2023-01-28, 08:51
Medlem
Halloj!

Jag och min man har pratat mycket om det här med swingers, vi är båda sugna på att någon gång ha med en tjej till i sängen. Jag snubblade över en app (Swing by) som tydligen ska vara som Tinder fast för sexuella möten. Är det någon som har testat att träffa någon via den? Blev det bra i så fall? Hur träffar man annars någon att bjuda in? Man vill ju liksom inte ha med "vem som helst" , utan det ska ju vara någon som framförallt jag tänder på. Vi är sällan ute på krogen. Finns det andra appar eller sidor? Hjälp en nybörjare 😊
2023-01-28, 09:00
Medlem
CockWitchs avatar
Bodycontact. Darkside.se

Men de e inga appar.
2023-01-28, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Bodycontact. Darkside.se

Men de e inga appar.

Okej, får kolla in dom, tack.
2023-01-28, 15:52
Medlem
Monda66s avatar
Följer - är också intresserad av en app att hitta en man till oss som kan hjälpa mig med min sambo. Tinder är väl kanske det som ligger närmast till hands just nu ändå. Att i realtid kunna chatta och bestämma att träffas. Men finns någon mer för par, swing etc är jag öppen för förslag.
2023-01-28, 23:34
Medlem
Lustkammaren
Citat:
Ursprungligen postat av trovardigkella
Halloj!

Jag och min man har pratat mycket om det här med swingers, vi är båda sugna på att någon gång ha med en tjej till i sängen. Jag snubblade över en app (Swing by) som tydligen ska vara som Tinder fast för sexuella möten. Är det någon som har testat att träffa någon via den? Blev det bra i så fall? Hur träffar man annars någon att bjuda in? Man vill ju liksom inte ha med "vem som helst" , utan det ska ju vara någon som framförallt jag tänder på. Vi är sällan ute på krogen. Finns det andra appar eller sidor? Hjälp en nybörjare 😊
2023-01-29, 17:36
Moderator
evilhoneys avatar
(FB) Var hittar jag någon som gillar (infoga din kink)? (Samlingstråd)
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in