jujutsu-klubb i Gävle efter helgens avslöjande. Jag har föreslagit att de kan starta en egen förening för träningssugna gäddor. Fluffgäddan bor ju ganska nära så han kanske kan bli medlem.
Nån borde veta ett namn å va han jobbar med
Citera
2023-11-27, 21:17
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ny gädda Fluff #316:
https://dumpen.se/2023/11/27/fluff-napp-316-uppsala/
Ja säga vad man vill men det finns bevisligen många riktigt skruvade personer i vår herres hage.
Dumpen släpar upp en vriden jävel efter den andra, man tänker att nu måste det ändå vara slut, näe vad händer då, ja då hittar man en tjockis som slagit ihjäl en grön monster Gremlin, eller så har han lånat Teletubbies-Dipsys kalsonger.
Sedan har mongot den goda smaken att han iklädd dessa ” underbyxor” sex chattar, filmar sig själv och raggar på minderåriga. Ja jävlar, vad är det för fel på ett par Björn Borg kallingar och en -18åring?
Hur har han kunnat ta ett körkort? Ja frågorna är fler än svaren……
Vet inte varför jag får associationer med det gröna träsktrollet Shrek?

Men snälla någon, tjockisen behöver vård och det är snabbt, eller så hade lite bensin på fluffkallingarna och en tändsticka funkat.
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-11-27 kl. 21:31.
Citera
2023-11-27, 21:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#316 måste ju nomineras till något. Störthärlig fetisch ju.

Tänder på fluff i form av fluffiga kalsonger och en fluffig svans, som han kör upp i rumpan. Dessutom tänder han på giants i Anime. Äntligen fick de upp en riktigt konstig gädda igen 😀

Tror ni att han har en fluffig matta där hemma, som han ligger och myser med?
"Årets fetisch" kanske, kort och gott. Förra året blev det ju Mange Badboll som hade sovrummet fullt med uppblåsbara leksaker att förgripa sig på...
Citera
2023-11-27, 21:19
Medlem
dead-arsons avatar
316 - intressant att få lära sig nya fetischer - det här fluffandet, slicka rent fluffet etc var helt nytt för mig och totalt koko.

Episkt ansiktsuttryck i början av videon när han inser att han blivit blåst av dumpen och hans karriär som grävmaskinist förmodligen är över.😀
Citera
2023-11-27, 21:25
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
I chatten uppger han att han arbetar som grävmaskinist. Ett hyfsat manligt yrke, att hänge sig åt fluffiga kallingar lär nog vara rätt unikt i den branschen

Grävmaskinist. Okej. Jag läste inte chatten. Tack.
Citera
2023-11-27, 21:27
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Slick och sniff av fluff är ju en betydligt skummare kink än magmys! Killen lär ligga rätt högt på autistspektrat
Citera
2023-11-27, 21:29
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vet inte om man skratta eller gråta åt den här gäddan? Han verkar helt besatt av fluff. Möjligt att det är ett kodord som han använder för sitt könsorgan men samtidigt verkar han ha någon form av luddkalsonger eller vad det nu är.

Vojne, vojne....

Den här gäddan är den första jag faktiskt tycker synd om. Skriver om 45 m höga monster. Han lever nog ett mycket ensamt liv och det i en fantasivärld.

Det finns många olika sorter.
https://www.youtube.com/watch?v=QksTUyj963g
Citera
2023-11-27, 21:29
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
316
Episkt ansiktsuttryck i början av videon när han inser att han blivit blåst av dumpen och hans karriär som grävmaskinist förmodligen är över.😀

Han grävde sitt eget hål.
Citera
2023-11-27, 21:32
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
316 - intressant att få lära sig nya fetischer - det här fluffandet, slicka rent fluffet etc var helt nytt för mig och totalt koko.

Han kanske kan få i hedersuppdrag att gräva sin egen grav?

För övrigt insåg jag precis att det finns en konfrontation jag inte gärna tittar på igen. Gäddan ser helt enkelt så osmaklig ut att jag får en allergisk reaktion. Det där jävla kladdiga backslicket, den efterblivna klädseln och de stirriga ögonen. Klarar inte av att kolla på den personen.

Jag talar om Petrus Rex #279.
Citera
2023-11-27, 21:33
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Fluff #316
Förnamn: Finns i chatten
Efternamn: Hub + motsatsen till upp

Född: 4000 / 2
Citera
2023-11-27, 21:34
Medlem
TompaOs avatar
Citat:

”Åh nej…”
Citera
2023-11-27, 21:37
Medlem
139s avatar

Skönt att han inte bara brände iväg direkt som 99% av alla andra motorburna gäddor gör när dumpen kommer galloperande mot bilrutan. Nu fick man i alla fall några minuters inblick i hans ångest och skam.

Kan tänka mig att halva hans ångest var pga att han raggat på småbarn, och hälften av ångesten var pga fluff-fetischen och rävsvans-buttplugs som nu offentliggörs inför vänner, kollegor och familj och grannar.

Edit: såg nu att identitet redan kommit fram här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in