Citat:
Ursprungligen postat av
Dornier
Jag tänkte det kanske bara var möjligheten att posta inlägg som var avstängd.
En medlem som nyligen var avstängd syns dock som grön plupp i kompislistan, vilket ju betyder att denne är inloggad.
Hur hänger det ihop?
Om han VAR avstängd, men inte är det längre så kan han ju logga in.
Om han ÄR avstängd, så kan det vara din browsers cache som måste uppdateras, prova tryck CTRL-F5.