2023-10-25, 16:20
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vi som bor i Göteborg känner till allt detta så du behöver inte dra hela historien för Dano och OG har inte varit någonting sedan typ 2005. Om inte ännu tidigare.

Sedan detta med de äldre styrde de yngre mm är ju inget unikt med Göteborg så var det i alla städer.

Sedan stämmer det inte att OG inte höll på med rån och bötfällningar. Det gjorde dom som visst precis som BSK. Därför är båda "organisationerna" borta och bortglömda sen länge. Men som fega gör valde dom svaga lätta offer att gå på. Dom levde på den tiden på sitt farliga rykte och att vara flera mot 1.

Vet en kille och andra som blev bötfällda av BSK och då kontaktades av en man som inte tillhörde något nätverk men som var känd som farlig och vips så backade BSK

OG blev överkörda av då nybildade X-Team 2002-2004 och sedan dess är Dano och OG ett skämt som inte finns kvar.

Att Kurdiska räven skulle ha något med Dano att göra ser jag som omöjligt då Räven är från Stockholm och uppenbarligen har stora kontakter inom narkotika

Vad skulle räven ha för nytta av Dano??

"Dano kör lagligt"

Ja vad fan skulle han annars göra?? Yngre och andra nätverk i Göteborg levererar det som behövs sedan många många år tillbaka.

Troligaste är att Dano lever mycket sparsamt, alltså han är en fattiglapp

Xtroverto kan bekräfta (om han inte är avstängd i vanlig ordning)

1. Ingen körde rakt över OG på den tiden, OG var vilda, Dom var jävligt många o många körde. Tänk Goran kotoran, Har träffat killen irl med några av hans "bröder" han/dom hade fått dom flesta i vilket nätverk som helst från idag att bajsa på sig o gömma sig i första bästa grotta på den tiden, Det kan jag lova dig. Inga roliga människor någonstans o dom behövde inte poppa tram o stå på 15m med en uppborrad startpistol, Dom högg dig rakt upp o ner i halsen o tittade dig i ögonen om det gavs skäl till det.

2. Iprincip alla i OG där och då körde o det var inte bara många mot en, Finns gott om exempel här. Men(!) Vi snackar liksom inte om ufc här, Hela grejen med gäng är ju att dom ska vara flera som håller varandra om ryggen, Jiddrar nån då så är det väl konstigt om man inte statuerar exempel o visar sin makt.

3. Ingen av oss VET vad/hur Acar lever idag, Men att han skulle vara helt laglig är nog långsökt, Framförallt om han äger restaurang o gym som nån skrev. Även om han inte varit på kartan på flera år här så har han nog sina känningar i olika världar både här o var så att säga. Han har visat att han kan köra o att han inte är helt dum när det kommer till att göra pengar o kontrollera folk, Bara titta gamla domar så han har nog folk som respekterar han här o var så att säga. Sen att OG idag inte är något är väl nåt helt annat.
Senast redigerad av HippieKiller 2023-10-25 kl. 16:25.
Citera
2023-10-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
1. Ingen körde rakt över OG på den tiden, OG var vilda, Dom var jävligt många o många körde. Tänk Goran kotoran, Har träffat killen irl med några av hans "bröder" han/dom hade fått dom flesta i vilket nätverk som helst från idag att bajsa på sig o gömma sig i första bästa grotta på den tiden, Det kan jag lova dig. Inga roliga människor någonstans o dom behövde inte poppa tram o stå på 15m med en uppborrad startpistol, Dom högg dig rakt upp o ner i halsen o tittade dig i ögonen om det gavs skäl till det.

2. Iprincip alla i OG där och då körde o det var inte bara många mot en, Finns gott om exempel här. Men(!) Vi snackar liksom inte om ufc här, Hela grejen med gäng är ju att dom ska vara flera som håller varandra om ryggen, Jiddrar nån då så är det väl konstigt om man inte statuerar exempel o visar sin makt.
Danos lillebror gömde sig direkt istället för att stanna och kriga och "organisationen" var uppenbarligen inte stark för den försvann ganska snart

Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Du vill verkligen att jag ska ner på din tolvåringsnivå och köra back and forth i evighet - som du brukar försöka få folk till i andra trådar. Glöm det tjabo
Folk som kallar andra tjabo, pissluffare och liknande samt kollar upp vad folk skrivit tidigare är nollor som inte har pengar. Och fortfarande som du inte fattat är Räven något stort i den kriminella världen för han har mycket pengar. Något ingen i OG har haft även om en del hade våldskapital.
Citera
2023-10-26, 00:25
Medlem
Citat:
Danos lillebror gömde sig direkt istället för att stanna och kriga och "organisationen" var uppenbarligen inte stark för den försvann ganska snart

Folk som kallar andra tjabo, pissluffare och liknande samt kollar upp vad folk skrivit tidigare är nollor som inte har pengar. Och fortfarande som du inte fattat är Räven något stort i den kriminella världen för han har mycket pengar. Något ingen i OG har haft även om en del hade våldskapital.

Dina analyser haltar lika hårt som din förmåga till att argumentera. Hur länge har du trollat flashback och hyllat kriminella nu? 15 år? Jag valde ett språkbruk som jag tror ligger närmre din verklighet - än min!
Citera
2023-10-26, 09:23
Medlem
Citat:
Dina analyser haltar lika hårt som din förmåga till att argumentera. Hur länge har du trollat flashback och hyllat kriminella nu? 15 år? Jag valde ett språkbruk som jag tror ligger närmre din verklighet - än min!
Din analys: "Dano och Räven har båda bott på Marmaris!!! De känner antagligen varandra

Ditt språkbruk avlsöjade dig ha ha.
Citera
2023-10-26, 19:55
Medlem
Nån som vet vems barn det är på jvgjutb instagram story?
Citera
2023-10-27, 01:56
Medlem
Citat:
Din analys: "Dano och Räven har båda bott på Marmaris!!! De känner antagligen varandra

Ditt språkbruk avlsöjade dig ha ha.

Du citerar inte ens korrekt och skriver som en tjackskadad dampunge. Gå och hylla dina kriminella idoler nu, det är väl det enda området du behärskar.
Citera
2023-10-27, 03:24
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:

.

Denho är namnet och inte Dano. Du verkar tro att de som har mycket pengar automatiskt flashar med dom? Jag tror att man får ta hänsyn till hur sociala medier finns och flitigt används idag för att exponera patetiska individer idag. Det var inte så i samma utsträckning förr på gott och ont. Och allt på Facebook och Instagram är ju naturligtvis sant också..

Denho fick inte tillbaka sitt svenska uppehållstillstånd, han sökte om en förnyelse då han friats av domstolen i Izmir på samtliga åtalspunkter.

Han stannade iaf kvar i Turkiet under rättegången och väntade på sin dom i Turkiet.

Räven verkar raska över ISen. Smuts är vad han är, den kurdiska räven.
Förtydligar att jag inte är något fan av Denho heller.
Citera
2023-10-27, 09:57
Medlem
Citat:
Du citerar inte ens korrekt och skriver som en tjackskadad dampunge. Gå och hylla dina kriminella idoler nu, det är väl det enda området du behärskar.
Jag skrev lite i affekt för kan inte fatta att någon är så töntig och hävdar att h*n inte är idoliserar kriminella men ändå skriver en lång berättelse om D. och OG som inte alls har med denna tråd att göra.

Jag idoliserar dem inte men man kan vara imponerad av deras beslutsamhet. Och säkert du också men vill inte erkänna det.
Detta är Flashback och krimtråd och då bryr man sig inte om att skriva korrekt alltid. Oavsett vad jag är så har jag mycket mer pengar än dig ha ha kom till Göteborg så loggar vi in samtidigt på Avanza mm

Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
.

Denho är namnet och inte Dano. Du verkar tro att de som har mycket pengar automatiskt flashar med dom? Jag tror att man får ta hänsyn till hur sociala medier finns och flitigt används idag för att exponera patetiska individer idag. Det var inte så i samma utsträckning förr på gott och ont. Och allt på Facebook och Instagram är ju naturligtvis sant också..
Han kallas för Dano eller kallades snarare vad det nu har för betydelse...

Men om du inte fattat det så vill D (och många andra kriminella också) inget annat än att synas och höras så mycket som möjligt och eftersom man inte gör det går businessen antagligen inget vidare. Enkelt.

Men jag tycker vi skärper till oss och lägger ned D för tråden har absolut inget med han att göra. Är förvånad att inte Moderator inte raderat våra inlägg och varnat oss för länge sen.

OnT: Ska bli intressant att se vad som händer med killarna i Tunisien efter Benzemas inlägg

https://imgbb.com/ZHM8rB1
Senast redigerad av Tellusstar 2023-10-27 kl. 10:00. Anledning: Tillägg
Citera
2023-10-27, 13:35
Medlem
Citat:
Jag skrev lite i affekt för kan inte fatta att någon är så töntig och hävdar att h*n inte är idoliserar kriminella men ändå skriver en lång berättelse om D. och OG som inte alls har med denna tråd att göra.

Jag idoliserar dem inte men man kan vara imponerad av deras beslutsamhet. Och säkert du också men vill inte erkänna det.
Detta är Flashback och krimtråd och då bryr man sig inte om att skriva korrekt alltid. Oavsett vad jag är så har jag mycket mer pengar än dig ha ha kom till Göteborg så loggar vi in samtidigt på Avanza mm

Men om du inte fattat det så vill D (och många andra kriminella också) inget annat än att synas och höras så mycket som möjligt och eftersom man inte gör det går businessen antagligen inget vidare. Enkelt.

Men jag tycker vi skärper till oss och lägger ned D för tråden har absolut inget med han att göra. Är förvånad att inte Moderator inte raderat våra inlägg och varnat oss för länge sen.

OnT: Ska bli intressant att se vad som händer med killarna i Tunisien efter Benzemas inlägg

Du vill bevisa dig genom att berätta: Att du har så lågt självförtroende att du vill tävla med ditt ISK? Människor med självförtroendet i ytliga ting lider jag med. Visste inte att det var så illa ställt med själen din.

I rest my case.
Citera
2023-10-27, 15:08
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:

Jag idoliserar dem inte men man kan vara imponerad av deras beslutsamhet. Och ]säkert du också men vill inte erkänna det.

Fet 1. Inte av mig

Fet 2. Vilket jag också antydde, att det idag är lättare att synas genom att sociala medier blivit större än då OG härjade.

Fet 3. Enig.
Citera
2023-10-28, 19:40
Medlem
Citat:

Älskar att Benzema skriver som en 9 åring.
Hoppas han blir klippt snart.
Inavel

Foxtrot är bögar och våldtäktsmän.

avrätta dom
Senast redigerad av bredmar 2023-10-28 kl. 20:06.
Citera
2023-10-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredmar
Älskar att Benzema skriver som en 9 åring.
Hoppas han blir klippt snart.
Inavel

Foxtrot är bögar och våldtäktsmän.

avrätta dom
Amen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in