2023-01-29, 21:57
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Okej. Hoppas det inte var för att de var allt för svårt skadade som de kom till Kalmar istället.
Röntgen är inte öppen 24/7 i Västervik, antar det är likadant i Oskarshamn. Så skadeläget behöver inte ha varit avgörande.
Citera
2023-01-29, 22:31
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
jag har svårt o se denna mannen också påverkad av något.. han är inte direkt känd för det.. utan mer känd för att "vara till lags till alla"...

Är det regel att din tar blodprov på avlidna förare? Eller bara vid misstanke om brott?
Citera
2023-01-29, 22:43
Medlem
densistasovjets avatar
Sträckan är känd för att ha många viltolyckor och även förrädisk halka. Vi får avvakta och se helt enkelt. Hoppas polisen meddelar senare.
Citera
2023-01-30, 13:43
Avslutad
Citat:
Okej. Hoppas det inte var för att de var allt för svårt skadade som de kom till Kalmar istället.
Vad jag hört ligger dom på neurologiska i Kalmar.
Citera
2023-01-30, 14:01
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Vad jag hört ligger dom på neurologiska i Kalmar.

Okej. Barnsjukhus eller -avdelning i Kalmar hörde jag om två av ”barnen”. Det kanske är hugget som stucket. Hoppas det går bra.

Mister hult ser på en karta ut att ligga lite tjorvigt till i förhållande till närmsta Läns- eller regionssjukhus. Oavsett län. Litegrann på maximalt radiellt avstånd. Om jag inte missar något. Man får hoppas att inte det inverkade på något utfall här. Ambulanser finns väl dock på betydligt närmare håll, skulle jag tänka mig.
Citera
2023-01-30, 20:27
Avslutad
Okej , då pappan gått ut med allt nu för 30 min sen.. så den omkomne heter Mart*n Er*ksen och uppvuxen i kristineberg i Oskarshamn. Pappa Anders.
Citera
2023-01-30, 21:06
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Okej , då pappan gått ut med allt nu för 30 min sen.. så den omkomne heter Mart*n Er*ksen och uppvuxen i kristineberg i Oskarshamn. Pappa Anders.
VW Polo 2001, är väl inte det bästa att sitta i vid en kollision.
Citera
2023-01-30, 21:25
Medlem
Lepekas avatar
Citat:

Tack för namnet.
Citera
2023-01-30, 21:38
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Vilket forum ?
Citera
2023-01-30, 21:47
Medlem
Lepekas avatar
Citat:
Vilket forum ?

Facebook
Citera
2023-01-30, 21:47
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Okej. Barnsjukhus eller -avdelning i Kalmar hörde jag om två av ”barnen”. Det kanske är hugget som stucket. Hoppas det går bra.

Mister hult ser på en karta ut att ligga lite tjorvigt till i förhållande till närmsta Läns- eller regionssjukhus. Oavsett län. Litegrann på maximalt radiellt avstånd. Om jag inte missar något. Man får hoppas att inte det inverkade på något utfall här. Ambulanser finns väl dock på betydligt närmare håll, skulle jag tänka mig.

Det är maximalt fel för närmaste större akut i Linköping eller Kalmar. Västervik ligger närmast.
Citera
2023-01-30, 22:10
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Det är maximalt fel för närmaste större akut i Linköping eller Kalmar. Västervik ligger närmast.

Västervik har akut?

Jag är inte så hemma på resurserna därnere men läns-/regionsjukhus finns ju i Kalmar, Linköping, Jönköping och rimligen i Växjö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in