2023-01-14, 15:06
Bannlyst
Använder för tillfället mitt vanliga sketna bankomat kort.

Vilket kort ger poäng som man sen kan omvandla och få flygbiljetter för?

inte kreditkort

Och hur mycket pengar behövs omsättas? 1 miljon per år i omsättning är inga problem. Men får man något för poängen man får för 1 miljon?
Citera
2023-01-14, 15:23
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilleLeva
Använder för tillfället mitt vanliga sketna bankomat kort.

inte kreditkort

Och hur mycket pengar behövs omsättas? 1 miljon per år i omsättning är inga problem. Men får man något för poängen man får för 1 miljon?
Jag hade över miljonen i spend i några år. Vet att du inte vill ha kreditkort men det finns mig veterligen inga bra debitkort med poäng.

Amex SAS Eurobonus kör jag med. Nuförtiden kör jag gratisvarianten men när jag hade över miljonen i spend så hade jag elite.

Det i kombination med hotellpoäng gav mig och familjen en gratis 3-4 veckors resa med business class + hotell till valfru destination i världen varje år.
Citera
2023-01-14, 16:02
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Går det bra med utländska alternativ så finns vanligt kort utan kredit från Crypto https://crypto.com/eea/cards du får tillbaka på köp och även tjänster gratis som Spotify, Netflix m.m. Om du växlar till deras krypovaluta på olika nivåer t.ex ger dig €35000 3% återbäring och fler tjänster / erbjudanden än €350 med 1% och färre tjänster.
Citera
2023-01-14, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag hade över miljonen i spend i några år. Vet att du inte vill ha kreditkort men det finns mig veterligen inga bra debitkort med poäng.

Amex SAS Eurobonus kör jag med. Nuförtiden kör jag gratisvarianten men när jag hade över miljonen i spend så hade jag elite.

Det i kombination med hotellpoäng gav mig och familjen en gratis 3-4 veckors resa med business class + hotell till valfru destination i världen varje år.

Ska kolla upp det. Anledningen med kredit kort är att jag kommer inte få det. Eftersom jag inte har en deklarerad inkomst.

Jag spelar poker och snittinkomsten 2022 var 393000 per månad.

Men inget kredit till hänsyn till.
Citera
2023-01-14, 18:18
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ska kolla upp det. Anledningen med kredit kort är att jag kommer inte få det. Eftersom jag inte har en deklarerad inkomst.

Jag spelar poker och snittinkomsten 2022 var 393000 per månad.

Men inget kredit till hänsyn till.
Då är det svårare. Prova att ringa amex, annars har jag inga bra tips.

Grattis till framgångarna. Hoppas att det håller i sig. Glöm bara inte att stoppa undan i madrassen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in