Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-28, 09:36
  #1
Medlem
kubuns avatar
Kommer nu efter reklamen med Emma Knyckare och en till i poddgänget som har Flashback på agendan

Lite senare ser jag nu https://www.tv4play.se/program/nyhet.../live/13813051

Sveriges äldsta nätforum sa Jenny
__________________
Senast redigerad av kubun 2023-01-28 kl. 09:43.
Citera
2023-01-28, 09:38
  #2
Medlem
DoktorNos avatar
Är det inte 28 januari idag?
Citera
2023-01-28, 09:39
  #3
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Är det inte 28 januari idag?
Tack - ändrat
Citera
2023-01-28, 09:41
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Kommer nu efter reklamen men Emma Knyckare och en till i poddgänget som har Flashback på agendan

Lite senare ser jag nu https://www.tv4play.se/program/nyhet.../live/13813051
Dom har väl aldrig någonsin tagit upp något intressant?
Det existerar trots allt intressanta trådar på Flashback men dom trådarna vågar dom inte ens nämna.
Citera
2023-01-28, 09:55
  #5
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Dom har väl aldrig någonsin tagit upp något intressant?
Det existerar trots allt intressanta trådar på Flashback men dom trådarna vågar dom inte ens nämna.
Har aldrig lyssnat på deras podd. Tyckte bara att det skulle kunna vara av intresse för användare här att se LIVE nu vad som sägs om Flashback. Fan vad det dröjde, tyckte Jenny annonserade ut det som snart kommande inslag men de kommer väl hålla på det så länge de kan som de ju gör med intressanta inslag.
Citera
2023-01-28, 11:16
  #6
Medlem
kubuns avatar
Nu är de i rutan
Citera
2023-01-28, 11:18
  #7
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nu är de i rutan
Jag äger ingen tv. Vad säger de?
Citera
2023-01-28, 11:20
  #8
Medlem
kaffekoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nu är de i rutan

Sitter bänkad!
Citera
2023-01-28, 11:30
  #9
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag äger ingen tv. Vad säger de?
Går ju på play också - se TS - säger massor. De har varsin favorit. En jag har lagt märke till nämligen rotebro-conny men också skellefteå-eva och kyrkbacken. Emma Knyckare har konto i eget namn säger hon och Jenny Strömstedt har slutat läsa om sig själv för att det blev henne för mycket.
Citera
2023-01-28, 11:32
  #10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Går ju på play också - se TS - säger massor. De har varsin favorit. En jag har lagt märke till nämligen rotebro-conny men också skellefteå-eva och kyrkbacken. Emma Knyckare har konto i eget namn säger hon och Jenny Strömstedt har slutat läsa om sig själv för att det blev henne för mycket.
Jaha de gillar bara de som lutar åt vänster. Föga förvånande.
Citera
2023-01-28, 11:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag äger ingen tv. Vad säger de?
jösses ,, bevisligen har du en smartphone eller dator eftersom du skriver här ,, med lite basic skills kan du se tv över dessa medium ,, lyckas du inte lista ut hur själv får du starta en tråd i nåt av teknikforumen och be om hjälp ,,,
Citera
2023-01-28, 11:36
  #12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2loud
jösses ,, bevisligen har du en smartphone eller dator eftersom du skriver här ,, med lite basic skills kan du se tv över dessa medium ,, lyckas du inte lista ut hur själv får du starta en tråd i nåt av teknikforumen och be om hjälp ,,,
Tack, men det var inte det jag efterfrågade. Personen jag citerade gjorde ett inlägg typ "nu börjar det" - dvs denna medlem satt bänkad vid tv-n.
Men tack för din omsorg om mitt tekniska kunnande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback