2023-02-09, 15:10
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag märkte att många daddies hoppades på att träffa nån som skulle bli impad av att få gå på restaurang och få nån halvdyr jacka

Haha det var väl mig de letade efter.

Ortenbruden som studsat runt bland tredjehandskontrakt, varit beroende av diverse droger och suttit inne en tid. Ett par Clarks-pumps och en kväll på Riche så är jag fast sen.
Citera
2023-02-09, 15:36
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Haha det var väl mig de letade efter.

Ortenbruden som studsat runt bland tredjehandskontrakt, varit beroende av diverse droger och suttit inne en tid. Ett par Clarks-pumps och en kväll på Riche så är jag fast sen.

Hehe! Jo men jag fattar att det är den typen daddies vill träffa. Det är så den sortens relationer ser ut ju. Jag blev mest bara besvärad av alla presenter jag fick men som skulle passat såååå mycket bättre till min mamma.

Jag menar inte att hon skulle sälja sitt sällskap men hon skulle på riktigt gillat en del av de sakerna som jag fick i present.

För min del -- aldrig mer en SD!
Citera
2023-02-09, 22:35
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag vet inte om jag räknas som sexarbetare för jag har inte jobbat regelbundet med det eller annonserat eller gått på gatan och så. Men det har hänt flera gånger att jag tagit betalt för att ha sex, när ett läge har uppstått. Och jag har haft flera "sugardaddy" relationer så på ett sätt kanske jag passar här ändå?

En av de gångerna jag minns allra mest var när jag läste en tråd på ett forum om en kille som var oskuld. Minns inte hans ålder exakt men han var runt 26-28 år tror jag. Jag skrev ett PM till honom och sa att jag kunde hjälpa honom (mot betalning) att bli av med oskulden och vi började chatta lite och bestämde till slut träff.

Han var så nervös när vi sågs. Han stammade och skakade i hela kroppen som om han var nerkyld. Jag låg och höll om honom och vi pratade lite och då lugnade han sig en aning. När jag skred till verket så kom han på typ 10 sekunder. Han hann inte ens tränga in i mig. Han blev helt förtvivlad och bad om ursäkt. Men vi la oss och pratade ett tag igen och sedan kunde vi försöka igen och då höll han sig mycket längre. Jag stannade längre hos honom än jag hade planerat men det blev en förvånansvärt fin stund och han var så genuint lycklig och tacksam efteråt att jag blev helt varm i själen. Han bara lyste lixom. Även om jag inte kommit själv kände jag mig nästan mer tillfredsställd efter honom än någon annan.

Vi sågs tre gånger till efter det och jag märkte en tydlig förändring i hans beteende. Den tredje gången var han mycket mer självsäker i sängen, det var som natt och dag mot den första gången vi sågs. Han fick en flickvän sen och vi sågs aldrig mer men jag tänker på honom ibland. Jag vill gärna tro att jag hjälpte honom komma ur sitt skal och kunna starta en ordentlig relation.

Vilken fin historia! Det är så härligt när man kan hjälpa någon att utvecklas.
Det är så många män som är extremt nervösa i början av en träff för att efter en två timmar vara som helt förbytta.
Hade jag varit oskuld och fått mentala spärrar kring sex så hade jag verkligen anlitat en sexarbetare.

Jag blir också väldigt tillfreds av att få finnas där för någon som behöver värme och kärlek.
Alla människor går igenom tuffa perioder i livet, av alla möjliga orsaker, och män har generellt sett färre nära vänner att öppna upp sig för än vad kvinnor har. Många är ensamma eller rådvilla, vill lätta sitt hjärta eller få tröst.

Det är något magiskt med hur kunder kan öppna upp sig för en näst intill främmande människa, prata om allt som tynger dom och få värme tillbaka. Det är väldigt fint tycker jag.

Jag har blivit en mycket mer ödmjuk och jordnära person sedan jag började sexarbeta, och haft alla dessa sköra stunderna med medmänniskor som behöver kärlek från en annan individ.

Jag är stolt över att jag kan ge ljus och kärlek till de kunder som behöver just det.
Citera
2023-02-09, 22:57
Medlem
Jag beundrar er så jäkla mycket . ni kvinnor i denna tråden som tar ert jobb på allvar. Tar hand om oss ensamma karluslingar och ger oss närhet värme åsså sex på det. Och då förstår jag också... träffar ungefär en gång i månaden en thailändska, underbart sex och fina stunder med samtal och närhet. Och jag försöker, vill väl, som den ensamme 70-åring jag är, erbjuda något mer, en tur med min båt, en kväll på krogen eller något annat. Får alltid svaret "varför inte". Men det blir förstås inte av. Jag får vara nöjd med det, hålla kvar illusionen även om jag förstår... Hon är en tröst för mig, efter först äktenskap och sedan minst fyra trassliga relationer efter det som spruckit. Vad var det Fröding skrev:
Jag köpte min kärlek för pengar,
för mig var ej annan att få,
sjung vackert, I skorrande strängar,
sjung vackert om kärlek ändå.
Citera
2023-02-10, 07:57
Medlem
Bästa tråden på länge på FB, tack för ni delar med er.

En fråga, hur ofta (och om det händer) inleder ni en KK relation med en kund? En kund som ni vill träffa oftare än kunden har råd med tex.
Citera
2023-02-10, 09:24
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Tack för att du delar med dig! Väldigt intressant att läsa. Mina erfarenheter av SD är ju att det är en förlustaffär på alla sätt liksom. Jag märkte att många daddies hoppades på att träffa nån som skulle bli impad av att få gå på restaurang och få nån halvdyr jacka (som jag inte ens valt själv ). Det + att det var svårt med gränsdragning med tider och hur mycket kontakt man skulle ha mellan träffarna. Många var så jädra krävande och ville ha kontakt varje dag och det funkade inte alls för mig. Det blev nästan som nåt slags otäckt kontrollerande, inte sunt alls.

Jag kan fatta hur man hamnar i den där destruktiva snurren även om jag själv inte har varit där. Det värsta för mig var nog ändå den där skumma attityden många daddies hade, att de inte såg sig själva som några sexköpare och att det aldrig skulle falla dem in att betala för sex osv. Men det är ju det du gör!? Tror du verkligen på det här själv!?

Om vi pratar att sälja tillfälliga sexuella tjänster så skulle jag väl inte säga att det bara är en transaktion men jag fattar vad du menar. Det är liksom ärligare på nåt sätt och båda vet vad som gäller. För mig personligen så funkar det så mycket bättre än en luddig SD-relation. Vanliga kunder är lite ödmjukare på nåt sätt. Jag har dessutom alltid haft kille så att inleda en "riktig" relation med en SD eller kund har därför aldrig varit aktuellt.

Det är väl ganska typiskt att byta ett beroende mot ett annat? Starkt av dig att ta dig ur drogberoende. Hoppas att du är på en bättre plats nu!

Det är också min erfarenhet av sugar dating. Iofs har jag bara haft en sugar daddy-relation och den varade ändå i två år och fungerade rätt bra. Problemet för mig var att han ville ha konstant (då menar jag bokstavligen konstant) och att på slutet av relationen började han klaga på att det kostar pengar, att det är dyrt att fika och dyrt att äta på restaurang. Han ville alltså att vi skulle äta ute och fika ofta, men tyckte att det var för dyrt, och ville att jag skulle betala för mitt eget. Han hade nog alltså missförstått vad en sugar-relation är egentligen… Samtidigt var han väldigt noga med att poängtera att han är höginkomsttagare och inte har några ekonomiska problem. 🙄 Detta plus att han aldrig lät mig vara ifred ledde till att jag till slut avskedade honom.
Citera
2023-02-10, 09:37
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det är också min erfarenhet av sugar dating. Iofs har jag bara haft en sugar daddy-relation och den varade ändå i två år och fungerade rätt bra. Problemet för mig var att han ville ha konstant (då menar jag bokstavligen konstant) och att på slutet av relationen började han klaga på att det kostar pengar, att det är dyrt att fika och dyrt att äta på restaurang. Han ville alltså att vi skulle äta ute och fika ofta, men tyckte att det var för dyrt, och ville att jag skulle betala för mitt eget. Han hade nog alltså missförstått vad en sugar-relation är egentligen… Samtidigt var han väldigt noga med att poängtera att han är höginkomsttagare och inte har några ekonomiska problem. 🙄 Detta plus att han aldrig lät mig vara ifred ledde till att jag till slut avskedade honom.

Uttalade ni ordet 'SD' i er relation mellan varandra?
Eller 'blev det bara så' lite smygande, eller var det självklart från start?
Vi träffas, vi ligger, och du betalar allt mellan oss och lite till, typ?

Avskedade?
Känd han sig avskedad, eller kände han bara att det tog, eller att du gjorde slut? Eller ens det?
Fattade han varför, dvs hade även han insikten att det var ett 'kontraktsliknande' förhållande som han bröt mot, eller kände han sig bara bitter och hyste agg mot dig efteråt?

Varför dessa frågor?
Jo, ibland tänker jag att alla dessa relationer, förhållanden av olika slag, ses av två personer på helt olika vis. Frågar man så märker man att två personer ofta (alltid?) har väldigt olika syn på saker och ting.

/VV
Citera
2023-02-10, 09:54
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Uttalade ni ordet 'SD' i er relation mellan varandra?
Eller 'blev det bara så' lite smygande, eller var det självklart från start?
Vi träffas, vi ligger, och du betalar allt mellan oss och lite till, typ?

Avskedade?
Känd han sig avskedad, eller kände han bara att det tog, eller att du gjorde slut? Eller ens det?
Fattade han varför, dvs hade även han insikten att det var ett 'kontraktsliknande' förhållande som han bröt mot, eller kände han sig bara bitter och hyste agg mot dig efteråt?

Varför dessa frågor?
Jo, ibland tänker jag att alla dessa relationer, förhållanden av olika slag, ses av två personer på helt olika vis. Frågar man så märker man att två personer ofta (alltid?) har väldigt olika syn på saker och ting.

/VV

Jag uttryckte till honom att jag behöver ekonomisk kompensation om jag ska vara med honom. Han fick känslor för mig och sedan när jag avskedade honom förstod han inte varför och tyckte att jag var otacksam.

Jag använder ordet avskeda när jag har dumpat en kund. Är ju fel egentligen att säga dumpa eller göra slut eftersom det inte är ett förhållande, därför säger jag avskeda. Det finns säkert något bättre ord såklart.
Citera
2023-02-10, 10:11
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer
Bästa tråden på länge på FB, tack för ni delar med er.

En fråga, hur ofta (och om det händer) inleder ni en KK relation med en kund? En kund som ni vill träffa oftare än kunden har råd med tex.

För mig personligen -- aldrig.

Citat:

Jag fattar precis vad du menar! Det hela landar ju typ alltid i att SD är en snål typ som har svårt att med gränsdragning. En person som inte ser sig själv som sexköpare men som ändå ALDRIG låter en vara ifred.
Citera
2023-02-10, 10:17
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag uttryckte till honom att jag behöver ekonomisk kompensation om jag ska vara med honom. Han fick känslor för mig och sedan när jag avskedade honom förstod han inte varför och tyckte att jag var otacksam.

Som ofta är fallet (egen dyrköpt erfarenhet) handlar det gissningsvis om misslyckad eller bristande kommunikation.
När han dessutom fick djupare känslor, som du säkert kände av, blev det en ny situation. Förmodligen lite jobbigare för dig, eftersom han ville få ut mer.
Från hans synvinkel, kan man misstänka, så var det -:"Hon lämnade mig, trots allt jag gjort för henne och trots allt jag lagt ner."

/VV
Citera
2023-02-10, 10:18
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
För mig personligen -- aldrig.

Jag fattar precis vad du menar! Det hela landar ju typ alltid i att SD är en snål typ som har svårt att med gränsdragning. En person som inte ser sig själv som sexköpare men som ändå ALDRIG låter en vara ifred.

Kommunikationen brister.

/VV
Citera
2023-02-10, 10:21
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Kommunikationen brister.

/VV

Nej. Det handlar inte om det

Har du själv erfarenheter av att vara SB kan du dela med dig i tråden. Det vore intressant att höra! Om du inte har det kan du säkert ventilera dina tankar nån annanstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in