2008-03-28, 20:11
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikebatch
låter som alla oss andra som är/varit unga och gillar att ha kul i livet, och inte lever för att jobba!
Ständigt luspank var han också.. Ja tänk att kunna leva så bekymmerslöst, det har jag aldrig lyckats med, men det måste vara en skön känsla..
Citera
2008-03-29, 09:25
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Av din avatar att döma så borde du va en rätt ensam person så det är klart att det är svårt/omöjligt att veta vad jag pratar om... ja det här med kalla händer och så. Jag editerar för du svarade på en gammal kommentar det är fan taskigt, självklart tror jag inte du är en bebis, men du verkar jävligt självupptagen. Ok, kan berätta lite tragiska grejer, skillnaden på tjack och heroin är att det gungar under dina fötter när du fått i dig heroin totala motsatsen till koks och a för då blir man den dryga jäveln som kan allt och har koll... men alltjämt skyldig pengar.

Haha vilket j-a surr svar! Blandar in avatarer, bebisar och horse i denna disskution haha! Kom med rena fakta istället eller har du inga?
Är jag självupptagen pga av att jag emotsätter mig dina fantasier om hur man är på tjack?
Sen det tragiska du berättar... Ja det var j-igt tragiskt du! gungar under fötterna osv. usch va tragiskt!

Du verkar mest gå på dina egna konstiga fördomar om saker. Du verkar en aning insnöad och vilsen.

Önskar dig bättring!
Citera
2008-03-29, 09:49
Medlem
Håkan på TV4 morgon nu. Han verkar helt drogad. Är han det?

Vad finns det för skvaller om denne man?
Senast redigerad av avec 2008-03-29 kl. 09:58.
Citera
2008-03-29, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Haha, jag sitter också och funderar. Han är lite nervig, stirrig, tittar omkring sig och skruvar på sig. Slickar sig ofta om läpparna.

Är han tjackad eller är det kroniska tjackskador?
Citera
2008-03-29, 09:56
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Vad finns det för skvaller om denne man?
Lite av 'kejsarens nya kläder' över denne pajas Hellström. När skall någon ta bladet från munnen och frankt klassa honom som den mediahypade nolla han de facto är. Att kalla honom 'artist' och ' sångare' är ett hån mot alla de som har den begåvningen.
Citera
2008-03-29, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Lite av 'kejsarens nya kläder' över denne pajas Hellström. När skall någon ta bladet från munnen och frankt klassa honom som den mediahypade nolla han de facto är. Att kalla honom 'artist' och ' sångare' är ett hån mot alla de som har den begåvningen.

Bara för att du gillar Eddie Meduza, Sting och Dire Straits behöver inta alla ha samma avfallsstinkande brist på smak som du.

Håkan Hellström är med rätta uppskattad, hans förra "riktiga" skiva (En midsommarnatts dröm och dom där låtarna) är ett mästerverk, även om du aldrig kommer förstå det.

Men men, diskussioner om smak är ganska meningslösa. Den är ju som baken. Även om vissa har en objektivt fastlagt brist på smak (du)
Citera
2008-03-29, 10:18
Medlem
Även om Håkan är konstig och drogad så är han fortfarande mycket talangfull.

Mycket vackert......
http://www.youtube.com/watch?v=Dqk_nFVsoUU
Citera
2008-03-29, 10:22
Medlem
uberantonpantons avatar
Vilken lirare
Citera
2008-03-29, 10:58
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Haha vilket j-a surr svar! Blandar in avatarer, bebisar och horse i denna disskution haha! Kom med rena fakta istället eller har du inga?
Är jag självupptagen pga av att jag emotsätter mig dina fantasier om hur man är på tjack?
Sen det tragiska du berättar... Ja det var j-igt tragiskt du! gungar under fötterna osv. usch va tragiskt!

Du verkar mest gå på dina egna konstiga fördomar om saker. Du verkar en aning insnöad och vilsen.

Önskar dig bättring!
Hahaha! ta på dig en tröja för satan... är du helt ??? krya på dig.
Min bedömning av dig bygger en hel del på din avatar, alltså bilden du vill visa upp, den nakna manskroppen... Den skulle säkert platsa i vilket lösnummer som helst av (nu borde jag kunna droppa namnet på en bögtidning men... typiskt).
Ok!, du vann.
Senast redigerad av diemydarling 2008-03-29 kl. 11:21.
Citera
2008-03-29, 11:27
Medlem
diemydarlings avatar
Det som var tragiskt är att man alltid måste berätta hur det funkar!!! typ Staffan Ling.
Senast redigerad av diemydarling 2008-03-29 kl. 11:34.
Citera
2008-03-29, 12:21
Medlem
Tror helt klart han går på tjack!
Citera
2008-03-29, 12:26
Bannlyst
Han är ju stadgad familjefar nu, så jag förstår om han inte vill att det kommer på tal. Inte så bra om soss skulle få reda på att barnets pappa missbrukar.

Men allvarligt talat.. tror ni inte att ni sitter och letar efter tecken nu? Har man knarkat själv blir man till slut lite knarkskadad och tror att alla visar tecken på påtändning. Minns nån när Filip Hammar i sitt det där frågeprogrammet på femman höll på att tjata om att nån tråkig gubbe på en engelsk auktion såg ut att vara kola(kokain)-torsk? Det sade ju mer om Filip Hammar än om gubben!!

(Filip Hammar har fö varit misstänksamt tjatig kring ämnet kokain, "det vita", "det goda i näsan".. han avslöjar sig lite där tycker jag. Folk är inte sådär fixerade om de inte själva varit på det en massa)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in