2023-01-31, 18:05
Avslutad
Sista dagen i Januari bjuder på full omgång i SHL

En del intressanta matcher.

TISDAG 31 JANUARI, 2023

19:00 Linköping - Färjestad
19:00 Brynäs - Skellefteå
19:00 Oskarshamn - Frölunda
19:00 Växjö - Örebro
19:00 Rögle - Leksand
19:00 Malmö - Luleå
19:00 HV71 - Timrå

Leksands och Timrås matcher är dessutom B2B matcher då lagen även möts på Torsdag
Senast redigerad av kungalfonzo 2023-01-31 kl. 18:08.
2023-01-31, 18:16
Medlem
welcometorealitys avatar
Sportkanalen visar Oskarshamn - Frölunda om man vill höra plinget från Monitor ERP Arena.
2023-01-31, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Sportkanalen visar Oskarshamn - Frölunda om man vill höra plinget från Monitor ERP Arena.

Hoppas verkligen Brynäs vinner idag, även om en liten del i mig som leksing njuter över att de är så dåliga nu så vill jag inte att de åker ur, det är ett helvete att spela i AS, fråga oss och framförallt Djurgårdarna denna säsong, det har sannerligen inte gått som de förväntat sig.

Kan se många likheter med Brynäs senaste säsonger som med Leksands säsonger då de åkte jojo genom seriesystemen.

Lagbygget känns fel, många spelare vet inte sina roller på isen, fel tränarfilosofi m.m

Hoppas ni kommer igen.
2023-01-31, 18:32
Medlem
perry2s avatar
Citat:

Rögle skall smula ner knäckebrödet över en Yogurth...Turkisk
2023-01-31, 18:37
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Hoppas verkligen Brynäs vinner idag, även om en liten del i mig som leksing njuter över att de är så dåliga nu så vill jag inte att de åker ur, det är ett helvete att spela i AS, fråga oss och framförallt Djurgårdarna denna säsong, det har sannerligen inte gått som de förväntat sig.

Kan se många likheter med Brynäs senaste säsonger som med Leksands säsonger då de åkte jojo genom seriesystemen.

Lagbygget känns fel, många spelare vet inte sina roller på isen, fel tränarfilosofi m.m

Hoppas ni kommer igen.

Ja Leksand har åkt ut flera gånger, men Brynäs har alltid spelat i det högsta ligan, men ikväll så blir det väldigt tufft, jag minns tider när Skellefteå dök upp plötsligt till Eliserien, då fanns det ingen chans att förlora mot Norrbottenlaget, men nu är det tvärtom när Brynäs möter Skellefteå konstigt nog.

Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Rögle skall smula ner knäckebrödet över en Yogurth...Turkisk

Jag tror också att Rögle smular ned knäckebrödet ikväll, de kan bli en kul eller en mindre kul kväll för somliga SHL lag innan nedsläpp, då är man alltid optimistisk haha...
2023-01-31, 18:57
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:

Skall Oskars göra Roger ännu rödare idag?
2023-01-31, 18:59
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis

Ja det tror jag faktiskt, de är ett oerhört starkt lag, får de PP då är de bäst i hela SHL skulle jag säga faktiskt.
2023-01-31, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Man kan ju alltid hoppas 😊
2023-01-31, 19:00
Medlem
Måste bli minst 6 poäng denna veckan för att slås om topp 6.

Helst ta alla poäng från skakiga asplövets lag.
2023-01-31, 19:06
Medlem
perry2s avatar
Olli Palola Scorar för Timrå
2023-01-31, 19:06
Avslutad
Palola målskytt direkt för Timrå.
2023-01-31, 19:07
Medlem
gamla röglespelare Palola gör mål direkt för Timrå mot tröttsamma HV
  • 1
  • 2