2023-01-25, 03:17
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Man hittas död utanför Hälsinglands Tingsrätt (2023-01-24)

/ Moderator
Citera
2023-01-25, 03:38
Medlem
Zicksacks avatar
”Livlös man anträffades i centrala Hudiksvall.”
Citat:
En förbipasserande polispatrull anträffar en livlös person utomhus i centrala Hudiksvall. Patrullen påbörjar livräddande åtgärder på plats tills dess att ambulans anländer. Mannen, som är i 30-årsåldern, avförs till sjukhus där han konstateras avliden.

Polisen har upprättat en anmälan gällande vållande till annans död för att, i första hand, utesluta eventuellt brott. Platsen har därför spärrats av i väntan på att en teknisk undersökning ska genomföras.

Anhöriga är underrättade om dödsfallet.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...od-hudiksvall/
Citera
2023-01-25, 08:38
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KN83
Fy så tragiskt
Ser ingen tragiskt i detta
Citera
2023-01-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27

Hur kan det inte vara tragiskt? En ung man som antagligt haft motivation iom att han var på behandling, (antagligen med psykiska problem och som okommit till Hudik iom att han hamnade på 10n psyk om informationen jag fått stämmer) som förlorat sitt liv?
Citera
2023-01-25, 16:12
Medlem
Chrizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynligastee
Hur kan det inte vara tragiskt? En ung man som antagligt haft motivation iom att han var på behandling, (antagligen med psykiska problem och som okommit till Hudik iom att han hamnade på 10n psyk om informationen jag fått stämmer) som förlorat sitt liv?

Håller med totalt... Spelar ingen roll vem det är så är det alltid tragiskt när en ung person dör.
Man vet aldrig vilken situation en person befinner sig i. Det spelar ingen roll om det är en missbrukare etc.. Det är en livssituation som 9.9/10 inte vill befinna sig i, men av olika anledningar endå gör det.

och även om det är "rätt åt personen" av någon anledning så har han/hon familj och vänner som sörjer
Citera
2023-01-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrizzy
Håller med totalt... Spelar ingen roll vem det är så är det alltid tragiskt när en ung person dör.
Man vet aldrig vilken situation en person befinner sig i. Det spelar ingen roll om det är en missbrukare etc.. Det är en livssituation som 9.9/10 inte vill befinna sig i, men av olika anledningar endå gör det.

och även om det är "rätt åt personen" av någon anledning så har han/hon familj och vänner som sörjer

Exakt! Även om det är en missbrukare så finns det ju alltid en anledning att det blivit så. Jag är själv missbrukare, har tillbringat en tredjedel av mitt liv på olika institutioner och träffat extremt många i samma sits och i 99% grundar det sig i trauman av olika slag. Och att få vård, traumabearbetning osv när man fått missbruksstämpeln är näst intill omöjligt.

Sluta sparka på människor som redan ligger ner för guds skull.
Citera
2023-01-25, 21:51
Medlem
Citat:

Klart att de är tragiskt när en ung människa, missbrukare eller ej omkommer!!!

Alla människor har ett hjärta oavsett vilket liv man lever.
Citera
2023-01-27, 18:21
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KN83
Klart att de är tragiskt när en ung människa, missbrukare eller ej omkommer!!!

Alla människor har ett hjärta oavsett vilket liv man lever.

Man måste ta kontroll över sitt liv annars går det som det går
Citera
2023-01-27, 18:23
Medlem
smoker27s avatar
Citat:

Citera
2023-01-28, 12:11
Medlem
Citat:

Varför tror du att den där killen var på behandling? Han FÖRSÖKTE. Han ville någonting annat.

Det är inte så jävla enkelt men sålänge man försöker finns det hopp.
Citera
2023-01-28, 15:27
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Varför tror du att den där killen var på behandling? Han FÖRSÖKTE. Han ville någonting annat.

Det är inte så jävla enkelt men sålänge man försöker finns det hopp.

Ja så länge man försöker är själv en föredetting så jag vet vad som krävs
Citera
2023-01-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ja så länge man försöker är själv en föredetting så jag vet vad som krävs

Precis så hur kan det här inte va tragiskt som du skrev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in