2023-06-16, 14:05
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag tar för givet att förvaringen varit i sin ordning och så också. Jag har varit med om det förut också att man ibland får pip och ibland inte trots att det är samma vial. Det kan ju bero på en massa olika saker.

Har du någon annan olja hemma att testa också eller har du bara Avex? Du skrev att du avbröt efter sjätte hugget. Avbröt du helt och hållet eller bara Avex?

Tänker att det kan vara värt att testa direkt med en annan olja för att se hur det blir då.
Förvaras kliniskt. Jag kör en längre kur testo only nu och använder Alpha Pharma, bästa märket på marknaden enligt mig, körde emellan med Avex bara för att testa märket men fick som sagt avbryta pga svullnad/smärta. Fortsatte med ny ask Alpha och allt var som vanligt igen.

Kan bara uttala mig om hur jag upplevde Avex och vill inte göra ner märket på något sätt. Kan mycket väl fått in nåt skit i vialen eller vid injekt, kanske bara var en tillfällig slump.

MVH
Citera
2023-06-16, 16:25
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Förvaras kliniskt. Jag kör en längre kur testo only nu och använder Alpha Pharma, bästa märket på marknaden enligt mig, körde emellan med Avex bara för att testa märket men fick som sagt avbryta pga svullnad/smärta. Fortsatte med ny ask Alpha och allt var som vanligt igen.

Kan bara uttala mig om hur jag upplevde Avex och vill inte göra ner märket på något sätt. Kan mycket väl fått in nåt skit i vialen eller vid injekt, kanske bara var en tillfällig slump.

MVH

Det är bra iaf att du delar med dig av dina upplevelser. Det är såklart tråkigt när det blir sådär.

Jag har själv kört testE från Avex några gånger utan att ha fått något som helst pip. Det jag har upplevt värst pip från var testE från Osaka Hormones, ett annars väldigt populärt märke som många håller lika högt som Alpha Pharma.

Problemet är ju det att pip kan bero på så många och olika saker att det kan vara svårt att avgöra om det beror på oljan eller injektionstekniken. Även om man vet vad man håller på med så kan man ju faktiskt råka träffa något när man sticker.

Även om legitimerad sjuksköterska sätter injektionerna så kan pip uppstå.

Det finns olika saker man kan göra för att undvika vanliga orsaker till pip som exempelvis att värma upp vätskan lite, massera direkt efter injektionen osv.

Just Avex verkar det inte finnas så mycket rapportering om ännu så vi får hoppas att folk fyller på med sina upplevelser allt eftersom.
Citera
2023-11-06, 00:26
Medlem
Någon som har uppdatering inom Avex testo?
Citera
2024-03-19, 00:51
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
Någon som har uppdatering inom Avex testo?

Kör test e och deras mast.

Väldigt nöjd.

Mvh
Citera
2024-04-01, 13:23
Medlem
CuckoosNests avatar
Jag kör med deras Sustanon, tycker att jag kan få lite pip, ytterst lite, ibland, men oftast så känner jag inget alls efter ett stick, så i mitt fall så tror jag att det handlar om stickteknink eller liknande som gjort att jag fått pip.

Är väldigt nöjd med deras olja, men kan tillägga att det bara är den jag testat med så har inget att jämföra med.
Citera
2024-04-20, 16:35
Medlem
shitmagnets avatar
Inget negativt om deras Testo.
Kört Deus och Zphc, i övrigt.

Deras Deca däremot fick jag feber av en natt och dag.
Första sticket, ej provat igen.
Citera
2024-05-06, 13:26
Använder inte aas men deras melanotan är väldigt bra.
Citera
2024-05-16, 18:57
Medlem
Mumbuulus avatar
Väldigt nöjd med deras Mast E!
Citera
2024-06-05, 14:03
Medlem
HellOils avatar
Testo E gör precis vad den ska göra!
Citera
2024-06-08, 22:07
Medlem
matrixxxs avatar
Vilka har avex nu när vg är borta?
Citera
2025-01-10, 12:36
Medlem
Unniss avatar
Avex Primo är fantastisk!
Citera
2025-02-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Avbröt vialen efter c:a 6 ml, fick galen PIP/svullnad de två sista huggen, oljan är väldigt gulaktig jämfört med andra Sustanon jag kört samt att oljan luktar härsket när man droppr ut den på huden.

Kan ha fått in nåt skit i den men jag är alltid extremt hygienisk just med vialer, noga med att sprita gummit osv.

MVH

Fick före jul hem 2 vialer Avex Primo, avbröt efter 2 stick, fick sinnesjuk svullnad och infektion.
Aldrig varit med om liknande.
Kontaktade sidan jag köpt dessa av och dom återkom efter några veckor och sa att dom varit i kontakt med labbet som hade sagt att det var en dålig batch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in