2023-01-13, 22:10
Medlem
Oseans avatar
A det är kört hahaha nej men jag vill jobba några timmar i veckan på något ställe i framtiden och fan vore ju gött om man fick några bra förmåner men ska max jobba 5 timmar. Någon som har tips?

Typ om man jobbar på ICA får man ju rabatt på deras matvaror etc.

Finns det något jobb man kan göra hemifrån kanske och jobba 5 timmar per vecka och ändå tjäna mer än 50 kr per enkät t.ex. så jävla tråkigt.. vill tjäna snäppet bättre och vill inte få folk att vilja dö genom att ringa och vara telefonförsäljare hemskt
Senast redigerad av Osean 2023-01-13 kl. 22:59.
Citera
2023-01-13, 22:15
Avslutad
”och trevligast kollegor 🤦‍♂️😂😅”
Citera
2023-01-13, 22:50
Avslutad
Om man är transvestit och vänster tror jag twitter hade varit kanon. innan musk tog över.

Snacka om arga vita män.
Gå in i säkerhetsrummet och få en vaginamassage medans en japan joddlar på kinesiska.
Citera
2023-01-14, 01:52
Medlem
JonnyPneumonics avatar
Bli kommunkärring.

Jobba dig upp i das partei.
Citera
2023-01-14, 08:56
Medlem
Herrcykels avatar
Jobb på bank brukar ha som förmån att man får bolån betydligt billigare än andra. Nordea ger väl sina anställda bolån på 0,5% vilket är en riktigt bra förmån i dessa tider.
Citera
2023-01-14, 15:25
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osean
A det är kört hahaha nej men jag vill jobba några timmar i veckan på något ställe i framtiden och fan vore ju gött om man fick några bra förmåner men ska max jobba 5 timmar. Någon som har tips?

Typ om man jobbar på ICA får man ju rabatt på deras matvaror etc.

Finns det något jobb man kan göra hemifrån kanske och jobba 5 timmar per vecka och ändå tjäna mer än 50 kr per enkät t.ex. så jävla tråkigt.. vill tjäna snäppet bättre och vill inte få folk att vilja dö genom att ringa och vara telefonförsäljare hemskt

Politiker kanske, då får du hög lön å säkert förmåner å behöver inte anstränga dig speciellt mycket.
Citera
2023-01-14, 15:33
Medlem
Jobba på socialtjänsten, bara säga nej till alla och trycka käften full med bullar hela dagarna och samtidigt tycka man förtjänar löneförhöjning för att göra mindre än en kackerlacka varje dag. Hjälper om du är en gammal kärring också.
Citera
2023-01-15, 13:21
Medlem
MarcoStars avatar
Förmåner som är krav enligt mig:

Flextid - Att man kan börja/sluta arbetsdagen lite när man vill.
Jobba hemifrån - när man känner för det.
Tjänstepension - för ett gott liv senare.
Friskvård - Ta en promenad på arbetstid och rabatt på gymmedlemskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in