2009-02-21, 20:56
Medlem
Mohammad Mohammadamini sitter i fängelse för narkotikabrott och han bror hittar ni här:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=468461
Citera
2009-02-22, 16:45
Medlem
I'm only in it for the money

Citat:
Ursprungligen postat av DixiePrick
Du tror inte det har att göra med att han vet hur man får en spänn att bli två?
Jo visst vet han ju det! Han gör ju allt för att synas överallt. Han har gjort bra grejer men det ligger långt tillbaka i tiden och nu lever han på gamla meriter. Många anlitar honom för att han syns i media och i deras ögon är sveriges bästa advokat. Men det finns MÅNGA andra som är klassen bättre. Definitivt! Men han har ju onekligen dragit in en hel del cash i sin karriär.
Citera
2009-02-22, 17:14
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krewcifix
S****sh var väl inblandad vid händelserna mot restaurang ägaren i Lunden.
Men kan inte få ihop hur han kan röra sig i dom kretsarna där det också finns anhöriga till ungdomar som skadades och gick bort.
Någon som vet mer?
Kommer ihåg hur han efter branden snackade om att han skulle hämnas mot dem som hade tänt på. Svin!

Läste några sidor bak i tråden att en tjej som förlorade sina två systar var sambo med en utav det dömda. Måste ju isf vara tjejen som vars mamma gick bort för ett tag sen.
Stämmer verkligen det? Helt sjukt om det är så
.

Det stämmer till 100%!
Citera
2009-02-22, 23:38
Medlem
S-ammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Det stämmer till 100%!

Innan händelsen - Ja
Citera
2009-02-23, 16:41
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
Innan händelsen - Ja

Ska vi slå vad?

Snacka inte om saker du inte vet ett skit om!
Citera
2009-02-23, 23:34
Medlem
eh?

Menar du att Shirin polar med en av de snubbar som tog livet av hennes systrar och orsakade henne och hennes mamma så otroligt mycket lidande?

Citat:
Ska vi slå vad?
Citera
2009-02-24, 06:27
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixiePrick
Menar du att Shirin polar med en av de snubbar som tog livet av hennes systrar och orsakade henne och hennes mamma så otroligt mycket lidande?

Exakt.
Citera
2009-02-24, 18:12
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Exakt.
Är det Meysam då eller?
Jag har svårt att se henne med någon av de övriga.
Citera
2009-02-24, 19:02
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Är det Meysam då eller?
Jag har svårt att se henne med någon av de övriga.

Nope inte han. Står tidigare i tråden om vilken av de hon är ihop med.

Undrar hur hennes släkt ser på det hela?
Citera
2009-02-24, 23:50
Medlem
S-ammes avatar
Citat:
Ska vi slå vad?

lägg ner, allvarligt talat.
jag skulle kunna låta dig skämma ut dig mer, och fråga dig lite hur du vet detta och få höra din så kallade påhittade historia..

men istället så kan jag säga detta, Min storesyrra gick i samma klass som Shirin. både Shirin och hennes syrra var dessutom och hjälpte till 1ggr när jag hade barn kalas i en lokal, oså vice versa med min syrra för deras lillesyrra som dog i branden

tror det svaret räcker, tack o hej
Citera
2009-02-25, 05:18
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
lägg ner, allvarligt talat.
jag skulle kunna låta dig skämma ut dig mer, och fråga dig lite hur du vet detta och få höra din så kallade påhittade historia..

men istället så kan jag säga detta, Min storesyrra gick i samma klass som Shirin. både Shirin och hennes syrra var dessutom och hjälpte till 1ggr när jag hade barn kalas i en lokal, oså vice versa med min syrra för deras lillesyrra som dog i branden

tror det svaret räcker, tack o hej

Oj så du vet allt detta för att någon varit och hjälpt till på ditt kalas?
Hur många av de inblandade känner du?
Kan du hålla käften om jag säger att jag träffade på GM o Shirin för typ 2-3 veckor sen! De var fortf väldigt mycket ihop.

Vill inte gå in på hur jag känner de inblandade då det skulle kännas att jag outar mig själv för mycket men jag känner 3 av GM väldigt bra och en väldigt stor del av Shirins familj/släkt.
Citera
2009-02-25, 10:03
Medlem
Eskimå!

Eskimå!

Jag har ingen koll på detta men undrar varför du snedtänder över detta? Det blir lite barnsligt faktiskt för det ger ju inte mycket att be nån som skriver hålla käften på ett forum på nätet när tangentbordet möjligvis är det enda som låter!

Även om ämnet är fruktansvärt tragiskt så är det lite roande att läsa om barnkalas som tung bevisbörda för ev. sanna likaväl som påhittade stories och name droppings!

Coola ner lite!

Citat:
Oj så du vet allt detta för att någon varit och hjälpt till på ditt kalas? Hur många av de inblandade känner du? Kan du hålla käften om jag säger att jag träffade på GM o Shirin för typ 2-3 veckor sen! De var fortf väldigt mycket ihop. Vill inte gå in på hur jag känner de inblandade då det skulle kännas att jag outar mig själv för mycket men jag känner 3 av GM väldigt bra och en väldigt stor del av Shirins familj/släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in