2023-01-14, 15:03
Avslutad
Full omgång i SHL

LÖRDAG 14 JANUARI, 2023

15:15 Luleå - Växjö
15:15 Skellefteå - Timrå
15:15 Leksand - Malmö

18:00 Örebro - Brynäs
18:00 Färjestad - HV71
18:00 Oskarshamn - Rögle
18:00 Linköping - Frölunda

Leksand som huvudmatch, allt annat än 3 poäng mot Malmö är underkänt. Snacka om viktig batalj.
2023-01-14, 15:35
Medlem
Leksand Malmö märks att det är två bottenlag som spelar, låg fart, låg skicklighet i spelet och otroligt slarvigt spel
2023-01-14, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Leksand Malmö märks att det är två bottenlag som spelar, låg fart, låg skicklighet i spelet och otroligt slarvigt spel

Leksand släpper till alldeles för mycket, detta blir en nagelbitare
2023-01-14, 15:44
Medlem
Växjö 1-0, rättvist sett till hela perioden men orättvist sett till momentumet
2023-01-14, 15:45
Medlem
perry2s avatar
Luleå skjuter 2 skott på hemmaplan
2023-01-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Leksand släpper till alldeles för mycket, detta blir en nagelbitare
Mycket chanser åt bägge hållen men det känns som att chanserna kommer av motståndarens motstånd.
Leksand bör nog fundera över sin organisation, obegripligt att dom behåller hellqvist
2023-01-14, 15:46
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Mycket chanser åt bägge hållen men det känns som att chanserna kommer av motståndarens motstånd.
Leksand bör nog fundera över sin organisation, obegripligt att dom behåller hellqvist

Shl s dyraste lag LIF
2023-01-14, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Shl s dyraste lag LIF

Nu har du för en gångs skulle fel Perry, Luleå och Frölunda har vad jag vet dyrare trupper kanske tom Lakers men Leksands är absolut med där uppe. Vi har ju de 2 dyraste forwards skadade.
2023-01-14, 15:50
Medlem
Citat:
Nu har du för en gångs skulle fel Perry, Luleå och Frölunda har vad jag vet dyrare trupper kanske tom Lakers men Leksands är absolut med där uppe. Vi har ju de 2 dyraste forwards skadade.

Där va du snäll

Chans till topp 6 placering ikväll om Timrå kamma nolla och Rögle kamma 3 poäng! Kan bli en bra dag idag!
2023-01-14, 16:01
Medlem
Citat:
Fast det duger inte skylla på skador tänker jag. Se på rögle, dom åkte upp till Timrå med fem skadade toppspelare men krossade Timrå. Känns som ett underbetyg åt sportchef och tränare om laget faller genom på grund av det
2023-01-14, 16:04
Avslutad
Citat:
Fast det duger inte skylla på skador tänker jag. Se på rögle, dom åkte upp till Timrå med fem skadade toppspelare men krossade Timrå. Känns som ett underbetyg åt sportchef och tränare om laget faller genom på grund av det

Nu svarade jag på om Leksand hade dyraste truppen eller inte och nämnde finnen och Hrivik som de 2 dyraste forwards men visst är det som du säger.

Leksands legend Dan Söderström sågade Leksands ledning i pausen och han säger det som många av supportrarna till Leksand känner.
2023-01-14, 16:08
Medlem
perry2s avatar
Haha
Leksand bjuder över alla andra
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem