2023-11-27, 20:35
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ny gädda Fluff #316:
https://dumpen.se/2023/11/27/fluff-napp-316-uppsala/

Definitionen av neckbeard...
Citera
2023-11-27, 20:41
Medlem
exoticspices avatar
#316 Filmerna som gäddorna skickar till barnet blir bara sjukare och sjukare.
Senast redigerad av exoticspice 2023-11-27 kl. 20:45.
Citera
2023-11-27, 20:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ny gädda Fluff #316:

Den blicken genom bilrutan när han inser vad som händer. Killen gav upp allt hopp om livet direkt. Återigen en som mycket väl känner till Dumpen.. alla fångster gör det nu. Ändå nappar de.

Gäddbeståndet kommer aldrig utrotas.
Citera
2023-11-27, 20:45
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vet inte om man skratta eller gråta åt den här gäddan? Han verkar helt besatt av fluff. Möjligt att det är ett kodord som han använder för sitt könsorgan men samtidigt verkar han ha någon form av luddkalsonger eller vad det nu är.

Vojne, vojne....

Den här gäddan är den första jag faktiskt tycker synd om. Skriver om 45 m höga monster. Han lever nog ett mycket ensamt liv och det i en fantasivärld.

Tro det eller ej, men det finns fetisher för "fluff". Har stött på det på nätet förr (fråga mig inte hur )
Är väl lite som att gilla lack och läder...men de vill ha det mjukare och ja...fluffigare!
Men "fluff" är definitivt en fetish som existerar där ute, tror inte det är något speciellt vanligt men men....det finns fetisher för precis allt. ALLT.

Edit: tog bort det om furries...tror vid närmare eftertanke det kanske är helt vitt skilda fetisher.
Senast redigerad av KaninHitler 2023-11-27 kl. 20:48.
Citera
2023-11-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Tro det eller ej, men det finns fetisher för "fluff". Har stött på det på nätet förr (fråga mig inte hur )
Är väl lite som att gilla lack och läder...men de vill ha det mjukare och ja...fluffigare!
Men "fluff" är definitivt en fetish som existerar där ute, tror inte det är något speciellt vanligt men men....det finns fetisher för precis allt. ALLT.

Edit: tog bort det om furries...tror vid närmare eftertanke det kanske är helt vitt skilda fetisher.

Jahaja, alltid lär man sig något nytt. Inte för att jag direkt kommer på vad jag ska använda just den här speciella kunskapen till.
Citera
2023-11-27, 20:55
Medlem
Så vem fick dom på kroken i Sandviken? Tydligen tränat barn för klubbens räkning...nu är väl hans dagar över att få smygrunka till små barn 🤔
Citera
2023-11-27, 20:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hahaha!
När #316 svarar "det här är det första" på Saras fråga om hur många barn han har kontakt med så räcker det för Patrik. "Ååhhh" får man höra. En härligt tydlig och uppgiven suck som får mig att brista ut i ett gapflabb. Patrik säger inte ett ord efter det. Man bara känner hur jävla less han är på att alltid alltid alltid få samma svar på frågan. Fantastiskt underhållande!
Citera
2023-11-27, 20:58
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Definitionen av neckbeard...
Han har minst sagt ett fluffigt skägg. Det kan inte vara kul att bli uthängd som fluffmannen. Han verkar jobba som grävmaskinist enligt chatten. Undrar om kollegorna också gillar fluff?
Citera
2023-11-27, 21:01
Medlem
#316 måste ju nomineras till något. Störthärlig fetisch ju.

Tänder på fluff i form av fluffiga kalsonger och en fluffig svans, som han kör upp i rumpan. Dessutom tänder han på giants i Anime. Äntligen fick de upp en riktigt konstig gädda igen 😀

Tror ni att han har en fluffig matta där hemma, som han ligger och myser med?
Citera
2023-11-27, 21:02
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Fluff (Napp #316) Uppsala.

Arbetar han på Volvo?
Han verkar sävlig.
Stiliga kalsonger 😁

I chatten uppger han att han arbetar som grävmaskinist. Ett hyfsat manligt yrke, att hänge sig åt fluffiga kallingar lär nog vara rätt unikt i den branschen
Citera
2023-11-27, 21:07
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Ess
Så vem fick dom på kroken i Sandviken? Tydligen tränat barn för klubbens räkning...nu är väl hans dagar över att få smygrunka till små barn 🤔
Gädda 311 bor ju i Sandviken. Är det han du syftar på? Enligt en kommentar till artikeln så har han varit barntränare för karateklubben.

En kommentar under artikeln:
Citat:
Jag har gått på karate sen jag var 5 år gammal. Nu är jag 13år
Han var en av mina tränare, en tränare som jag har känt sen jag var liten…

Gädda 315 blev precis avstängd från sin jujutsu-klubb i Gävle efter helgens avslöjande. Jag har föreslagit att de kan starta en egen förening för träningssugna gäddor. Fluffgäddan bor ju ganska nära så han kanske kan bli medlem.
Citera
2023-11-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vet inte om man skratta eller gråta åt den här gäddan? Han verkar helt besatt av fluff. Möjligt att det är ett kodord som han använder för sitt könsorgan men samtidigt verkar han ha någon form av luddkalsonger eller vad det nu är.

Vojne, vojne....

Den här gäddan är den första jag faktiskt tycker synd om. Skriver om 45 m höga monster. Han lever nog ett mycket ensamt liv och det i en fantasivärld.

Han har ju icke att för glömma en fluffig svans också. Kan se framför mig hur han kör upp den i rumpan och ligger och kelar med den.

Håller med om att denna fluff-fetisch är något folk som saknar riktiga relationer riskerar att utveckla. De sitter glosögda i sin ensamhet och dras allt djupare ned i porrvärldens kaninhål och finner sina digitala gelikar bland andra män som också gillar fluff, jättar och vättar och Fans moster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in