Citat:
Ursprungligen postat av
DuFarInteVeta
Men ökar inte chanserna att få fler kunder om man har ett vackert ansikte? Eller spelar det ingen roll?
Ska man uppge sitt telnr eller ska man skaffa typ ngt chattprogram?
Det tar bort det privata ur ditt liv direkt så gör det bara efter en stunds övervägning. Har man ett bra ansikte och är attraktiv, finns det ingen vinning i att lägga ut ansiktet per se, utan man kommer få tillräckligt med kunder oavsett. High class modeller är 50/50, vissa lägger ut och andra behåller det exklusivt så att det blir lite spänning och en positiv överraskning vid träff, på sätt kan man anspela/få ett litet övertag om kunden blir "betuttad". Det man kan göra är att lägga ut semi, som sagt att man ser liten del av ansiktet med med t.ex en bild bakifrån där man ser mest av håret.
Telefonnummer hos kunderna är egentligen bäst, men eftersom det är olagligt att köpa i Norge används det nog mest KiK m.m