2023-01-15, 05:12
Medlem
JajoNej666s avatar
Upplever ingen aptit har dock druckit mycket och även intagit magnesium.
Men det jag tänker dela med mig är att jag är otroligt parnoid av någon anledning.

Varför är jag såhär paranoid känns som att väggarna ska falla in.
Rökte en holk och upplevde mig tjackad pånytt men otroligt paranoid kan inte ens blunda för att försöka somna för att jag är orolig..

Vad bör man göra enligt er?
Är det farligt eller är kroppen/hjärnan bara trött?
Citera
2023-01-15, 05:17
Medlem
Du har paranoia pga lite sömn , försök få i dig något litet käk & lägg dig i bingen å blunda , min kropp strejkade efter 3 dygn så de lär din göra snart också
Citera
2023-01-15, 05:19
Medlem
Och nej du kan inte göra något åt det , dina dopamin nivåer är körda i botten & du kommer vara nere ett par dag / nån vecka , det går över , men all energi du har lagt behöver återhämta sig som sagt, ta inget mer nu & blunda så kommer de gå kanon
Citera
2023-01-15, 05:20
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Du har paranoia pga lite sömn , försök få i dig något litet käk & lägg dig i bingen å blunda , min kropp strejkade efter 3 dygn så de lär din göra snart också
Känns som en psykos svårt förklara, kroppen kan inte ens slappna av när jag försöker somna, synd jag inte har benso för att få bort paranoian.
Citera
2023-01-15, 05:21
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Upplever ingen aptit har dock druckit mycket och även intagit magnesium.
Men det jag tänker dela med mig är att jag är otroligt parnoid av någon anledning.

Varför är jag såhär paranoid känns som att väggarna ska falla in.
Rökte en holk och upplevde mig tjackad pånytt men otroligt paranoid kan inte ens blunda för att försöka somna för att jag är orolig..

Vad bör man göra enligt er?
Är det farligt eller är kroppen/hjärnan bara trött?

En gubbe är bra om du ska träna, varför vara vaken i 3 dar?
Citera
2023-01-15, 05:21
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Och nej du kan inte göra något åt det , dina dopamin nivåer är körda i botten & du kommer vara nere ett par dag / nån vecka , det går över , men all energi du har lagt behöver återhämta sig som sagt, ta inget mer nu & blunda så kommer de gå kanon
Vill ta slut påsen så att den är slut helt enkelt har väl en 0.3a kvar skulle jag tro men jävlar vad skrämmd jag känner mig svårt föklara känns som att folk är efter mig osv. Helvete kanske dags att däcka.
Citera
2023-01-15, 05:22
Medlem
Citat:
Känns som en psykos svårt förklara, kroppen kan inte ens slappna av när jag försöker somna, synd jag inte har benso för att få bort paranoian.

Aldrig tagit benso själv så kan inte uttala mig , men kroppen kommer säga ifrån på riktigt snart , tro mig haha , jag körde 3 dagars race & när min kropp sa ifrån så gjorde den det på riktigt , sket fucking ner mig , kunde inte stå , allting bara la av , sov i 32 h i sträck
Citera
2023-01-15, 05:24
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LustigaKurre
En gubbe är bra om du ska träna, varför vara vaken i 3 dar?
Jag arbetar natt så blev 3 dagar har inte sovit en timme på snart 3 fulla dagar och snart morgon, kan knappt prata med familjen för dom känns skrämmande så jag undviker alla och ligger i källaren, helvete hoppas jag inte får någon psykos nu.
Citera
2023-01-15, 05:24
Medlem
Miys avatar
Citat:

Ja benso är vad du skulle behövt just nu men har du inget så är det bara att härda ut.

Rök inget mer, snorta inget mer.

Du kommer inte dö.
Citera
2023-01-15, 05:26
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Ja benso är vad du skulle behövt just nu men har du inget så är det bara att härda ut.

Rök inget mer, snorta inget mer.

Du kommer inte dö.
Vill inte ens se dagsljus vill hinna somna före det, dagsljus känns skrämmande.
Nåja tack alla för hjälpen jag får försöka somna nu.
Citera
2023-01-15, 05:26
Medlem
Citat:
Jag arbetar natt så blev 3 dagar har inte sovit en timme på snart 3 fulla dagar och snart morgon, kan knappt prata med familjen för dom känns skrämmande så jag undviker alla och ligger i källaren, helvete hoppas jag inte får någon psykos nu.

Sluta tänk på psykos så kommer de gå bra oroa dig inte , ju mer du nojjar desto värre blir det
Citera
2023-01-15, 05:28
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Sluta tänk på psykos så kommer de gå bra oroa dig inte , ju mer du nojjar desto värre blir det
Ska försöka somna nu tack för all hjälp så länge jag inte dör så, men fan aldrig tjack igen alltså det är en riktigt smutsig drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in