• 1
  • 2
2023-01-25, 11:09
Medlem
skillnads avatar
Vi har snart USA/NATO baser i Sverige vare sig vi är med i NATO eller inte, Turkiet tjafset känns mest som ett sidospår. Jag föreslår att nationella börjar bränna USA och NATO flaggor istället. Det kan göras manifestationer mot USA:s globalistiska ambitioner. Globohomo måste få veta innan de kommer hit att de inte är välkomna av svenska nationalister. Ja de få som inte lider av rysspsykos dvs.
Senast redigerad av skillnad 2023-01-25 kl. 11:15.
Citera
2023-01-25, 14:20
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Skönt att det rensades i tråden från sandlåde inläggen från Nato botten

Alla Mary.99s inlägg på flashback handlar om Nato. Spännande. Deras manual verkar säga att när dom pratar med nationalister ska dom försöka påpeka att Ryssland faktiskt är jättemuslinskt och armen bögig. Även klämma in något om KGB också. Sedan försöka spela på det gamla sovjetiska hotet och försöka väcka några Neo nazister sovjet hatför moderna Ryssland

Det tugget funkar nog bara i interna rum med Sverige vänner skärpe Natojudetroll 😄😄

Ja, det är ungefär samma manus som när Hitler ska förtalas. ”Hitler älskade muslimer…Hitler var jude…Hitler var bög…Hitler var kommunist…Hitler åt bajs och hade en pungkula…bla…bla”. Väldigt genomskinligt.
Citera
2023-01-25, 20:23
Medlem
BRASKAMINSKIs avatar
Helt ärligt så tror jag att om folk i Stockholm anordnade koranbränningar varje vecka utanför Turkiets ambassad så tror jag att vi slipper gå med i NATO.

Turkjävlarna vill ju förstås dra ut på processen för att få Sverige att göra större eftergifter. Jag skiter givetvis i vad som händer med kurder som lyckats nästla sig in i Sverige. Alla borde skickas hem till Turkiet/Kurdistan.
Citera
2023-01-26, 10:35
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Helt ärligt så tror jag att om folk i Stockholm anordnade koranbränningar varje vecka utanför Turkiets ambassad så tror jag att vi slipper gå med i NATO.

Turkjävlarna vill ju förstås dra ut på processen för att få Sverige att göra större eftergifter. Jag skiter givetvis i vad som händer med kurder som lyckats nästla sig in i Sverige. Alla borde skickas hem till Turkiet/Kurdistan.

Koranbränningar och annat som förolämpar Islam och turkarna är effektivt för att sabotera Sveriges NATO-drömmar. Sen har ju Erdogan visat sig vara en oerhört lättkränkt individ. Nedanstående dikt är bra att sprida. Den ursprungliga versionen är tysk och journalisten som läste den dömdes för förtal i ZOG-protektoratet Tyskland.

Ett dumt, fegt skämt
det är Erdogan, president
Av kebab stinker hela han
värre än en grisprutt kan
Han är mannen som flickor slå
medan han har gummimask på
Hans hobby är att knulla en get
och förtrycka varenda minoritet
Sparka kurder och kristna slå
sedan barnporr titta på
På kvällen när lampan släcks
med hundra får han har oralsex