2023-01-13, 17:55
Bannlyst
Vad har ni för erfarenheter om chilenare och hur ska man förhålla sig till dessa avskum?

Jag har lite erfarenhet av chilenare men av de jag har träffat så är de nerviga, lyssnar aldrig utan att ha sin egen värdelösa agenda, känner sig lätt hotade av konkurrens (alla är efterblivna kommunister), hycklare, ljuger mycket, vill ha fördelar när det passar dem, riktiga skitsnackare, baktalar andra så gott som hela tiden, fuskar mycket och försöker mörka fel, ovilliga att lära sig nya saker, mycket tvångstankar och väldigt hög psykisk ohälsa, låg bildning och väver ofta in massa nonsens med nåt annat nonsens. Avundsjuka.

Slutligen är de farliga också med hög hämndbegär och väldigt långsinta som håller gamla oförrätter inom sig tills skiten kokar över för minsta lilla trams.

Med allt detta bakom sig så kan man inte göra något annat än att undvika idioterna men det går inte.

Vad beror det på att alla chilenare är så värdelösa?
Hur hanterar man idioterna?
Citera
2023-01-13, 17:58
Medlem
AutofyllarNs avatar
Jag tippar på att det är du som mentalt är gravt efterbliven med tanke på hur du yttrar dig. Chilenare är, precis som alla andra nationaliteter, olika inom gruppen. Generalisera inte så mycket, då får du en trist världsbild.
Citera
2023-01-13, 17:58
Medlem
Rastapunxs avatar
Gillar dem. Tar ingen skit och är generellt hardcore. Lärde mig spanska bara för att kunna tjöta med dem back in da days.
Blood in blood out 😄
Citera
2023-01-13, 18:01
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutofyllarN
Jag tippar på att det är du som mentalt är gravt efterbliven med tanke på hur du yttrar dig. Chilenare är, precis som alla andra nationaliteter, olika inom gruppen. Generalisera inte så mycket, då får du en trist världsbild.
Antar jag generaliserade med men det är bara pga de jag mötte i min ungdom. Vet det finns massa fina borgerliga chilenare med.
Citera
2023-01-13, 18:04
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Vad har ni för erfarenheter om chilenare och hur ska man förhålla sig till dessa avskum?

Jag har lite erfarenhet av chilenare men av de jag har träffat så är de nerviga, lyssnar aldrig utan att ha sin egen värdelösa agenda, känner sig lätt hotade av konkurrens (alla är efterblivna kommunister), hycklare, ljuger mycket, vill ha fördelar när det passar dem, riktiga skitsnackare, baktalar andra så gott som hela tiden, fuskar mycket och försöker mörka fel, ovilliga att lära sig nya saker, mycket tvångstankar och väldigt hög psykisk ohälsa, låg bildning och väver ofta in massa nonsens med nåt annat nonsens. Avundsjuka.

Slutligen är de farliga också med hög hämndbegär och väldigt långsinta som håller gamla oförrätter inom sig tills skiten kokar över för minsta lilla trams.

Med allt detta bakom sig så kan man inte göra något annat än att undvika idioterna men det går inte.

Vilka är dessa "chilenare" som du träffat?
Det är väl inte chilenska kommunist-judar som kom en masse till Sverige och fick politisk asyl här? Även om dessa har bott i Chile och talar spanska så handlar det i såfall om judar med viss chilensk bakgrund och inte om chilenare. Gå inte i den fällan !
Det finns mycket bra folk i Chile men dom brukar bo kvar där. Det är faktiskt inte så ofta man träffar en riktig chilenare i Sverige.
Citera
2023-01-13, 18:18
Medlem
Mayahems avatar
Det har begåtts vidriga brott av svenska pedofiler senaste tiden. Betyder det att alla svenskar är det? Knappast din jävla clown.

Har bra erfarenhet av chilenare.
Gillar deras kvinnor. Lite indianaktiga och mysiga.
Citera
2023-01-13, 18:19
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Det är väl inte chilenska kommunist-judar som kom en masse till Sverige och fick politisk asyl här? Även om dessa har bott i Chile och talar spanska så handlar det i såfall om judar med viss chilensk bakgrund och inte om chilenare. Gå inte i den fällan !
Det finns mycket bra folk i Chile men dom brukar bo kvar där. Det är faktiskt inte så ofta man träffar en riktig chilenare i Sverige.

Njae, många av dom var bara vanliga kriminella chilenare som Chile ville bli av med,
Citera
2023-01-13, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Jag pratar om de chilenarslödder som kom på 70-talet efter Pinochets utrensning som hade en hotbild emot sig. Dessa var alla kommunister, utan undantag, och jag har träffat många chilenarslödder. Dessa är inga judar.
Citera
2023-01-13, 18:24
Medlem
Skitfolk deluxe. Värsta är att min son är ihop med en hora därifrån. Jag kräks.
Citera
2023-01-13, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutofyllarN
Aha, det tycker du. Får jag gissa att du är ett chilenarslödder eller förmodligen själv är en värdelös röding. Klart och tydligt med vilket skitfolk chilenare är och det är uppenbart att du tog åt dig.

Chilenare är verkligen inte olika inom gruppen. Alla som är i Sverige är slöddret som Chile inte ville ha. Jag generaliserar hur mycket jag vill tills motsatsen bevisas.
Citera
2023-01-13, 19:10
Avslutad
Citat:
Aha, det tycker du. Får jag gissa att du är ett chilenarslödder eller förmodligen själv är en värdelös röding. Klart och tydligt med vilket skitfolk chilenare är och det är uppenbart att du tog åt dig.

Chilenare är verkligen inte olika inom gruppen. Alla som är i Sverige är slöddret som Chile inte ville ha. Jag generaliserar hur mycket jag vill tills motsatsen bevisas.

Chilenare är riktiga skitsnackare om andra annars helt decent folk.
Senast redigerad av Avalionn 2023-01-13 kl. 19:16.
Citera
2023-01-13, 19:52
Medlem
Citat:

Som chilenare själv är det ju svårt att svara på det här när du använder ett offensivt språk. Du verkar upprörd över de folk som du stöttat på i ditt liv och det är inget som någon kan hjälpa dig med, tyvärr min vän. Att spy på en nationalitet på det viset som du skriver, hjälper inte dina tankar ett dugg. Ibland får man öppna ögonen lite mer i det här livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in