Något islamistland där hon får halsen avskuren inom två timmar.
Reser man till ett islamistland förtjänar man det. Stötta inte smuts. Nåväl Maldiverna funkar väll men tror inte detta är fallet för våran ts dotter va
Kan hälsa er alla att resan gick mycket bra! Hon och hennes kompis skötte sig exemplariskt. De var tillbaka på hotellet senast 23 varje kväll och jag och de andra föräldrarna skrev och FaceTime med dem varje kväll. De hade en toppenresa! Jag måste säga att alla era vulgära tips får mig att bli mycket förvånad. Men men…. Genom sig själv känner man andra.
Kan hälsa er alla att resan gick mycket bra! Hon och hennes kompis skötte sig exemplariskt. De var tillbaka på hotellet senast 23 varje kväll och jag och de andra föräldrarna skrev och FaceTime med dem varje kväll. De hade en toppenresa! Jag måste säga att alla era vulgära tips får mig att bli mycket förvånad. Men men…. Genom sig själv känner man andra.
Kul att resan gick bra. Till tjejens nästa resa - en brandvarnare är alltid bra att ha med sig. Finns små rackare som man kan sätta t ex på en lampsladd.