Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-23, 00:20
  #1
Medlem
Jag undrar vilka ställen (spa, finare hotell som har bubbelpool/jacuzzi, badhus osv?) i Sthlm man kan gå till, för att bada bubbelpool/jacuzzi?

Det spelar ingen roll ifall det är ett spa, eller något hotell som har en bubbelpool (oftast måste man dock vara gäst där då dessvärre, men skriv gärna ändå om ni vet att något hotell i Sthlm har en bubbelpool), eller badhus (både mer lyxiga och mer vanliga sådana) osv. All info / alla tips tages gärna emot.

Observera att det gärna ska vara i city/innerstan, eller i a f inte längre ut än närförort.

Tack. Mvh
Citera
2023-01-23, 00:29
  #2
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag undrar vilka ställen (spa, finare hotell som har bubbelpool/jacuzzi, badhus osv?) i Sthlm man kan gå till, för att bada bubbelpool/jacuzzi?

Det spelar ingen roll ifall det är ett spa, eller något hotell som har en bubbelpool (oftast måste man dock vara gäst där då dessvärre, men skriv gärna ändå om ni vet att något hotell i Sthlm har en bubbelpool), eller badhus (både mer lyxiga och mer vanliga sådana) osv. All info / alla tips tages gärna emot.

Observera att det gärna ska vara i city/innerstan, eller i a f inte längre ut än närförort.

Tack. Mvh
Frågan känns lite som, var i Stockholm kan man köpa en pizza.

Men jag tipsar om Sturebadet: https://www.sturebadet.se/
Citera
2023-01-23, 01:19
  #3
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag undrar vilka ställen (spa, finare hotell som har bubbelpool/jacuzzi, badhus osv?) i Sthlm man kan gå till, för att bada bubbelpool/jacuzzi?

Det spelar ingen roll ifall det är ett spa, eller något hotell som har en bubbelpool (oftast måste man dock vara gäst där då dessvärre, men skriv gärna ändå om ni vet att något hotell i Sthlm har en bubbelpool), eller badhus (både mer lyxiga och mer vanliga sådana) osv. All info / alla tips tages gärna emot.

Observera att det gärna ska vara i city/innerstan, eller i a f inte längre ut än närförort.

Tack. Mvh

Om du vill ha det lagom lyxigt skulle jag nog köra på The Winery Hotel som ligger i Solna precis vid sidan om E4:an där. Vet att det finns en pool på taket där och det hotellet är även känt som en vinrestaurang och det ska vara ett väldigt bra utbud på mat också. Men jag uppfattar det som att du tycker själva bubbelpoolen/jacuzzin/badhuset är viktigast för dig så finns det som sagt en stor pool på taket med anslutning till en bar, så skulle rekommendera att du slänger ett öga på det stället. Lycka till med allt nu!!
Citera
2023-01-23, 03:09
  #4
Medlem
lone stars avatar
Grand Hotel, dock kan det vara sliskigt hångel på spat.
Citera
2023-01-23, 04:00
  #5
Medlem
NorthSNKRs avatar
Badhus?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback