2023-01-20, 20:49
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
4-3 enkel vinst för Bajen. Guldet ska hem!

Japp det blir många kaniner för spelarna efter dagens insats...
Citera
2023-01-21, 13:50
Medlem
Needs.more.brandys avatar
ÄFF-HIF står 1-0 i halvtid. Trots det god stämning här ute i vintersolen. Riktigt skönt med försäsong faktiskt.
Citera
2023-01-21, 14:02
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
ÄFF-HIF står 1-0 i halvtid. Trots det god stämning här ute i vintersolen. Riktigt skönt med försäsong faktiskt.

Är Abdul Khalili med i HIF eller vad händer med han?
Citera
2023-01-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Är Abdul Khalili med i HIF eller vad händer med han?
Han var inte med. Vet inte riktigt vad som händer med honom.

Matchen slutade för övrigt 2-1 till Ängelholm. HIF's reduceringsmål gjordes på ett snyggt långskott utav Vilgot Carlsson.
Citera
2023-01-21, 21:44
Medlem
Dåligt med kommentarer här, så slänger in lite om Halmstad-Öster. Slutade 0-4 och beskrivs som en "överkörning", men det är väl inte riktigt sant när det gäller det spelmässiga. En ganska jämn match som Halmstad delvis förde, men de hängde inte med i Östers omställningar. Halmstad hade tydligen tränat tungt hela veckan och vara nerkörda fysiskt. Så dra inga växlar av Halmstads 0-4. Men att Öster har ett bra lag på gång för Superettan skall man nog konstatera. Obs också att båda lagen bytte ut nästan hela laget i paus eller tidigt i andra.

Publik?: ca 200-300 pers. Ingen eld och rök och bara en (falsk) sång på runt 20 sekunder. Kall försäsong och en stängselinramad konstgräsplan där all publik står på utsidan stängslet är liksom ingen miljö som publiken till dessa båda lag går igång på.
Citera
2023-01-21, 21:53
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Dåligt med kommentarer här, så slänger in lite om Halmstad-Öster. Slutade 0-4 och beskrivs som en "överkörning", men det är väl inte riktigt sant när det gäller det spelmässiga. En ganska jämn match som Halmstad delvis förde, men de hängde inte med i Östers omställningar. Halmstad hade tydligen tränat tungt hela veckan och vara nerkörda fysiskt. Så dra inga växlar av Halmstads 0-4. Men att Öster har ett bra lag på gång för Superettan skall man nog konstatera. Obs också att båda lagen bytte ut nästan hela laget i paus eller tidigt i andra.

Publik?: ca 200-300 pers. Ingen eld och rök och bara en (falsk) sång på runt 20 sekunder. Kall försäsong och en stängselinramad konstgräsplan där all publik står på utsidan stängslet är liksom ingen miljö som publiken till dessa båda lag går igång på.

Tror tyvärr många inte har koll på denna tråden utan flera skriver i Allsvenskan och Superettans trådar.

För övrigt så vill väl inte Öster bli sämre än förra säsongen då man kom trea och fick kvala till Allsvenskan.
Citera
2023-01-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka

Tack för rapporten! Jag satte mig och började kolla på HBK-ÖIF i efterhand, men orkade inte riktigt så det fick bli att jag bara såg sammandraget. Där var det väldigt mycket Öster, men då var det alltså inte så pass bra för dem som man uppfattat det som. Intressant och glädjande!

Citat:
Tror tyvärr många inte har koll på denna tråden utan flera skriver i Allsvenskan och Superettans trådar.

För övrigt så vill väl inte Öster bli sämre än förra säsongen då man kom trea och fick kvala till Allsvenskan.
Jo, jag tänkte ju mig detta som en matchtråd, som man skriver i under matchernas gång. Men men, ändå intressant med matchrapporter i efterhand.
Citera
2023-01-28, 11:13
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Verkar kört med fulstreamar för vänskapsmatcherna :/

Vill helst inte börja betala för ett dyrt abbonemang innan säsongen börjar på riktigt
Citera
2023-01-28, 11:45
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Verkar kört med fulstreamar för vänskapsmatcherna :/

Vill helst inte börja betala för ett dyrt abbonemang innan säsongen börjar på riktigt

Vilka matcher är det som spelas idag av dom allsvenska lagen?
Citera
2023-01-28, 11:47
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Vilka matcher är det som spelas idag av dom allsvenska lagen?

Blåvitt
Värnamo
Mjällby
DIF
Hammarby

Spelar idag. Du kan kolla vilka dom möter på tvmatchen.nu
Citera
2023-01-28, 11:48
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Blåvitt
Värnamo
Mjällby
DIF
Hammarby

Spelar idag

Okej jag kan väl leta upp men jag frågar dig ändå, har du klockslag på när matcherna börjar?
Citera
2023-01-28, 11:49
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Okej jag kan väl leta upp men jag frågar dig ändå, har du klockslag på när matcherna börjar?

Blåvitt börjar 12. Resten är 14 förutom Hammarby som börjar 17
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in