Citat:
Ursprungligen postat av
Mastifmeister
Förvaras kliniskt. Jag kör en längre kur testo only nu och använder Alpha Pharma, bästa märket på marknaden enligt mig, körde emellan med Avex bara för att testa märket men fick som sagt avbryta pga svullnad/smärta. Fortsatte med ny ask Alpha och allt var som vanligt igen.
Kan bara uttala mig om hur jag upplevde Avex och vill inte göra ner märket på något sätt. Kan mycket väl fått in nåt skit i vialen eller vid injekt, kanske bara var en tillfällig slump.
MVH
Det är bra iaf att du delar med dig av dina upplevelser. Det är såklart tråkigt när det blir sådär.
Jag har själv kört testE från Avex några gånger utan att ha fått något som helst pip. Det jag har upplevt värst pip från var testE från Osaka Hormones, ett annars väldigt populärt märke som många håller lika högt som Alpha Pharma.
Problemet är ju det att pip kan bero på så många och olika saker att det kan vara svårt att avgöra om det beror på oljan eller injektionstekniken. Även om man vet vad man håller på med så kan man ju faktiskt råka träffa något när man sticker.
Även om legitimerad sjuksköterska sätter injektionerna så kan pip uppstå.
Det finns olika saker man kan göra för att undvika vanliga orsaker till pip som exempelvis att värma upp vätskan lite, massera direkt efter injektionen osv.
Just Avex verkar det inte finnas så mycket rapportering om ännu så vi får hoppas att folk fyller på med sina upplevelser allt eftersom.