Vad gäller mygg och belysning, så trodde jag mig veta att myggor dras MOT ljus. Så om man sover i en sommarstuga och hör det där enerverande ljudet av en mygga, så hjälper det att tända en lampa för då hux flux är myggan plötsligt tyst och inte lika enträgen. Samt att ett tips när man sitter ute på en balkong/altan, sen sommarkväll är ju att tända ljus, för då eldar myggorna upp sig själva? Men i Markos program är det alltså så att hundarna skyddas från mygg om man inte har belysning? Eller i belysningsexperten, Anastasias värld.
Bortkastade pengar de la på trädgårdsarkitekten iallafall
😁 Två äppelträd och en vinranka kunde de väl fixat själva. Tycker det hade varit mysigt med lite grönt men Irma sa väl att hon är för lat för att sköta om sånt.
.
Irma vet jag inte , är hon så go ? Eller är det bara enligt manus hon ska vara så bångstyrig. Jätteneggo till allt när trädgårdsmästaren kommer med förslag . Hon vill inte ha blommor eller något alls att behöva vattna . Någon vecka senare när de är på trädgårdsbutiken vill hon ha massa levande blommor .
Senast redigerad av Tezz-l 2024-04-09 kl. 17:53.
Heder åt Marko är så snäll mot sin mamma. Det känns bara som att Irma inte ger tillbaka. Allt handlar om henne, man märker ingen omtanke eller intresse för Marko. Hon verkar ha svårt att hålla i ordning i sitt nya hus också.
Otroligt barnslig är hon så det är skrämmande. Hon frustar med läpparna som ett litet adhd-barn.
Kudos att hon lyckats dricka, hoppas att hon ger mer tillbaka än vad som verkar i TV