2023-01-17, 18:37
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
"Greken" heter Mikael Ahlström Tenezos. Dömd för lite allt möjligt, inklusive utomlands i Malaga där han fick ett antal månaders fängelse för att ha kört bil med falsk legitimation för något år sedan. Umgås även en del med folk från Farsta yngre/23st.

Lägger upp FUP från ett mål där han dömdes till fängelse i två år för grovt vapenbrott där det även finns flera bilder på honom då jag vet att sådant intresserar många här.

Attunda tingsrätt:

Tack för bekräftelsen! Det var han jag misstänkte, Grekens farsa med samma efternamn står skriven på Stockholmsvägen 20D i Märsta som blev beskjuten häromdagen. Den äldre kvinnan på Malmvägen 13 verkar vara förlovad med Grekens farsa.

Det enda jag är lite osäker på är ifall det verkligen finns en koppling till nattens sprängning mot en restaurang vid Nytorget, jag kan ju se att Grekens farsa är vän på Facebook med ordföranden i bolaget som drev restaurangen.
Citera
2023-01-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Tack för bekräftelsen! Det var han jag misstänkte, Grekens farsa med samma efternamn står skriven på Stockholmsvägen 20D i Märsta som blev beskjuten häromdagen. Den äldre kvinnan på Malmvägen 13 verkar vara förlovad med Grekens farsa.

Det enda jag är lite osäker på är ifall det verkligen finns en koppling till nattens sprängning mot en restaurang vid Nytorget, jag kan ju se att Grekens farsa är vän på Facebook med ordföranden i bolaget som drev restaurangen.

Bra spanat. Hur vet du att de är förlovade? Verkar som att man ger sig på Grekens anhöriga då…
Citera
2023-01-17, 21:39
Citat:
Ursprungligen postat av MsLaw
Bra spanat. Hur vet du att de är förlovade? Verkar som att man ger sig på Grekens anhöriga då…

Kolla upp den äldre kvinnan på Malmvägen 13 i Järfälla, hennes Facebook är mer eller mindre helt öppen. Där står det att hon är förlovad, det framgår inte till vem hon är förlovad, men hon skickar massa jäkla hjärtan till Grekens far m.m.
Citera
2023-01-17, 22:06
Medlem
Citat:
"Greken" heter Mikael Ahlström Tenezos. Dömd för lite allt möjligt, inklusive utomlands i Malaga där han fick ett antal månaders fängelse för att ha kört bil med falsk legitimation för något år sedan. Umgås även en del med folk från Farsta yngre/23st.

Lägger upp FUP från ett mål där han dömdes till fängelse i två år för grovt vapenbrott där det även finns flera bilder på honom då jag vet att sådant intresserar många här.

Attunda tingsrätt:

Han hade alltså en skuld lista hemma skriven på papper i pojkrummet hahahaha
Citera
2023-01-17, 23:50
Medlem
Citat:

min vän, det sker bokstavligen framför ögonen på dig. hur kan man ens vara osäker på att restaurangsprängningen var riktad mot honom? hans pappa är med och driver stället och har köpt in sig med pengar som har inbringats genom kriminella handlingar, därav står han inte med på några papper. men det är verkligen 1+1 om man tänker lite.
Citera
2023-01-18, 03:00
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:

Attunda tingsrätt:
Tack!
Ingen specifik tråd om detta va?
Kan rekommendera aktbil 46 (grovt vapenbrott), även om den har ett gäng år på nacken. Inleds faktiskt rätt oväntat med en försvunnen person och en detaljerad beskrivning av en nästan tom lgh... Men... efter ytterligare några sidor klarnar upplägget och kopplingarna något. Inte så mycket konkret om aktuellt nätverksmysel eller dyl men de förljugna relationerna, ur olika perspektiv, blir fängslande (he, he) utbroderat.

Tre kändisar. Chappo och Pakki döda... Och Greken verkar onekligen ha det stressigt...
Citera
2023-01-18, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Tack!
Ingen specifik tråd om detta va?
Kan rekommendera aktbil 46 (grovt vapenbrott), även om den har ett gäng år på nacken. Inleds faktiskt rätt oväntat med en försvunnen person och en detaljerad beskrivning av en nästan tom lgh... Men... efter ytterligare några sidor klarnar upplägget och kopplingarna något. Inte så mycket konkret om aktuellt nätverksmysel eller dyl men de förljugna relationerna, ur olika perspektiv, blir fängslande (he, he) utbroderat.

Tre kändisar. Chappo och Pakki döda... Och Greken verkar onekligen ha det stressigt...

Chapo, aka J0hn Lidm4n är väl inte död?
Citera
2023-01-18, 06:45
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:

Bra jobbat av både Stefan S och dig.
Men det är också som Allchronix69 säger att sprängningen av Faros kan kopplas ihop med Grekens kriminella farsa, som säkert hade hoppats att kunna smyga under radarn, men andra (även min informatör) visste tillräckligt mycket, precis som Allcronix69.

Mik4el 4hlström Tenez0s aka Greken borde ha valt ishockeyn i U20 för fyra år sedan istf att gå i hans farsas sunkiga fotspår.
Nu kan det nog snart inte smälla runt Grekens anhöriga mer, utan att han agerar för att inte bli nästa som går samma väg som Pakki.
Citera
2023-01-18, 08:30
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
min vän, det sker bokstavligen framför ögonen på dig. hur kan man ens vara osäker på att restaurangsprängningen var riktad mot honom? hans pappa är med och driver stället och har köpt in sig med pengar som har inbringats genom kriminella handlingar, därav står han inte med på några papper. men det är verkligen 1+1 om man tänker lite.

Du verkar ha koll, men jag vill gärna se några tydliga bevis. Grekens farsa och Grekens brorsa är vän med ordföranden för bolaget som driver restaurangen, men några mer bevis än så lyckas inte jag hitta.
Citera
2023-01-18, 08:36
Medlem
Greken lär vara tillsammans med Diana Baban (influencer/reality tv/Ben Mitkus ex). Hon har iallafall varit utomlands på svindyra resorts det senaste halvåret och lever en livsstil hon absolut inte borde ha råd med. Makes sense om det är blodspengar involverat.
Citera
2023-01-18, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakbrunte
Greken lär vara tillsammans med Diana Baban (influencer/reality tv/Ben Mitkus ex). Hon har iallafall varit utomlands på svindyra resorts det senaste halvåret och lever en livsstil hon absolut inte borde ha råd med. Makes sense om det är blodspengar involverat.

Du e helt ute o cyklar gubben
Citera
2023-01-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Du e helt ute o cyklar gubben
han är helt korrekt ute. diana babans kille är greken och inte scar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in