Igår, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Så uttjatat det blivit. Irmas helvetti och felsägningar var småkul första säsongen, nu är det bara jobbigt.

Återigen ett exempel på hur dåligt det blir när man förlänger en serie som borde varit avslutad efter första säsongen.
Citera
Igår, 16:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Återigen ett exempel på hur dåligt det blir när man förlänger en serie som borde varit avslutad efter första säsongen.

Precis, är verkligen inte roligt längre. Ser inte Irma rejält mycket tyngre ut nu än senast, kanske blivit för mycket sips.
Citera
Igår, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Så uttjatat det blivit. Irmas helvetti och felsägningar var småkul första säsongen, nu är det bara jobbigt.

Känner likadant. Det hade för övrigt inte behövts tre säsonger om bygge/renoveringar. Jag tänker inte kolla den fjärde säsongen ens.

Antar att det finns tillräckligt med tittare etc för att det ska cara lönsamt etc att spela in och sända en säsong där de reser. Även om jag inte är intresserad av det.
Citera
Idag, 01:34
Medlem
Jag blir varm i hela kroppen av att se hur bra han behandlar sin mor så även om den första säsongen var bäst så tänker jag kolla även på den nya säsongen. Jag bara älskar Marko som har hjärtat på rätt ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in