2023-02-08, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greta.Thunbergzein
Fick ett svart hårstrå inbakat i pizzan. Jävla spaggejäveln ville skära bort delen med den och ge resten av pizzan till mig att äta. När jag ville ha tillbaks mina pengarna så började spaggen studsa. Tur att jag gick innan jag tappade humöret och skallat till spaggejäveln.

Är dom alltså italienare?
2023-02-08, 16:37
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasCola
Alls förstår att du jobbar på pizzerian. Jämför man dina argument, formuleringar och stavfel med ägaren som skrivit massiva inlägg från sin Facebook och Linkedin så förstår man. Plus att du är så insatt i ämnet, har ett nystartat konto och bara skriver i den här tråden.

Du är nog korrekt. När brorsan till TS la ut bevis etc på tik tok så skapade pizzerian ett tik tok konto för att argumentera emot och hävda sin oskuld. Deras argument var dock helt värdelösa då de ignorerade kritiken och jiddrade om rasism istället.
2023-02-08, 16:39
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Är ts och pizzagubben som börjat skriva samma person? troll?

Visa bilder och ljudfiler då?

Dom låg ute på tiktok en sväng, jag hann höra. Bland annat så sa pizzeria ägaren att han skulle skicka TS i en svart sopsäck till Afrika etc, helt sjuka hot.
2023-02-08, 16:42
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnjohna
Jag tror han har flera diagnoser.. så rättpysk i Vadstena passar för honom..
Och alla som sitter och skriver massa skit om invandrare som jobbar 12 timmar om dagen för att göra rätt för sig och kunna försörja sig.. dessa människor ser bara en sida av mynten.. Ts sitter och ljuger hela tiden och de värsta är att folk tror honom..

''Göra rätt för sig och kunna försörja sig''

Ja, om ens pizzeria är ens levebrö så kanske man kan börja med att INTE hota att skicka sina kunder i liksäckar till afrika
2023-02-08, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnjohna
Jag tror han har flera diagnoser.. så rättpysk i Vadstena passar för honom..
Och alla som sitter och skriver massa skit om invandrare som jobbar 12 timmar om dagen för att göra rätt för sig och kunna försörja sig.. dessa människor ser bara en sida av mynten.. Ts sitter och ljuger hela tiden och de värsta är att folk tror honom..
Så TS har alltså aldrig beställ nån pizza, som då inte kom fram? 🤔
2023-02-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Stämmer inte.

De har blivit utsedd till bästa pizzeria i Motala flera gånger.
2023-02-08, 17:46
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Folk har även svårt att förstå att man får vad man betalar för. Hur höga krav ska man ha på mat som kostar 80:- kontra en rätt som kostar 480:-.
80 spänn? Är det en Margarita utan tomat och ost du beställt då?
2023-02-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acitflex
Du är nog korrekt. När brorsan till TS la ut bevis etc på tik tok så skapade pizzerian ett tik tok konto för att argumentera emot och hävda sin oskuld. Deras argument var dock helt värdelösa då de ignorerade kritiken och jiddrade om rasism istället.

Det hann jag också se. Väldigt moget av de, måste jag säga. Som du sa, de drog rasist-kortet istället för att bemöta kritiken. Det kommer inte hålla under en eventuell rättegång. Då måste pizzerian förklara varför de skapar nya konton överallt så fort de får kritik, anar jag stalker beteende? Sedan hela tiden hävda att de har bevis för den som vill ha, flera har frågat men har någon verkligen sett konkreta bevis från pizzerian? Enda man hör är dåliga argument och påhopp om att dessa kunder skulle vara ett fall för rättspsyk.
2023-02-08, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De har blivit utsedd till bästa pizzeria i Motala flera gånger.

Lägg ingen tid eller energi på detta..
Jag drar mig ur..
Tiden kommer utvisa
2023-02-08, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greta.Thunbergzein
Släkten röstar upp och "polare" mot betalning är inte bästa pizzeria i en liten håla.

Det var inte så tävlingen utsåg vinnare.
2023-02-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det var inte så tävlingen utsåg vinnare.

Mutor?
Du hör väl hur ägaren skryter i tråden hur duktiga de är enligt betyg osv. Sedan har ju Foodora valt att avsluta samarbetet och det säger väl en hel del om att något inte står rätt till med pizzerian.
2023-02-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Så TS har alltså aldrig beställ nån pizza, som då inte kom fram? 🤔
Jo, beställningen är gjort, det är båda överens om. Men sedan går historierna isär. Man får känslan att ingen av parterna vill berätta hela historien utan båda håller benfast i sin version utan att se att det kanske var ett missförstånd som eskalerade väldigt snabbt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in