2023-01-21, 23:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
kondomer??..vad är det?

Såklart man gör bäst utan men antar att en förälder gärna ser sitt barn skyddat, speciellt på resor.
Citera
2023-01-21, 23:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXVIIPhilip
Något islamistland där hon får halsen avskuren inom två timmar.

Reser man till ett islamistland förtjänar man det. Stötta inte smuts. Nåväl Maldiverna funkar väll men tror inte detta är fallet för våran ts dotter va
Citera
2023-02-04, 11:25
Avslutad
Hur gick det TS? Blev resan så njutningsfull som din dotter önskade?
Citera
2024-01-09, 19:56
Medlem
Kan hälsa er alla att resan gick mycket bra! Hon och hennes kompis skötte sig exemplariskt. De var tillbaka på hotellet senast 23 varje kväll och jag och de andra föräldrarna skrev och FaceTime med dem varje kväll. De hade en toppenresa! Jag måste säga att alla era vulgära tips får mig att bli mycket förvånad. Men men…. Genom sig själv känner man andra.
Citera
2024-01-09, 21:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmatsburk
Kan hälsa er alla att resan gick mycket bra! Hon och hennes kompis skötte sig exemplariskt. De var tillbaka på hotellet senast 23 varje kväll och jag och de andra föräldrarna skrev och FaceTime med dem varje kväll. De hade en toppenresa! Jag måste säga att alla era vulgära tips får mig att bli mycket förvånad. Men men…. Genom sig själv känner man andra.

Kul att resan gick bra. Till tjejens nästa resa - en brandvarnare är alltid bra att ha med sig. Finns små rackare som man kan sätta t ex på en lampsladd.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in