Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
Jag vet inte om jag räknas som sexarbetare för jag har inte jobbat regelbundet med det eller annonserat eller gått på gatan och så. Men det har hänt flera gånger att jag tagit betalt för att ha sex, när ett läge har uppstått. Och jag har haft flera "sugardaddy" relationer så på ett sätt kanske jag passar här ändå?
En av de gångerna jag minns allra mest var när jag läste en tråd på ett forum om en kille som var oskuld. Minns inte hans ålder exakt men han var runt 26-28 år tror jag. Jag skrev ett PM till honom och sa att jag kunde hjälpa honom (mot betalning) att bli av med oskulden och vi började chatta lite och bestämde till slut träff.
Han var så nervös när vi sågs. Han stammade och skakade i hela kroppen som om han var nerkyld. Jag låg och höll om honom och vi pratade lite och då lugnade han sig en aning. När jag skred till verket så kom han på typ 10 sekunder. Han hann inte ens tränga in i mig. Han blev helt förtvivlad och bad om ursäkt.

Men vi la oss och pratade ett tag igen och sedan kunde vi försöka igen och då höll han sig mycket längre. Jag stannade längre hos honom än jag hade planerat men det blev en förvånansvärt fin stund och han var så genuint lycklig och tacksam efteråt att jag blev helt varm i själen. Han bara lyste lixom. Även om jag inte kommit själv kände jag mig nästan mer tillfredsställd efter honom än någon annan.
Vi sågs tre gånger till efter det och jag märkte en tydlig förändring i hans beteende. Den tredje gången var han mycket mer självsäker i sängen, det var som natt och dag mot den första gången vi sågs. Han fick en flickvän sen och vi sågs aldrig mer men jag tänker på honom ibland. Jag vill gärna tro att jag hjälpte honom komma ur sitt skal och kunna starta en ordentlig relation.
Vilken fin historia! Det är så härligt när man kan hjälpa någon att utvecklas.
Det är så många män som är extremt nervösa i början av en träff för att efter en två timmar vara som helt förbytta.
Hade jag varit oskuld och fått mentala spärrar kring sex så hade jag verkligen anlitat en sexarbetare.
Jag blir också väldigt tillfreds av att få finnas där för någon som behöver värme och kärlek.
Alla människor går igenom tuffa perioder i livet, av alla möjliga orsaker, och män har generellt sett färre nära vänner att öppna upp sig för än vad kvinnor har. Många är ensamma eller rådvilla, vill lätta sitt hjärta eller få tröst.
Det är något magiskt med hur kunder kan öppna upp sig för en näst intill främmande människa, prata om allt som tynger dom och få värme tillbaka. Det är väldigt fint tycker jag.
Jag har blivit en mycket mer ödmjuk och jordnära person sedan jag började sexarbeta, och haft alla dessa sköra stunderna med medmänniskor som behöver kärlek från en annan individ.
Jag är stolt över att jag kan ge ljus och kärlek till de kunder som behöver just det.