jag kände mig illampående och "påverkad" av kratom men allt som ändrar en från psykiskt neutralläge är väl inte bra. föredrar att vara neutral än påverkad av kratom. inget att hänga upp i julgranen. Gör du te på det så får du hålla för näsan när du dricker. Usch
Det är väldigt individuellt. Jag diggar det för att det tar bort suget och abstinensen från opiater. Det gör så att jag kan hålla mig ifrån opiaterna så kroppen inte är beroende av något. Jag gillar att det funkar som opiater, små doser gör mig pigg större gör mig seg. Jag gillar kratom som fan, men man ska veta att det finns en jävla massa strains, inte så många som cannabis kanske, men det finns en del. Så alla rus är olika på de olika sorterna. Jag gillade inte Smartbars premium men jag gillar 15 X och resinet, samt bulk-kratomet, iaf rusmässigt.
Prova själv!
Jag tror för övrigt att speciellt opiatare kan falla för kratom.
Det är väldigt individuellt. Jag diggar det för att det tar bort suget och abstinensen från opiater. Det gör så att jag kan hålla mig ifrån opiaterna så kroppen inte är beroende av något. Jag gillar att det funkar som opiater, små doser gör mig pigg större gör mig seg. Jag gillar kratom som fan, men man ska veta att det finns en jävla massa strains, inte så många som cannabis kanske, men det finns en del. Så alla rus är olika på de olika sorterna. Jag gillade inte Smartbars premium men jag gillar 15 X och resinet, samt bulk-kratomet, iaf rusmässigt.
Prova själv!
Jag tror för övrigt att speciellt opiatare kan falla för kratom.
Har du någon speciell sort från något ställe du kan rekommendera? Det kan ju vara värt att prova de första dagarna då man bryter med opiaterna
Om du ska ha från sverige och bara en liten mängd så kan jag reckomendera antingen 15 x extrakt eller resin från (N*)
Men det är dyrt där, så själv har jag beställt 50 grams förpackningar med 15 X extrakt från utlandet. Men skriver ingen adress här. Kolla drugbuyers.com/kratom för bra ställen att handla ifrån.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!