2023-01-13, 19:07
Medlem
Jag ska ladda upp en video som jag hittade på nätet. Där ser man kvinnor som förnedrar andra kvinnor i olika sammanhang. T ex i ett tv program, en MMA fight eller amerikansk fotboll.
Kolla på hela videon, den är knappt 2 minuter lång. Sen kan ni kommentera.

Min första fråga är varför beter sig dessa kvinnor så mot andra kvinnor?

Andrq frågan är tänder ni killar på detta?
Senast redigerad av gp12 2023-01-13 kl. 19:33.
Citera
2023-01-13, 19:11
Medlem
https://anonfiles.com/49maBeRfyf/4_Bad_girls_mp4

Här är videon!
Citera
2023-01-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
https://anonfiles.com/49maBeRfyf/4_Bad_girls_mp4

Här är videon!

Nice video, haha!

Inget konstigt egentligen i dagens feminist samhälle.
Citera
2023-01-13, 19:40
Medlem
Har inte sett klippet, men minns en undersökning för inte allt för längesen där det visade sig att det är kvinnor som använder kvinnokränkande ord och uttryck om andra kvinnor i större utsträckning än män, vilket stämmer överens med mina egna erfarenheter.
Citera
2023-01-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Har inte sett klippet, men minns en undersökning för inte allt för längesen där det visade sig att det är kvinnor som använder kvinnokränkande ord och uttryck om andra kvinnor i större utsträckning än män, vilket stämmer överens med mina egna erfarenheter.

Håller helt med dig, men i detta fall var det värre än bara kvinnokränkande ord.

I videon ser man tjejer som twerkar på andra tjejers huvud efter en touchdown. Eller typ en tjej som pissar på en annan osv. Det är sjukt!
Citera
2023-01-13, 19:45
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Helt rätt, kvinnor är dom största mobbarna
Mycke av näthatet är kvinnor, men media vill få det till att det är män som är värst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in